Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

fábi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    147
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

fábi névjegye

  • Születésnap 1978-06-05

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Martfű

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    '95 Vectra A X20XEV | '94 Vectra A C25XE
  • Város
    Martfű

Legutóbbi látogatók

3.888 profile views

fábi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

1

Hírnév

  1. Érdekelne valamelyik a 4 közül. Még mindig ingázol? Még egy kérdés 1l olaj elég a rendszerbe?
  2. Akkor bármilyen automata váltóba való olajat beleönthetek? Csak piros legyen. Tudnátok felvilágosítást adni, hogy miért vannak különböző színűek? Nem tud valaki egy eladó, jó kormányművet A Vectra-hoz?
  3. Sziasztok, nos eljött ez is, megbetegedett a kormányművem. Folyik az olaj, kopog, kotyog, lóg az egész. Tudtok tanácsot adni, hogy esetleg honnan tudnék egy jó állapotút szerezni? Vagy inkább próbálkozzak a felújítással, felújíttatással? Bár amit eddig olvastam, ott inkább a cserét preferáltátok. Másik kérdés a kormányszervóba milyen olajat vegyek? Előre is kösz.
  4. 100%-ban alá tudom támasztani ezt az állítást. Pont így jártam. 3 utángyártott után megvettem a gyárit, azóta csak megmutatom Neki a kulcsot és szinte attól beindul, csak benzin legyen. Mondjuk a 3 utángyártott nem került annyiba, mint a gyári, közel 40%-os kedvezménnyel. Utólag már jót tudok röhögni az egészen, de közben ha lett volna nálam öngyújtó vagy gyufa, akkor már ki lenne égve a szekér. Még szerencse, hogy nem dohányzom.
  5. A testelős teszten már túl vagyunk, nem hozott eredményt. Most úgy néz ki hogy lesz egy hasonló Opel (azt hiszem Vectra B 1.8) a villamossági szerelőnél. Nála pont fordítva van hidegen jó, melegen meg szarakodik.
  6. Az. Szopok is vele már év eleje óta, bár nyáron jobb volt a helyzet.
  7. Hát ez az, hogy bármelyik volt bent, mindig volt 19-es hibakódom, és nehézkes az indulás hideg (nem üzemi hőmérsékletű) motornál. A 10,3-14,3 közötti értéket álló motornál kellene mérni.
  8. Kösz. Az jó, de az Autodata szerint annál a motorkódnál kb. 500 ohm-nak kell lenni. Most akkor az a kérdésem, ha berakom a Meyle-t (552 ohm), az mennyire okozhat problémát, mert kb. 40-50x nagyobb az ellenállása, mint az előírtnak?
  9. Sziasztok, Főtengely jeladóhoz kellene egy kis segítség, mert az Autodata szerint az 1-2 lábon 10,3-14,3 ohm -ot kell mérnem. Van 5 különböző jeladóm, és ehhez társul 5 különböző érték: (Az 1-2-t beszerelt állapotban mértem, a 3-5-t kint.) 1., Siemens: 51,5 ohm (ez egy régi, szét van baszódva a kábelen a szigetelés) 2., Hans Preis: 9,4 ohm (ez nincs egy éves, jelenleg ez van bent, kiszerelve 9,6 ohm-t mutat) 3., Meyle: 552 ohm 4., Facet: 557 ohm 5., Mobiletron: semmilyen adatot nem tudtam mérni. Amint látjátok ez egyik sem hozza a kívánt értéket.
  10. Közben rájöttem, hogy nekem is van egy kábelem ott ilyen csatlakozóval, és a pillangószelep mögött levő szögszenzorra csatlakozik.
  11. Helló, nekem pont így néz ki a főtengely jeladó csatlakozója, és a bal oldalon van, ha szemben állok az autóval. A termosztát mellett megy le a kábel, a jeladót alulról lehet elérni.
  12. A jeladót már kicseréltem, és csak "hideg" (nem üzemi hőmérsékletű) motornál van ez a nehéz indulás. Ma tettem egy próbát, hogy széthúztam a jeladó csatlakozóját, de nem vettem észre különbséget, hidegen ugyan olyan nehezen indult.
  13. Még csak a házi villogtatásos módszeren vagyok túl, így a 19-es kódot dobja. Főtengely jeladó.
  14. Most olvastam vissza, hogy mi már erről az üzemanyagnyomásról beszéltünk januárban, csak az "Elektronikák, elektromos kérdések" témában merült fel részedről. Hideg motornál kb. 10-15s-es folyamatos indítás mire beindul. Néha olyan mintha valami megfogná a főtengelyt, máskor meg olyan könnyen forog mint ahogy a kés vágja a vajat. Amikor beindul szépen egyenletesen jár a motor, és világít a check engine lámpa. Viszont, üzemi hőmérsékletnél, a motor elsőre indul épp hogy elfordítom a kulcsot, és a check engine lámpa sem világít. Ha eléri az üzemi hőfokot a rendszer, és menet közben leveszem a gyújtást majd újra visszaadom a lámpa kialszik és úgy tűnik minden rendben.
  15. Kösz a választ. Az igazság az, hogy van gond az indítással, de csak ha nem üzemi hőmérsékletű a motor, melegen minden rendben. A visszacsapó szelepen már túl vagyok, csak én egyirányú szelepnek kereszteltem el. De nem oldotta meg a problémát.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.