Jump to content
OPEL FÓRUM

forumadmin

Rendszergazdák
  • Content Count

    10,861
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    160

forumadmin last won the day on September 17

forumadmin had the most liked content!

Community Reputation

1,106 Lelkes-segítőkész

4 Followers

About forumadmin

  • Rank
    forumadmin
  • Birthday 06/11/2002

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://www.opelclub.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    1139 Budapest Teve u 33-41.
  • Érdeklődés
    MOTE, MVOK

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Corsa / Astra
  • City
    Budapest

Recent Profile Visitors

47,658 profile views
  1. Látni kell az új Opel Mokkát! Felmutat mindent, amit ma és a jövőben képvisel az Opel, megtestesíti a márkaértékeket – német, izgalmas, elérhető – és felvezeti az elkövetkező tíz év dizájnfilozófiáját. Az akkumulátoros-elektromos Mokka-e teljesen emissziómentes. 2020. szeptember 22-én lesz az új Mokka hivatalos világpremierje, és ekkortól lehet megrendelni is az autót. Az Opel vezérigazgatója, Michael Lohscheller és szakértői csapata részletesen bemutatja a Mokkát és ismerteti az új generáció árait – mind a benzin- és dízelmotoros változatokét, mint a Mokka-e elektromos kivitelét. Ez az első e
  2. Dragracing Autós OB + Opel Kupa : https://www.facebook.com/events/1131554797241824
  3. until

    Az eseményt törölték. Elmarad. https://www.amts.hu/hu/hirek-18/11690!10
  4. Az Opel a PACE! stratégiai tervnek megfelelően továbbfejleszti üzleti modelljét, hogy a jelenleginél agilisabb, rugalmasabb és hatékonyabb működést valósítson meg egyes európai piacokon. Ezen folyamat részeként, az Opel magyarországi üzleti tevékenységét az elismert és sikeres Wallis Automotive Europe, mint helyi független importőr partner bevonásával fogja ellátni. A Wallis Automotive Europe látja el az importőri feladatokat Újabb mérföldkő a PACE! stratégiai terv megvalósításában Agilisabb és rugalmasabb működés a növekedés érdekében A tranzakcióról sz
  5. Szentgotthárdon egy rövid gyári összejövetellel ünnepelték a tízmilliomodik legyártott motort, amely a nyugat-magyarországi városban, immár a PSA csoport részeként működő motorgyár szerelő sorairól jött le. Az első motort 1992. derekán gyártották a gyárban, mintegy előre vetítve azt a sikeres jövőt, amelyet azóta a gyár és vele közösen a magyar autóipar mára befutott. 1992-ben indult a motorgyári termelés az Opel Szentgotthárdnál. A gyár a PSA csoport egyik legjelentősebb benzines motorját gyártja, 350.000-es éves kapacitással. A nemzetközi vírushelyzet okozta leállást köve
  6. 35 éve kezdődött a katalizátor-korszak az Opelnél. 1985-ben, első német autóként jött ki az Opel Ascona 1.8i, speciálisan az európai piacra fejlesztett katalizátorral. Azelőtt csak az Egyesült Államokból hozott katalizátorokat építettek be, módosítva. Rheinland-Pfalz rendőrsége 1984. december 7.-én vette át a szabályozott, hármas hatású katalizátorral sorozatban gyártott első Ascona 1.8i-t. A következő évben az Opel bevezette a katalizátort teljes modellpalettájában – a Corsától, a Kadettől és az Asconától a Rekordig, a Monzáig és a Senatorig, és ezzel az első európai márka lett, amely sz
  7. Fejlett dízel- és benzinmotorral is kapható lesz majd az ÚJ MOKKA. 1.5 -ös dízel 110 lóerővel, az1.2 Turbo benzinesek 100 és130 lóerővel fogjak mozgatni. Az új PSA motorok: "Ideális egyensúly a hatékonyság és a teljesítmény között". Érdekesség lehet még, hogy a kissé hosszabb tengelytáv (+2,0 mm) ellenére az új Mokka 12,5 cm-rel rövidebb az előző modellnél.
  8. Elég a link is, bár tényleg nem adok - veszek
  9. Elektromos, emissziómentes, energiával teli: ilyen az új Opel Mokka! A német márka most mutatja meg kompakt bestsellerének második generációját. A teljesen új Mokka erőteljes fellépésű, szupermodern, és minden tekintetben örömmé teszi birtoklását. Ráadásul villanyautóként emisszió nélkül közlekedik. Az új Mokka hatékonyabb és kompaktabb, mint valaha – nagyszerű társ egy laza körre a városban, vagy tempós és biztonságos utazásra az autópályán. Tiszta energia: merész dizájn, magas üléshelyzet, emissziómentes elektromos hajtás Elektromos örömautózás: 100 kW/136 LE és 260 Nm nyomaté
  10. Na jó, de ez nem Opel
  11. Mi történt? Miért ezt a változás? Szeretnénk a környezetet kevésbé terhelni, ezért ahol csak lehet, igyekszünk digitalizálni. Ennek köszönhetően, nem csak a kártya gyártása marad el (tehát csökken a műanyagfelhasználás), de a postázással járó teljes mértékben fölösleges szemét is redukálódik. Lehet, hogy ez csak csepp a tengerbe, de ez lesz az első lépésünk! Átállunk a Bercode (www.bercode.com) alkalmazásra. Nem csak azért jobb, mert a telefonod jó eséllyel mindig Nálad van, de az alkalmazásba van egy beépített elfogadóhelykereső is, ami eddig óriási hiány volt! A digitális kártyára val
  12. Kedves Opeles Barátaink! Kialakult helyzetre való tekintettel rendezvényeink határozatlan időre elmaradnak. Vigyázzunk egymásra, maradjunk otthon és kövessetek minket továbbra is oldalainkon. Üdvözlettel , MOTE vezetőség
  13. Rajtvonalon áll az Opel csúcsmodellje: néhány hete Brüsszelben ünnepelte világpremierjét az új Opel Insignia GSi, és tavasztól meg is lehet rendelni. Az Insignia-család atlétájának limuzin és Sports Tourer változatát teljesen újonnan konstruált 169 kW / 230 LE teljesítményű kétliteres, benzines turbómotor hajtja, kilencfokozatú automatán és Torque Vectoring nyomatékérzékelős Twinster összkerékhajtáson át. (NEDC1 fogyasztás városban 8,9 l/100 km, országúton 5,9-5,8 l/100 km, kombináltan 7,0-6,9 l/100 km, 163-161 g/km CO2; WLTP2 fogyasztás kombináltan 8,8-8,3 l/100 km, 205-193 g/km CO2). A csúcs
  14. Karosszéria állapotára figyelj oda, ha lehet nem rohadjon. Km futásról meg, ahogy írtad is: állapotot nézd nem a futott km-t. Aminek volt gazdája azzal nem lesz komolyabb baj, de ezek már nem új autók. Kell számolni sok eshetőséggel. Pl a szívósor hibától sem kell megijedni. https://www.szivosor.hu/
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.