Jump to content

zotya975

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    30.381
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    288

zotya975 last won the day on Március 17

zotya975 had the most liked content!

Hírnév

1.674 Lelkes-segítőkész

5 követő

zotya975 névjegye

  • Felhasználói rang
    Rinyálós zotya, Fejben szerelő.
  • Születésnap 1975-04-16

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Győr
  • Érdeklődés
    számitógép, internet, Opel

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel astra f caraván c14nz-c14se
  • Város
    Győr

Legutóbbi látogatók

21.927 profile views
  1. zotya975

    Motor

    Nem olyan vészes szerintem. Amikor összeraktam az SE-t nekem is jó hangos volt végülis 3 motorból lagóztam össze az alkatrészeket. Mostanra sokkal halkabb lett aztán még olajcsere sem volt.
  2. zotya975

    Elektromos

    Nem olyan ritka sőt elég gyakori itt a kábeltörés. Én is javítottam már ezt a kábelkorbácsot, csak én kivettem mert a hűvös volt és a pincében jó melegben dolgozhattam. Nincs mit!
  3. Még az is lehet hogy nem a tiéd, és úgy pattant fel az útról , olyat meg nem is említek hogy rágcsáló bevitte.
  4. zotya975

    Motor

    A 4 gyertya 3 fajtából jön össze?
  5. Elsőre stabrúd gumiszilentre gondoltam, de nem tudom az le tud-e csúszni úgy hogy ennyire egyben marad. Másodszorra meg elszakad kipufogó tartó gumibakra. Nézd meg megvannak-e.
  6. Van olajpumpához visszacsapó külön, de elég horror ára van neki, először csak nézd meg szerintem.
  7. Alapesetben ( álló motornál)az olajteknőben van az olaj, az meg ugye az olajpumpa alatt van, hiszen az a blokkra van felcsavarozva.( az olajat úgy szívja fel a teknőből) Igy ha kitekersz az olajszivattyúból bármit, ( gombát, vagy visszacsapót)akkor csak az olaj folyik ki ami abban a rövid csőszakaszban van. Ráadásul emlékeim szerint ez a furat felfelé néz ferdén bár ez lehet motorfüggő.
  8. Indítózás ( főleg ha több egymás utáni) során is el szokott aludni az olajnyomás visszajelző, így ebből arra gondolok az olajgomba fészkénél meg kellene jelenni az olajnak. Elöl ( pont az olajgomba túloldalán) kell lennie egy visszacsapó szelepnek ami egy bizonyos nyomás felett kinyit is visszaenged. Tekerd ki hátha el van törve benne a rugó vagy más miatt kitámaszt és ezért nem tud felépülni az olajnyomás. Valami ilyesmi van benne:
  9. zotya975

    Elektromos

    Pedig elvileg csak a motorvezérlő csatiját kell átjátszani az ablakmosó tartály alatt lyukon. Tervezel valami megelőző intézkedést a hasonló esetek elkerülése végett? A kutyám most vedlik, tudok postázni egy kis szőrt ha érdekel.
  10. zotya975

    Motor

    Esetleg ki lenne kopva a fojtószelep poti skálája? Kábé pont a közepes fordulaton van legtöbbet használva nem? Ha van multimétered ki tudod mérni, akkor legalább tudod hogy ez jó.
  11. zotya975

    Motor

    Végülis ez nem túl bonyolult, lenyomom a szelepet, hogy le lehessen róla venni a himbát, és akkor kihúzható a tőke. Ez még az első szeleprugó lenyomó szerszám ami két emberes volt, mert valakinek lenyomva kellett tartania a csere közben. Egy sima egykarú emelő a forgáspont a szelepfedél csavar helyére van fogtava és egy tüske nyomja le a szelepet ami egy 8-as menetes szár. Nem volt tökéletes de használható volt. A veztengelyt közben forgatni kellett hogy a bütyök mindíg felfelé álljon. A dugó meg nem lehet a felső holtponton, mert akkor beleakad a lenyomott szelep.
  12. A legbiztosabb ha keresel a váltón kódot-számsort.
  13. zotya975

    Motor

    Nekem most ilyen szokott lenni ha melegen például boltba vásárlás után induláskor elindítom. Valamelyik tőke tök üresre ereszt szerintem. Van nálam egy másik garnitúra használt, de nem vagyok benne biztos hogy megéri játszani vele. Olyan 8X2 ezer forintért már van új.
  14. zotya975

    Motor

    Akkor ilyen?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.