Jump to content
Sign in to follow this  
Amusing

Teljesítmény Tuning

Recommended Posts

Érdekelne mik azok a módok, amivel feljebb lehet tornázni a teljesítmény a chip-en kívül

pl. gyertacserének van-e értelme

Share this post


Link to post
Share on other sites
pl. gyertacserének van-e értelme

Persze, ha már ideje... :unsure:

Erőt ne várj ilyen dolgoktól. Az "érzem kicsit jobban megy" dolgok meg inkább mentálisak. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Persze, ha már ideje... :unsure:

Erőt ne várj ilyen dolgoktól. Az "érzem kicsit jobban megy" dolgok meg inkább mentálisak. :)

:D

na ez az amit el akarok kerülni

gyertyák alatt a spéci sport gyertyákra gondoltam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sok minden modosítható egy motorn amivel teljesítményt lehet kihozni belölle! Szivórész tuning Kipufogó tuning, hengerfej polirozás stb a kérdés megéri-e egy utcai autra enyit költeni mert ugy itt több 10.000-100.000ft rol beszélünk! és ha az auto nem tudbós akkor csodát nem várhatunk pl egy 1.6 16v autotol +20-30Le aztán késsz! és mikorra megvan a kipuff tuning meg a szivórész meg hengerfej el is költöttünk 300.000ft

Na persze én az árakban nem vagyok teljesen biztos Opel16v szerintem pontosabb infokat tud nyomatni!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sportgyertyák nem sokat érnek, főleg nem pl. ecotec motor esetében, ahol a relatíve magas

hőérték miatt hamar tönkre is mennek. A legjobb a gyári ezekbe, én is azzal versenyzem.

Hogy érezhető és markáns változást érjünk el, a vasakat kell variálni, úgymint szívósor,

kipufogó, hengerfej, vezérműtengely. No és persze a megváltozott dolgokhoz hozzá kell

programozni a motorvezérlő komputert is. De ez már komoly költségvonzattal jár, valamint

rengeteg hátránya is van (motor karakterisztikája változik, alkalmatlan lesz városi járkálásra).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Érdekelne mik azok a módok, amivel feljebb lehet tornázni a teljesítmény a chip-en kívül

pl. gyertacserének van-e értelme

Ha max. 100-200ezret szánnál a dologra, akkor inkább bele se kezdj. Ha többet akkor már lehet valamit alkotni, de ahogy mondani szokták nem éri meg, mert abból az árból már meg tudod venni a gyári erősebbet. Emelett reneteg buktatója van, mivel ha nem komplett megoldásokat veszel bukik a rendszer egységessége, és ez általában visszaüt valahol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ha max. 100-200ezret szánnál a dologra, akkor inkább bele se kezdj.

Ezt akartam mondani :)

Mielőtt elriasztjuk az uriembert kérdezzuk meg mennyit szán rá és mire akarja használni?

Bár egy a gyertyakérdés elég érdekes :unsure: :D

Volt lejjebb egy topik aszem "kisblokkos 16 szelepesek" névvel abban pont erről volt szó, volt egy link ahol lehetett rendelni vmi isszonyat 1.6 16v-t 5000 fontért :lol:

Meg kellett volna venned az opel16v racsing team (ez olyan lehet mint vmi virágkötő szakkör :D ) szivosorát :D ahhoz egy kipuff, tengelyek és hurrá :)

Csodák nincsennek..izé vannak pdtinek hivják :D megy és alig eszik....igaz nem megy el 100-120e km-t de egy csoda :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sztetek annak van értelme ha kivetetem a katit vagy esetleg sprot katit teszek bele?

Érek el vele vmit vagy csak árt az ecotec-nek??

Kezdek csúnyán nézni erre az ecotecre mert nagyon gátol a tuning terén inkább csak ártani lehet neki ezekkel a dolgokkal :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Egy kicsit javul a motor dinamikája ha kiveszed. De akkor meg lebukhatsz kpm ellenőrzésen.

Sportkatikkal nincs tapasztalatom, de nem tudom mennyire lehet velük tartani a gyári emissziós

értékeket...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Egy kicsit javul a motor dinamikája ha kiveszed. De akkor meg lebukhatsz kpm ellenőrzésen.

Sportkatikkal nincs tapasztalatom, de nem tudom mennyire lehet velük tartani a gyári emissziós

értékeket...

Lényegesen nagyobb az áteresztőképességük.Gyakolatilag a kerámia helyett, egy sűrű fémháló van benne.De sztem csak rendes középdobbal, és egy pofás sportdobbal az igazi.A 4-2-1-es leömlőt már meg sem merem említeni........

Jah, meg akkor már a szívóoldalt is nyitni kellene, de erre van egy egész téma, a címe: Direktszűrő. :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lényegesen nagyobb az áteresztőképességük.Gyakolatilag a kerámia helyett, egy sűrű fémháló van benne.

Igen, ez mind ismert... csak az nem, hogy mennyire teljesíti vele a gyári emissziós értékeket az autó.

Elég ha 1%-kal lépi túl, olyan mintha benne sem lenne (a kpm számára).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jah, meg akkor már a szívóoldalt is nyitni kellene, de erre van egy egész téma, a címe: Direktszűrő. :D

Sportdob az most lett újítva, direktszűrőn gondolkozom még azt írtam is abba a Témába. Ez a 4-2-1-es leömlő ez érdekelne mit takar :) nagyon nem értek hozzá de kiváncsi vagyok? :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kipufogó leömlőről van szó, egyenként indul a hengerfejtől, majd párokban tér egymáshoz,

míg végül eljut az egycsöves kivezetésig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na így már világos köszönöm szépen és ez sokba fáj? :unsure:

65000ft-tól felfelé.

Share this post


Link to post
Share on other sites
65000ft-tól felfelé.

És ha kicsit is szarul csinálják, akkor meg nyomatékból veszít. :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
És ha kicsit is szarul csinálják, akkor meg nyomatékból veszít. :unsure:

Mindenképpen eltolódik feljebb a nyomatékmaximum, akármit csinálsz vele. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Én holnap megyek a Lenderhez...valakinek konkrét árajálnlatot kérdezzek valamire??? :unsure:

Mikor mész? Ha kész lesz addigra a verdám, akkor megyek Veled.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Én holnap megyek a Lenderhez...valakinek konkrét árajálnlatot kérdezzek valamire??? :unsure:

Kösz, én már kértem az enyémre. 115000 Ft-ot mondtak a komplett rendszerre. Elég jól hangzik. Csak ugye a pénz... Ezek a mocskos anyagiak... De kuporgatok. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kösz, én már kértem az enyémre. 115000 Ft-ot mondtak a komplett rendszerre. Elég jól hangzik. Csak ugye a pénz... Ezek a mocskos anyagiak... De kuporgatok. :unsure:

Ez mit takar? 4-1/4-2-1? kat? közép-hátsódob? rozsdamentes/saválló?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ez mit takar? 4-1/4-2-1? kat? közép-hátsódob? rozsdamentes/saválló?

Az árból ítélve nincs kat és nem saválló :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
A kipufogó leömlőről van szó, egyenként indul a hengerfejtől, majd párokban tér egymáshoz,

míg végül eljut az egycsöves kivezetésig.

De mit lehet pl. csinázni a szek.levegő kompival??Mert az meg sziszegne világba, pl...............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.