Jump to content

Recommended Posts

93as astra gls boldog tulajdonosa vagyok, benne egy 4 sebességes automata váltóval, ami igen hejre kis szerkezet. Van valaki a környéken, aki tud válaszolni a váltóval kapcsolatos kérdéseimre?

B

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szia, én sajnos nem vagyok benne az autómata világban, :oops: de próbáld meg Bo-peléket, ők ha valami gondot, esetleg kérdésed van, biztos segítenek.

:arrow: Tel: 1/ 425-05-05

:arrow: 20/97-77-500

(1211,Bp. Védgát utca 43.) :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Szia, én sajnos nem vagyok benne az autómata világban, :oops: de próbáld meg Bo-peléket, ők ha valami gondot, esetleg kérdésed van, biztos segítenek.

:arrow: Tel: 1/ 425-05-05

:arrow: 20/97-77-500

(1211,Bp. Védgát utca 43.) :)

Köszönöm szépen!

Remélem csak hobbiból fogom hívogatni őket.

S

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Rád bízom,mikor épp miért hívod őket.

Nekem segítettek, tök korrektek. :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Azért kiváncsi lennék, milyen kérdéseid lennének!

..kérdezz! :twisted:

A legrosszab esetben max nem kapsz választ..

(az enyém is automata, igaz csak 3 fokozatú)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Azért kiváncsi lennék, milyen kérdéseid lennének!

 ..kérdezz!  :twisted:  

A legrosszab esetben max nem kapsz választ..

(az enyém is automata, igaz csak 3 fokozatú)

Személyesen a BO-PELtől :?:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Azért kiváncsi lennék, milyen kérdéseid lennének!

..kérdezz! :twisted:

A legrosszab esetben max nem kapsz választ..

(az enyém is automata, igaz csak 3 fokozatú)

Például: időnként elinduláskor villog a sport fokozat lámpája, és csak 3. meg 4. van. (ez a szervíz üzemmód.) Ha ilyenkor lellytom és újra indítom, akkor semmi. Ez például mi a szösz?

Na meg: milyen gyakran kell benne olajat cserélni? És milyet kell beletenni?

Köszönettel

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Például: időnként elinduláskor villog a sport fokozat lámpája, és csak 3. meg 4. van. (ez a szervíz üzemmód.) Ha ilyenkor lellytom és újra indítom, akkor semmi. Ez például mi a szösz?

Na meg: milyen gyakran kell benne olajat cserélni? És milyet kell beletenni?

Köszönettel

Azt,hogy milyet tegyél bele, tudok segíteni. BÁRDIéknál autómata váltó olaj kb: 1000-1600 Ft/Liter. (Piros színűt vegyél) Ha jól tudom, ALCO a neve. Egyik barátom Peugeot 405-ös 2.0L SRI boldog tulajdonosa és azt használja. Neki bevált. Nem kattan a váltó, finomabban kapcsol és csendesebb is tőle a gép.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Azt,hogy milyet tegyél bele, tudok segíteni. BÁRDIéknál autómata váltó olaj kb: 1000-1600 Ft/Liter. (Piros színűt vegyél) Ha jól tudom, ALCO a neve. Egyik barátom Peugeot 405-ös 2.0L SRI boldog tulajdonosa és azt használja. Neki bevált. Nem kattan a váltó, finomabban kapcsol és csendesebb is tőle a gép.

Köszi. Ezek a BADIék pontosan kik is? Esetleg egy telefonszámot tudsz mondani? (Mármint olyat, amit ők vesznek föl...)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Köszi. Ezek a BADIék pontosan kik is? Esetleg egy telefonszámot tudsz mondani? (Mármint olyat, amit ők vesznek föl...)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Helló!

Castrol TQ-D automata váltóólajat tegyél bele, (kb. 1600 Ft/l) valószinű h. a gyár is ezt ajánlaná. Ez GM-Dexron (2) minésitésű. Én is ezt használom.

Nem kell túl gyakran cserélni, elméletileg 100e Km.-t irnak a csereperiódusra, én azért ha nem ismerném az előéletét biztosan lecserélném.

A gondoddal pedig még nem találkoztam, de tipp: a hiba elektronikus jellegű lehet..

BoPeléket én is ismerem, rendesek.. 8)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Az aut váltó visszajelzője villog. Ezt már egyszer panaszkodtam. Nem mindig, csak pl hidegben, meg hirtelen elölréből hátrába rángatáskor, meg ilyesmi stresszkor. A visszajelzője (nálam) a sport fokozat lámpája. Na az nem ég, hanem villog. A kérdés meg ez: Vajon a villogás számából ki kellene tudjak olvasni valamit, vagy hiába gúvad a szemem?

Hátáha tudja valaki.

S

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Az aut váltó visszajelzője villog. Ezt már egyszer panaszkodtam. Nem mindig, csak pl hidegben, meg hirtelen elölréből hátrába rángatáskor, meg ilyesmi stresszkor. A visszajelzője (nálam) a sport fokozat lámpája. Na az nem ég, hanem villog. A kérdés meg ez: Vajon a villogás számából ki kellene tudjak olvasni valamit, vagy hiába gúvad a szemem?

Hátáha tudja valaki.

S

hiába guvad ki a szemed. ha villog, akkro a váltónak baja van. ez igy jelzi ha rossz......

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Nekem pedig hideg motornál sokára vált fel kettőbe. Kb 2-3 perc múlva megszűnik a jelenség, és minden oké. Ez vajon miért van? Olajat mindenképp cserélek, de hátha más oka is lehet.

(Ok... megin offolok mert nem astrám van... de hamá így belelendültetek...)

Valakinek van ötlete?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Nekem pedig hideg motornál sokára vált fel kettőbe. Kb 2-3 perc múlva megszűnik a jelenség, és minden oké. Ez vajon miért van? Olajat mindenképp cserélek, de hátha más oka is lehet.

(Ok... megin offolok mert nem astrám van... de hamá így belelendültetek...)

Valakinek van ötlete?

ez nem off.

ez azért van, mert a vezérlőegység -amig hidewg a motor addig későn kapcsol fel, - ez azért van mert igy elősegiti a motor melegedését.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Mondjuk lehetne a topic címe is csak simán váltó, ha nem gáz, hogy én is belekérdezek.

Szal. hidegen az egyest nem szerti venni a kis drágám, de ha üzemmeleg lesz sinte semmi gáz, esetleg cseréljek olajat vagy hagyjam így?

Óra szerint 160 ezer van benne.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
ez nem off.

ez azért van, mert a vezérlőegység -amig hidewg a motor addig későn kapcsol fel, - ez azért van mert igy elősegiti a motor melegedését.

A motor meg hadd sikítson hidegen!

Ez összevág azzal, hogy nyáron nem csinálta. Na. Legalább ez jó az autómon. Majd hópihével indulok piánóban, mert engem zavar, hogy már az utca végén járok, és még mindig egyesben pörög.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

egy kis infó:

A címe nem látszik:

Az üzemi hőmérséklet program

nevtelen8.jpg

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
KÖSZÖNJÜK A TÁJÉKOZTATÁST!!!

ÜDV

AZ ÜGYFELEK

:)

szivike :wink:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Kedves Greg!

Erről a jelenségről a B omega kezelési kézikönyve ír az aut.váltónál.Kéretik letölteni,elolvasni :smt023

de csak azért hogy gépjárművedet rendeltetésszerűen tudd használni. :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Megint felmerült a kérdés, kell-e olajat cserélni az utomataváltóban. Megint megkérdeztem fűt-fát, és megint 50-50% az igenek és nemek aránya. A hivatalos Opel leírás (azaz gépkönyv, vagy nemtommi, de tőlük való) nem nyilatkozik egyértelműen.

Vagyis: utántöltésről beszél, és arról, hogy ha olajfogyás van, akkor az utántöltés mellett meg kell állapítani és megszüntetni a fogyás okát. De cseréről, csereperiódusról nem esik szó.

Nem lehetne ezt a kérdést egyszer és mindenkorra eldönteni?

KELL-E az Opelekben rendeszeresített, négy fokozatú, sport- és téli programmal is ellátott automataváltókban olajat cserélni?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sajnos ebben az olajcsere dologban az opel is többféle verziót képvisel:

1. a b omikban 1994-1998-ig csak akkor kell olajat cserélni 105e km-enként ha taxiként, ill. ha nagy hegyeken használod az autódat.

2. 1998-tól már előírják az olajcserét.

Ezekután a jó munkásember döntse el akar-e olajat cserélni vagy nem?

Sztem azzal nem ártasz ha lecseréled, csak az olaj típusát tartsd szem előtt: az enyémbe Dextron III kell, de sztem a tiédbe is. Ha pedig olajat cserélsz le kell cserélni az olajszűrőt is a váltóban.

Remélem tudtam segíteni :roll:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Sajnos ebben az olajcsere dologban az opel is többféle verziót képvisel:

1. a b omikban 1994-1998-ig csak akkor kell olajat cserélni 105e km-enként ha taxiként, ill. ha nagy hegyeken használod az autódat.

2. 1998-tól már előírják az olajcserét.

Ezekután a jó munkásember döntse el akar-e olajat cserélni vagy nem?

Sztem azzal nem ártasz ha lecseréled, csak az olaj típusát tartsd szem előtt: az enyémbe Dextron III kell, de sztem a tiédbe is. Ha pedig olajat cserélsz le kell cserélni az olajszűrőt is a váltóban.

Remélem tudtam segíteni :roll:

Köszönöm.

A helyzet az, hogy ritkán van feleslegesen egy tonna pénzem, úgyhogy inkább tovább kutatok egy megnyugtató NEM-ért. Ha nem lesz, akkor sírok és cserélek. Mindenestre szem előtt tartom, amit mondtál, köszi.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Én 1750/l-ért vettem a Valvoline-t és kb 5 lityi kell az enyémbe.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.