Jump to content
Sign in to follow this  
morg

Fűtés?

Recommended Posts

Helló, hülye vagyok vagy mi de hogy kell fűteni
egy B omegával? (...) :shock:

Hűteni tudok vele, de ma kipróbáltam és nem akar 22 fokra fűteni és nem csinál semmi lényegeset...
Kétoldali klimás kocsi 98-as
évjárat

Share this post


Link to post
Share on other sites

A fűtőradiátor vízcsöveinél a tűzfalon egyfojtában folyik a hűtővíz.Kicseréltem mind a két csövet , de még mindig folyik.A radiátort nem hiszem hogy lyukas,mert a kondenzvíz cső és az utastér por száraz.Lehet hogy e rézcsövek lyukattak ki?

Kérem a szakik segítségét, mert nem szeretném ezért megfőzni a motort, a radiátort meg nagyon bonyolult kiszedni.

THX :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
A fűtőradiátor vízcsöveinél a tűzfalon egyfojtában folyik a hűtővíz.Kicseréltem mind a két csövet , de még mindig folyik.A radiátort nem hiszem hogy lyukas,mert a kondenzvíz cső és az utastér por száraz.Lehet hogy e rézcsövek lyukattak ki?

Kérem a szakik segítségét, mert nem szeretném ezért megfőzni a motort, a radiátort meg nagyon bonyolult kiszedni.

THX :)

nézd meg a fütéscsapot!

az szokott elrepedni.

az a motor mögött van a tüzfal és a motor között. fekete kör alaku, és 1 be és 1 kivezetése van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Köszi a gyors válaszokat :) A fűtéscsap jó. a víz a be-kimenő cső körülötti gumi tömítésnél jelenik meg,addig minden száraz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Köszi a gyors válaszokat :) A fűtéscsap jó. a víz a be-kimenő cső körülötti gumi tömítésnél jelenik meg,addig minden száraz.

a gumicsövet bilincs foga, vagy csatlakozós?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eredetileg csatlakozós,de az egyik nagyon folyott így mendkettőt kicseréltem és bilincsel rögzítettem :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kori!

Amig folyik a hűtővized a fűtéscsap környékén, a motor mögött, ne csodálkozz hogy szarakszik a fordulatszám jeladó. Ugyanis az onnan lefolyó víz pontosan a jeladóra folyik :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A fűtéscsap és környéke tök száraz.A fűtőtesttől szivárog a víz és végigfolyik az alvázon.Amúgy a jeladó most lett cserélve. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
A műszerfal maradt, csak a középkozol ugrott ki.Az astra nehézségi fokára az omegából következtettem,mert ott aztán jól beépítették.Tényleg,neked milyen a fűtésed,mert az enyém elég gyatra. :)

A fűtésem?

Hibátlan. 5 perc, és egész langyit fúj. 90 fokra - menet közben - 10 perc alatt fölkúszik. Vigyázok is rá!!! Nem ám gagyi víz meg fagyálló! Nehogy vízkövesedjen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekem is gyorsan eléri az üzemi hőfokot, de mégis langyit fúj.Igaz a hűtőmet már vízkőtelenítettem,de ezek után nem úszom meg a fűtőtestet sem._Csak az a baj hogy sztem nagy szívás azt kibontani :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmm... No comment. Ezt nem szeretném megtapasztalni, de ha gondolod holnap itt leírom az elméleti részét. Ha lesz egy pár percem. Mert most gurulnom kell csepelre Mel-ért. Különben kikapok, és nem lesz hanky-panky este. Meg egy haveromnak is kell ma este segíteni a local-ban. Állítólag van egy-két korsó sör, amivel Qrvára nem bír.

Én off, üdv mindenkinek (2-3 hét múlva végre megbírkózik a magyar bürokrácia egy ADSL bekötésével otthon. Ye right.... Dreamin' ... )

Share this post


Link to post
Share on other sites

hát biztos tudjátok, hogy állandó hűtővízelfogyással küzködtem...

Mivel fennt van a kart. védő, ezért nem lehet megállapítani, hogy honnan folyt... A vízpumpának már néha hülye hangja volt, ezért arra gyanakodtunk...

Vízpumpa megvesz, kicserél!

Kiderült, hogy nem ott folyt, hanem a termosztátház tömítése adta meg magát...

Mivel nem volt kéznéll tömítés (Már van, ezért tömítéssel lett megoldva.. kb fél órát bírta!) most már van...

A végeredmény hogy a leömlőm el van törve az egyes hengernél a talprésznél... :shock: Folyt rá a hűtővíz... :?

Ja és állítólag a hűtőm is el fog törni, a befolyó műanyag csőnél... :)

Hát most örülök.. :?

Üdv.: Atommanó

Share this post


Link to post
Share on other sites

Már gyűjtögetek a generálra...

2005. Január 10. Action....

Anti, ezt a technika ördöge tette veled. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekem mindösszesen csak annyi bajom van a fűtésemmel, hogy a középen található balos szellőzőm nem hajlandó valami miatt (biztos szét van esve a fűtésházam :roll: ) meleget fújni...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nekem mindösszesen csak annyi bajom van a fűtésemmel, hogy a középen található balos szellőzőm nem hajlandó valami miatt (biztos szét van esve a fűtésházam :roll: ) meleget fújni...

Az Astrás fórumban volt valami értekezés arról, hogy a középső szellőzőn direkt fúj hideg(ebb)et... Aszonták ez normális, és azér van, hogy ne aludjon el a sofőr. Mondjuk az enyémen is egyforma meleg jön mindenhonnan, de én így szeretem, ha rossz. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Az Omega fűt középen is, de a Kadett és az Astra valóban nem...

C Asciban is csak hideg gyütt! :)

De az Omim.. hát az isteni meleget nyom... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bizony! Omi fűtés rulz! 10 perc után már vagy vetkőzni kell, vagy letekerni a fűtést. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.