Jump to content

Recommended Posts

Tavasszal szeretnék beépíteni egy 5-sebességes váltót.
(Rekord C Coupe 1968)
Csinált már valaki ilyet?
Állítólag elég macerás.
Kéne pár jótanács egy tapasztalt embertől.
Köszi!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Tavasszal szeretnék beépíteni egy 5-sebességes váltót.

(Rekord C Coupe 1968)

Csinált már valaki ilyet?  

Állítólag elég macerás.

Kéne pár jótanács egy tapasztalt embertől.

Köszi!

Hát ha gondolod én tudok segíteni. :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Nem hiszem el,hogy legalább egy fényképe sincs senkinek 5 sebességesre átalakított C Rekordról,vagy A Commodore-ról.

Váltóbox,alsó fénykép motortér akármi.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Nem hiszem el,hogy legalább egy fényképe sincs senkinek 5 sebességesre átalakított C Rekordról,vagy A Commodore-ról.

Váltóbox,alsó fénykép motortér akármi.

Én találtam egy cikket egy Commo A-ról egy régi Opel Club&Trend újságban, de azon kívül, hogy a Monza GSE 5 sebességes váltója van benne (mondjuk a motor meg Omegáé), nem ír semmi lényegeset. Mondjuk sok közöm nincs a labanc nyelvhez...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Azért köszi,hogy vetted a fáradtságot.

Elméletben már megvan a dolog.

Majd csak találok valamit.

Áprilisig van még idő.

Tomi :)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Na elkezdted Tomi a váltóprojektet???? Én is agyalok valami hasonlón! Hallottam van az E Rekordnak "overdrive"-os váltója, eről valaki tud valamit????

gyerekek Szegeden már 4 működő C Rekord van!!!! 4 készül, és még mellé 2 A commo kupé is!!!!!

Szeged a C-k városa lesz!!!!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Na elkezdted Tomi a váltóprojektet???? Én is agyalok valami hasonlón! Hallottam van az E Rekordnak "overdrive"-os váltója, eről valaki tud valamit????

gyerekek Szegeden már 4 működő C Rekord van!!!! 4 készül, és még mellé 2 A commo kupé is!!!!!

Szeged a C-k városa lesz!!!!

Szia!

Még nem kezdtem el mert csak a jövő héten kezdik hegeszteni az alját. :(

Majd utánna.

Nem akarom azt,hogy szétszedem és ott állok majd gardán nélkül :?

A mostani váltó gumibakja el van szakadva de már csak váltóval együtt cserélem ki :(

:prayer: OPEL

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Hallottam van az E Rekordnak "overdrive"-os váltója, erről valaki tud valamit????

Valami külföldi forumon olvastam, hogy Mantára is szereltek ilyen Overdrive sebváltót, vagy talán ezen a fórumon olvastam már nemtudom, úgy kb 600 db ment ki vele, valami ilyen nagyságrendű számra emlékszem. Egy mágnes húzta be az ötödiket a sebváltón lévő gomb megnyomására.

többre nem emlékszem

megvan:

üsd be ide a keresőbe: overdive

http://www.sub3-forennet.de/cgi-sub3/ohf/Y...=&action=search

még illetékesük is van az témában: a Klaus nevű fórumozó.

na ő azt írja az egyik hozzászólásában:80 és 81-ben rakták a Rekord E-be és Commo C-be, a gyártó neve: Laycock England (Typ J), ez a sebváltó összefér a C20LET, a C20XE, és az 1.9E CIH mocikkal biztos, mert neki ezekkel sikerült.

és van egy másik fickó aki C Rekord-ba épített kormányváltos manual overdrive-ot itt

üdv

Z

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Hú berlina király vagy!!! Csak az a gáz nem tudok németül, de sasolom majd a témát majd!

Azt mondod 5 seb??? Akkor 4 seb + overd??? Én úgy hallottam az valami gyorsító fokozatnak megfelelő dolog , vegyis nem 1:1 be hajt ki hanem jobb áttétellel, de ez nem bizt....

Én a B-be tenném.... De majd meglátjuk, még azt sem tudom mennyiért adnák, csak tetszene! 8)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

A Suzukinál megfelezi az uccsó fokozatot és nem pörög annyira.

:prayer: OPEL

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

na ezt találtam a forumon!

0,720 (overdrive) :( :( :lol: nem lenne rossz! Nem pörgetném úgy a mocit 100 felett! 8)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Tegnap unatkoztam délután.

Kitekertem egy csavart,aztán mégegyet,mégegyet....

és ez lett a vége:

11775099.jpg

11775104.jpg

Elvittem kasztnishoz,hegesztetni az alját :(

:prayer: OPEL

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Az a Cali a háttérben/garázsban az nagyon szép! :(

Én csak egy bal hátsó lámpát látok, meg egy darabot a lökhárítóból. Így összetörted, hogy más nem maradt belőle? :( :lol: :D

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Én csak egy bal hátsó lámpát látok, meg egy darabot a lökhárítóból. Így összetörted, hogy más nem maradt belőle? :( :lol: :D

Éppen hült a gép, mert olajcsereidő volt. :wink:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szia Tomi!

Hogy áll a váltó projekt????? Az E 5-ös váltója már benne van? A kardánalagút maradt???? A kardántengely??? Az E-n van egy hardytárcsa szerű izé, azt tetted be, vagy a C-jét? A váltókihalytás???? Km óra, kardánvég??? ezek stimmelnek? Az óráddal mit csinálsz, hogy jól mérjen? Átteszed a lehajtást?

Azért érdeklődöm, mert szereztem egy 4 seb overdrive-os váltót, na nem kicsi! Mire számítsak?! :lol:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szijja Peti!

A váltó proyekt

reményeim szerin jövő héten kezdődik.

ma hozom el az ótót a kasztnistól. :lol:

:prayer: OPEL

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sajnos a váltócsere elhalasztva bizonytalan ideig. :lol:

Gardántengelyt kell keresnem ami rövidebb. Állítólag az autómataváltós C rekié jó lenne de nemtom. :smt102

Marad a műszakira felkészítés.

:prayer: OPEL

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Gardántengelyt kell

az kardánterngely teeeeeeee :oops:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Marad a műszakira felkészítés.

:prayer: uhuhu

Van ki levizsgáztassa???

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Van ki levizsgáztassa???
Eddíg még sikerűlt átcsusszannom mindíg :lol:

Miért te letudod vizsgáztatni? :shock:

Kardántengely

Akkor azért nem jelentkezik senki a feladott hírdetésemre? :D :lol:

:prayer: OPEL

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.