Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

citi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    23
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

citi névjegye

  • Születésnap 1975-09-29

Elérhetőség

  • MSN
    imr@c2.hu
  • Weboldal URL
    http://imiciti.blogspot.com/2006/09/calibra-c20xe-199303.html

Személyes információ

  • Lakhely
    HU, budapest

MOTE klubkártya

  • Város
    bp

citi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. nos illik, hogy megválaszoljam a problémámat :) gyújtrótrafó mégis, pedig azt hittem ,hogy a "régivel" azt kizártuk. nos nem. csak a bárdinál van DIS-es trafó. Facet. Most az új kezd meghalni - egyszer hozta a hibát ld. fent - így a gyújtókábelekre is rámegyek, mert gyanús, hogy - olvastam valahol - a DIS-es trafó érzékeny kütyü... :( ellenállás stb. valaki felhajthatna nekem egyet :P
  2. köszi, jó ötlet volt, sajnos a trafó nincs meg már.
  3. Sziasztok! Van egy érdekes sztori: néha nem jár az összes hengerem. hát ez eddig még nem érdekes , de ha pl. lehúzom az egyik gyújtókábelt és visszadugom, helyreáll - egy darabig. van egy régi trafóm, gondoltam kizárjuk a trafó hibát is (gyertya, kábelek, üzemanyag nyomás , Ac relé és pumpa, chip-vezérlés rendben) erre az egyik trafóval járt 3 henger, a másikkal meg kettő (néha meg minden oké) most épp keresek egy tuti jó trafót,de nincs 90e rá amúgy hibakód nincs, autópálya -probléma mentes, aztán hazajöttem és ilyenkor csinálja, amikor beérek a városba a legsűrűbben. ??? nem áll le, alapjárat nem ingadozik, amikor gázt akarok adni elkezd hülyéskedni. 4000 fordulatnál nagyjából elmegy és így meg elcsoszogok a következő lámpáig, ahol megint ez a hercehurca. melegen és néha hidegen is csinálja, indítás után rögtön hallani, hogy nem is megy az összes henger. télen kezdődött, 2-3-4-5 indítózás is kellett, hogy beinduljon a vas. mondják az injektorokat (azt is keresek, kék) még, hátha beragad, de ez nem valószínű sztem, esetleg hall jeladó, más tippem nincs.
  4. Sziasztok! Aggasztó, hogy: - nem láttam budapesten a télen szinte egy autót sem, csak álldogáltak :) (többnyire II., III. ker + XIV-ben járkáltam az enyémmel) - fórumozik itt még valaki, vagy máshol többen vannak? :D szal a c20xe megint sz*rakodik: hidegen, indításnál még egy hónapja másodikra pöccent be, mostmár 4-5 indítózás kell - a megfelelő idegeskedés mellett. indítómotor forgat rendesen, akksi feltöltött állapotban. az indítózás alatt nem az 4-5.re indul, hanem a szünet után az elsőre + szintén hidegen, amikor már végre haladunk :huh: amint lépek neki egy közepeset, elkezd berregni (mintha nem járna egy henger feeling=elmegy az erő) ezt abbahagyja 5-25 másodperc után és vígan megy tovább, nem fullad le, nincs hibakód, melegen meg nem adja ezt a jelenséget! ??? cserélve, megnézve: gyújtótrafó, gyertyák és kábeleik, ac pumpa és relé, injektorok stb. már nem tudok mit megnézni, van egy chip phase I. semmi más tuning gyertya mégiscsak gyanús, megnézem újból! amúgy beru van benne. lehet,h valami tök egyszerű a megoldása a dolognak... ezért szívesen odagurulok valakihez, aki tudna segíteni, vagy a II. ker felé jár valamikor: (margit krt. környéke, Mechwart-liget, K&H bank előtti parkolóban állok általában.) köszi, előre is!
  5. megvan a hiba :huh: az injektorfedél nem volta rajta az injektorokon <_< , én vettem észre, nem a szerelő :D összességében buktam egy ac pumpát és egy relét. ha valakinek kell eladóak :D
  6. akkor teletankolom <_< megnezem mi lesz, jobb ötlet híjján, de KÖSZI :huh:
  7. nah, úgylátom a nagy nyári sziesztának véget kell vessek :huh: szóval, c20xe, megyek-megyek az új rozsdamentes kipufogó rendszeremet túráztatom, gyönyörködöm a csajokban stb. erre gyorsításkor elkezd berregni, lassulni a szerencsétlen (mintha áthúzna valami, szikra? ) égek, mint a rongy... :D ha leállok, feltépem a mothtetőt, már nem csinálja, gázfröccsökkel pedig kiiktatható a hiba menet közben :D hibakód nincs, alapjáraton NEM csinálja, csak gyorsításkor, Denso gyertyáim vanak, lecsekkoltam őket. újak (1 évesek) a gyújtókábelek és a gytrafó is. help! <_< u.i. régen, amikor motoroztam a kis simsonommal, akkor volt ilyen hang , jelenség, amikor "beköpte" a gyertyát, de ezt csak az idősebbeknek mondtam, pl. mint opelzsolt :lol:
  8. citi

    Egyebek

    szia, motortípustól és a motoron végzett módosításoktól (tuning) függjön szerintem, c20xe kapcsán kipróbáltam mindent és ezért csak erre mondom a véleményem, a végeredmény meglepő: gyári GM 10w-40, igaz én 5000-ként cserélem phase I, II stb után meguin 10w-60 , komprommisszumok nélkül :lol: egyébként így is mindenki mást mond, olvasva a fentieket ez rám is igaz :sowwy:
  9. citi

    Egyebek

    szia! csak általános dolgokat tudok mondani, írj pü-t. a képek alapján futómű kopásai szilentek stb. kötelezően vizsgálandó+ha jól láttam hátul hiányoznak a hátsó műa sárfogók, úgyhogy rozsdakeresés! + 1 személyes vélemény, ha "Motor 1,5éve 269ezerért felújjitva(erröl számlais van,)igy tehát nagyon erös", akkor az enyém arányba állítva iiszonyat-brutál!!!! :) magyarul 440-ért nem biztos,h minden igaz, amit állít róla...
  10. sziasztok! bocs, hogy ide is írok..., de KERESEK S.O.S. c20xe-hez vízhőfok jeladó csatit, ha muszáj, akkor jeladóval együtt (a vezérlés felé működőről beszélek). (budapesten főleg)
  11. citi

    Egyebek

    Sziasztok! Rátok zúdítom mostani bajaimat! :huh: 1. chip 1993/03-as a vas, és sajnos sominak nincs DIS-es (M.2.8.) rendszerhez egy phase ájnc (Irmscher) chip-je. Szeretném egy kicsit optimalizálni a fogyasztást és a nyomatékot, phase2 chip+ power cap egyelőre túl húzós és c20xe-hez talán túl kockázatos is lenne. 2. tudnátok egy vállalkozó szellemű szerelőt, akit áthúzná a motortéri vezetékeket? valahol van egy rejtett melegedésből adódó kontakt hibám, ami néha előjön néha nem és nagyon idegesítő, már évek óta :lol: 3. a xenon szett jó, de azthiszem, hogy nem sikerült jól a gyújtáspontba helyezni az izzót és nagyon szétszórt a fénye,gyengusz, hol van erre egy profi? 4. szeretném pótolni a kormányon a bőrözést, erre is tudnátok ajánlani valakit? thx előre is, imi
  12. tud valaki szerezni cossworth hengerfejet? és ha szeretnék egy csavarkompresszort (www.enem.se) feltenni a "bakra", akkor miket ajánlatos cserélni hogy elbírják a terhelést? pl. féltengely, erősebb sachs sport kuplung, turbo fékek, főtengely, vezérműtengelyek, dugattyúk .... kéne egy lista, mert ezt a motort egyszer meg szeretném építeni. ráadásul kellene a turbo 6 gangos váltója is ebbe a környezetbe :lol: ~220 NM, 175 LE nekem ez kell - minden fordulatszámon és nem a V6-ról beszélek! :lol: nem, nem szeretnék turbos calit.
  13. amúgy az alapjárati problémám egyelőre nem jelentkezik, ki lett tisztítva a fojtószelep és vákuumcsövek, no és az újabb alapjárati lett berakva a nagyon régi helyett... TECH2-vel meg kipróbáltuk az alapjáratit, léptettük fel-le, aztán megint fel, megint le, aztán megint fel, aztán megint le, de semmi, nem akadt meg. azért az érdekes volt, hogy 4 nap után be kellett bikázni az autót a bosch-nál,mert az akksi egy nagy nulla vót :lol: tesztelgettük a töltést alapjáraton egyenkénti fogyasztók rákapcsolásával és végülis alapjáraton nem valami frankó a töltésem (új 100 Ah generátorral!) ez az akkumulátor azért még mindig gyanús, de letesztelték és "csak" annyi észrevétel volt, hogy kell még tölteni.. nah, köszönöm
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.