Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

c_corsa_287

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    26
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

c_corsa_287 névjegye

  • Születésnap 1970-01-31

Elérhetőség

  • MSN
    koszialex@hotmail.com
  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyar

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Corsa C, Corsa D
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

1.350 profile views

c_corsa_287's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok, Akksit cseréltettem 1.2-es benzines 5 ajtós D Corsában. Azóta nem indul, (a régivel sem indult, 9.5 V volt az akksiban kb két hét állás után, előtte rendszeresen használtam, sosem volt indítási probléma. A cserélt akksi gyári és 9 éves volt) nem forgatja az indítómotort az áram. Minden más elektromos rendszer működik, (ablakemelő, rádió, légkodni, ülésfűtés, lámpák, kürt..) Elfelejtheti az autó az immós kulcsot (akksicsere miatt) amiatt,hogy legalább 2-3 napig 9.5 Volt volt már csak az akksi két pólusa közötti feszültség? Üdv S.
  2. Helló, 10W40-es Castrol-t tegyél be. Üdv B.
  3. Helló, Lehet, nekem olyan van. (igaz gyári beszerelésű) Üdv B.
  4. Helló, 1.2-es, benzines, 2006-os, D Corsám van. Azzal a középkonzoli tekerőkapcsolóval van problémám, amelyik azt állítja be, hogy az utastérben a levegő az ablakra, a lábra és az utasra fújódjon. Jelenleg bármelyik állásában csak az utasra - a műszerfali kiömlőkön keresztül - fújja a levegőt. A motortérben lévő biztosítékházban és a kormány alatti biztosítékdobozban minden 7.5 A-s biztosíték ép. Van ötletetek, hogy hol és mit lehet még megnézni, ellenőrizni? Előre is köszönöm a hozászólásokat, (szak)véleményeket! Üdv B.
  5. Helló, Az InSP kinullázása: ráadott gyújtás és nyomni a Km nullázót x mp-ig. Olaj: Gyári olaj nem jó?
  6. Helló, Van motorvédő lemez alul? Mert ha igen, akkor csak annak kell meghúzni a csavarjait, az "pattog". A D Corsa kasztnija hajlamos a nyíródásra. Nekem 4 ajtós van, és ha a hátsó ajtóknál letörlöm a zsírt a zárról, akkor a pl. fekvőrendőrökön lassan átgurulva rozsdás nyikorgást hallat. ... Szóval a tompa puffanás a motorvédő lemez lesz
  7. Helló, Oszt nézted-e meg szemmel, vagy csak hülledeztél, mert állítólag? Megnézed? :D ...mert akkor meglepődsz , mennyire nem macerás. Üdv C.
  8. Helló, Normál indulásnál (tehát pl. kettesben indulásnál nem) és normál fékezésnél mindig egy tompa koppanás (mintha egy zárt cipős dobozban eldőlne egy gyufásdoboz) hátulról, jobb oldalról (szerintem) vagy elölről jobb oldalról az anyósülésen ülve (és más vezetett) Kanyarodásnál, úthibánál, döccenőnél nem, csak előre indulásnál és fékezésnél. Megrángattuk a motort álló helyzetben (amennyire lehetett), semmi hang. A motortartó bakok szemre hibátlanok. A kerekeket is megrángattuk, szintén semmi hang. Csak álló helyzetből induláskor és fékezéskor. 9000 Km, nagyon vigyázós vezetés, újonnan vásárolt D Corsánál, alul nincs rozsda sehol. Van valakinek ötlete, mi(től) lehet ez a hang? Esetleg másnál is van ilyesmi? Köszi előre is a válaszokat! Üdv C.
  9. hello, nem. (ilyet hol is irtam???) Udv
  10. Helló, Ezért írtam, hogy nem felhőtlen a dolog. Számomra az lett volna az egyértelmű, hogy ha az Opel sz@r sebváltórudat gyárt és a fórumok tele vannak ezzel, ez elismert, köztudott, bizonyított dolog akkor odamegyek a márkaszervizbe és ott mindenki azon lesz, hogy a lehető leghamarabb és ingyen kijavítsák a hibát. A szervízkönyv rendben volt, egy helyre hordtam az autót 5 évig minden kötelezőre. Mivel semmi!!! baja nem volt 5 évig az autónak (opel, sosem kop el?), nem kerestek rajtam sokat a szervizben, így ahol tudtak, lehúztak. A váltórúdnál is. Pedig rákérdeztem, elhiheted, hogy ha az Opel hibája, akkor én miért fizessek. Abból indulok ki, hogy 8500 Ft kisebb összeg, mint az a kár, amit egy hibás váltórúd a váltóban okozhat. Üdv
  11. Helló, ... akkor hallgatnálak, mert Te biztos jobban tudod, mi történt velem :P Üdv
  12. Helló, NM :lol: Bármilyen garanciális javítás ügyben azért nem felhőtlen az ég. Ugyanis a munkadíjat / óradíjat elkérik a márkaszervizek. Nekem a C Corsám sebváltórúdja - amiről köztudott a gyári rossz konstrukció, azaz hogy a műanyag elemei könnyen deformálódnak - lett garanciában kicserélve. Ez azt jelentette, hogy volt 8500 Ft munkadíj és a kicserélt - gyári hibás, de még működő elemet nem láthattam, meg sem nézhettem, mert "kivizsgálásra azonnal elküldték a központba". Azóta: Aranyszabály 1: ha az autóért milliókat fizetünk, mindig érdemes ott állni a szerelő mellett, bármi is az oka, és árgus szemekkel figyelni, mit vesz ki, mit tesz be, mihez nyúl. Aranyszabály 2: Érdemes független autószerelő véleményét kikérni bármilyen ügyben és lehetőség szerint a márkaszervizbe csak a kötelező dolgok miatt eljárni. Üdv
  13. Helló, Én ilyet vittem a szervizbe első olajcserére : http://www.homasita.hu/index.php?modul=2&a...&text=MOBIL. .. és a képen a 0W-40 1LITERES típusú, de 5 literes kiszerelésben. A kekecebb szervize kéri a bolti számlát, de amúgy semmi oka nem lenne rá. Fura volt, hogy 3 liter elég bele. A gyertyahézag kérdésben passzolok, de annyit tennék hozzá, hogy létezik jobb gyertya a gyárinál, én még nem jártam utána, és itt http://www.ukcorsa-d.com/ érdemes kérdezgetni. Üdv
  14. Helló, Az InsP kinullázása: Ráadod a gyújtást és kb. 15 mp-ig nyomod a napi kilométerszámláló nullázóját. Üdv
  15. Helló, Ez gyárilag hangos minden D Corsában, nekem is. A szervizben megnyugtattak, hogy ez nem hiba, tehát nem kell megjavíttatni. Nekem 7500 km-nél hagyta abba. Üdv
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.