Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

henci2

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    20
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

henci2 névjegye

  • Születésnap 1975-03-30

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Pécs

MOTE klubkártya

  • Város
    Pécs

henci2's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. henci2

    Egyéb csevegés

    Húú az előbbihez még annyit hozzátennék, hogy a légtömegmérő csere előtt hasonló karakterisztikával járt a motor /mint egy robi 50-es:o) mint most a légtöm mérő csere után csak most viszont nem világit a chek lámpa... Előtte világított... Henci
  2. henci2

    Egyéb csevegés

    Köszönöm a gyors és bíztató választ:o) A lambdát sem zárnám ki mert cserélve lett pár hete.. nem gyárira de állítólag jobb minőségűre valamint a hibajelenség csak most jött elő illetve csere előtt dobta egyértelműen a lambda hibát, utána meg nem. A falsra én is gondoltam és kis mókolással szüntettem is meg nem kívánatos levegőzési lehetőséget... most ránézésre nem szelel sehol:o) A vákuumcső ledugózására is gondoltam.. dugóval dugó nélkül nem vettem észre semmit a motor járásában már amennyire ezt annak lehet nevezni... Természetesen szombaton utaztam volna nagyobb távolságra az autóval de ez rendszeresen ezt csinálja.... utazni akarok "átnézetem" és úgy beszarik mint még soha.... legfeljebb megyünk gyalog... hollandia oda vissza 3200km mi az nekünk:o) Henci
  3. henci2

    Egyéb csevegés

    Szebb estét omegások! Ismét hozzátok mint szakértőkhöz fordulnék! A beteg egy 1998-as X20XEV.... A tegnapi napon szerelőnél műszer szerint a légtömegmérő 0 értéket mutatott.. szereztem "újat", azonban beépítés után ha éppen elindul az autó egészen 2000-2500 as fordulatig igen nehezen éled, dadog... ha 2500 fölé sikerül "tornászni" akkor pörög rendesen gázt finoman visszaengedve valameddig tartja is az alapjáratot... A volna a kérdésem, hogy mi a franc lehet ez.... A másik lehet, hogy nem elhanyagolható körülmény, hogy egy cerka vastagságú kemény vákuumcső a kezemben van nem a helyén a motortérben.... az egyik felét a tartózkodási helyének /kiindulási azaz arra szív/ megtaláltam.. egy kicsike doboz egy elektromos csatival és egy szintén vákuumcsővel ami a folytószelep házba /remélem így hívják:o)/ vezet... a kérdés az IS lenne, hogy hova vezet a kezemben lévő vákuumcső másik vége... Naggyon meg tudnám köszönni a segítséget. Henci
  4. henci2

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! omegások! Ma délután az alábbi probléma jelentkezett a 98-as évj X20XEV motorral szerelt kombi omegámon... A hűtőventilátor bekapcsolásakor illetve a ventilátor bizonyos fordulatán az egész ventilátor rezonál, de olyan intenzíven, hogy az utastérben érzékelni.... annyit levágtam az esetből hogy gyanúm szerint csapágyas lett a lelkem... Tehát bekapcsol amikor kell stb.. csak max fordulaton olyat rezonál, hogy csak na... A kérdés a következő lenne csapágyat lehet-é benne cserélni mert kompletten olyan ára van hogy akkora szám csak matekpéldában van.... Segítségét a T tagságnak előre is megköszönöm.... /ha jól emlékszem kori szaktárs már írta valahol hogy ő bíz szétszedte gyógyította/ henci
  5. Szia! Nekem szedték már ki radiátor miatt a műszarfalam... utána ez az egy dolog miatt el kellett mennem opel szakszervizbe mert hiába van csak úgy visszadugva a légzsák mintha ott sem lenne... tech műszerrel 10 mp. és már jó is... Henci
  6. Szia brezsy! Szóval a mechanikus rész adta meg magát? Fentebb írtam, hogy én a második cserén rájöttem hogy nem kell azért kulcsot is cserélni mert nem annyira halálos a vész... Ha ki tudjátok venni a korival a mechanikus részt és veszel egy újjat, szerintem ha a régi tényleg úgym széthullott akár darabjaira is Pécsett a Dr. Veress Endre utca Megyeri utca sarkán van egy kulcsmásoló szaki aki szerintem ha a régit darabjaiban is viszed átrakja neked a lamellákat az újba és minden a régi marad... De el tudom képzelni, hogy ezt a kori is meg fogja neked csinálni.... hiszen opellel járt már akkor amikor tán még jogsija sem volt.... meg úgy is ráér a muslicákat úgysem kergetheti már sokáig (ezt még a híradóban is bemondták) Henci
  7. henci2

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! Visszatérve kicsit a fűtésradiátoromhoz.... gsizoliból az isten szólott:o) Teljesen kétségbe esve elkullogtam ma egy öreg szakihoz a melóhelyem udvarán van a műhely és elpanaszoltam, hogy bizony így a vizem meg úgy a radiátorból és hogy Ó én szegény.... aztán kösse már át azt a radiátort ideiglenesen... Az öreg mondta, hogy autó ide kulcs benne hagy ránéz.. Láttam hogy az autóval beállt a műhelybe gondoltam lemegyek megnézem mi is lesz a végkifejlet... Aztán odaérek az öreg meg jól leb..asz, hogy húzzak fűtéscsapért a Jakab Gyulához mert onnét folyik a víz de ha már ott vagyok első fékbetét nélkül vissza ne jöjjek a víz meg a két szőnyeg között onnét van hogy még s.z.a.r.n.i se megyünk mi már fiatalok klíma nélkül és kicsapódik a pára... szóval a végén 2000,-ft ért mecsinálta... Ja vizet meg azért nem találtam soha az autó alatt mert a csapom a gázbeszerelés miatt kicsit lejjeb kerül és a víz a váltóra folyt az meg nem kicsit langyos menet közben.. valszeg álló helyben ill álló motornál a csap zárt helyzetében nem folyt olyan mértékben... OKULÁSKÉPPEN Henci
  8. Sziasztok! én már kétszer megszívtam ezt a zár dolgot. Ha nagyon figyeled a kulcsos ember kezét arra is rájössz, hogy még az akármilyen kulcsod is maradhat mert egyszerűen a zárbetét háza megy tönkre illetve kopik ki egy teljesen értelmetlen helyen... Szóval csak veszel egy új zárat /kb 5.000,-ft/ és a régi "belét" átrakod az új házába és késsszzz:o) Na azért annyi svéd és csavar tud benne lenni, hogy amikor én a második újat vettem akkor annak a kialakítása némileg eltért ezért pár "fölösleges" alkatrész hátam mögé helyezésével tökkéletes lett.. Ja és még annyit hogy az én tapasztalatom alapján a betétet /vagy hívjuk elektromos résznek/ csak az után tudtam levenni, hogy a zárat /mechanikus rész/ is kivettem a helyéről... Henci
  9. henci2

    Egyéb csevegés

    Annyit még hozzátennék magamhoz, hogy megint befeküdtem kicsit a gépháztető alá és arra a végkövetkeztetésre jutottam, hogy a leg egyszerűbben a fűtőradiátort talán úgy tudnám kizárni ha a hűtőből a motorba menő csővön megkeresem azt a két pontot ahol a melegvíz a radiátor és a fűtécsap körüli kuszagubancba belemegy aztán valahonnét meg ki és ezt a két pontot egy melegvíz és nyomás álló gumicsővel összekötném. Így lehet ez? Valamint a klímám használhatalanúl meg fog bolondulni vagy csak "átvált manuál" üzemmódba lévén meleget nem tud a hideghez keverni hiába nyomkodom...? Hm?
  10. henci2

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! Köszi Kori a Merkl Roli számát mostanság én is már hozzá járok de nem bírta bevállalni most a radiátor cserét, pedig itt símogatom az újat:o) Valszeg átmenetileg tényleg marad a radiátor kiiktatása a rendszerből, viszont a Roland azt mondta, hogy elég ha a radiátorra rá és onnét lejövő csövet lezárom nem kell őket "körbe" kötni attól a motor-hűtő kör nem bomlik Ez tényleg így van? Ill akkor már kérdeznék is:o) A gyári csatlakozóak a motortérben hogy kell lehúzni a csőcsonkokról? mi titok? egyenlőre nem akarom őket lenyiszálni úgy tűnik azok még jók:o) Henci
  11. henci2

    Egyéb csevegés

    Köszííí Sajna biztos hűtővíz mert a tartályból csipegeti:o(( Henci
  12. henci2

    Egyéb csevegés

    gsizoli Köszön a gyors reagálást! Annyit nem tettem hozzá a beteg állapotához, hogy dupla digit kímás, ha ez ront valamit a helyzeten. A szerelőm szerint valahol kell lenni csapnak de én dögöljek meg nem találom... Az utasoldalon mennek be a csövek, az korrektul megvan, még a gyári csatlakozókkal. A szerelőm szerint a csap elzárása valamelyest javíthat a helyzeten de attól a víz nincs kicsukva teljesen a radiátorból, úgyhogy lévén nyár valszeg a radiátor teljes kiiktatása lesz átmenetileg amíg a szerelő az európaibb módon kicseréli azt. A szerelő állítása szerint ha a bemenő kijövő csöveket külön külön lezárom (megfelelő méretű mondjuk csavarok bedugása + bilincs az az autó hűtését nem befolyásolja... Azt viszont végképp nem értem a csap miként működhet azaz miért 3 vízcső? mi honnét hova minek?:rolleyes:) mert a vákuumos vezérlést még értem is... bár én a 160 as szöget is el tudom rontani... Henci
  13. henci2

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! A fűtés topicot átnyaltam de igen régen volt aktív révén 30 fok van:o), mégis voln aegy kis problemám... A beteg egy 1998 as X20XEV akinek a fűtésradiátorja halódik.. az utastérbe közlekedik be némi víz úgyhogy 99,9 %. A probléma az hogy élő szerelőt nem találok pécsett aki nekiállna kibontani kicserélni pedig az új radiátor adott volna. /megjegyzem még az opel szervízben sem mert a villanyászuk szabin van ja meg árat is 60-70 ezer forintot mondtak.. ja ez csak munkadíj/ A fűtés topicból annyit kihámoztam, hogy valahol kéne lenni egy fűtéscsapnak és arra a végkövetkeztetésre jutottam, hogy ha arról lehúzom a vákuumcsövet akkor ugyan fűtésem nem lesz de talán a vizem sem közlekedik úgy be az utastérbe.. Ez nekem átmenetileg megoldás lenne.. Erősítsen meg valaki, hogy a fent leírtak valóban így lehetnek-e ill a fűtéscsapot hol is keressem... Henci
  14. henci2

    Egyéb csevegés

    Sziasztok omegások, Szia Kori! Melyikek is azok a sarkok ahol bontott omegák vannak? én egyre kettőre nagyon rámennék.. csak jó volna az a klíma abba kocsiba hamár úgy gyártották le:o) Henci
  15. henci2

    Egyéb csevegés

    Szia Kori! Háta klíma projekt most halódik... a gattyám is otthagytam egy klímaszervízben a gáz meg hol itt hol ott lóg meg a rendszerből... A végén arra jutottam, hogy bontóban vagy valahol kell szerezzek egy nagynyomású csövet. Meg egy szárítószűrőt. /bár a klíma szervízben azt mondták bontott szárítószűrőt inkább nem vegyek valszeg nem jobb mint az enyém.../ A nagynyomású oldalon lévő szervízcsonkomban továbbr ais megfejthetelen tip. a szelep... a szárítószűrő eltömődésétől meg akkora nyomás keletkezik fél töltettel is a rendszerben hogy félő hogy durranás a vége.... Henci
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.