Endlos Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 én már írtam korábban :blink: de most te akars vizsgáztatni? :unsure: Nyosz ha a turbo csak ennyit tud, akkor nem is kell Nem, csak tomot hergelném, mer tán ő tudósabb.
adorjant Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 Nyosz ha a turbo csak ennyit tud, akkor nem is kell mert szerinted mi mást tud még? :unsure:
Endlos Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 mert szerinted mi mást tud még? :unsure: Fűt zenél gyerekrevigyáz
adorjant Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 Fűt zenél gyerekrevigyáz a modern kor csodája :unsure:
Tom Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 Nyahh senki nem ugrik, hogy megmnagyarázza basszju ATom? Van itt a foumon pár topic, ami ezzel foglalkozik. ;) :unsure: Meg van pár turbos GSi-is, amit napjában 5x kell szerelni. Van lehetőség megismerni az elvet és az összes buktatóját is. :blink:
adorjant Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 Van itt a foumon pár topic, ami ezzel foglalkozik. ;) :unsure: Meg van pár turbos GSi-is, amit napjában 5x kell szerelni. Van lehetőség megismerni az elvet és az összes buktatóját is. :blink: ne vedd már el a kedvét ;)
Endlos Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 ne vedd már el a kedvét :unsure: Hát a kipugáz hőjét bizám hasznosítani lehetne a tökéletesebb égés érdekében keverékképzés előtt Iszonyat sokat jelentene
adorjant Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 Hát a kipugáz hőjét bizám hasznosítani lehetne a tökéletesebb égés érdekében keverékképzés előtt te nagyon bonyolítani akarod szegény turbó szerepét,úgy látom :unsure:
Endlos Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 te nagyon bonyolítani akarod szegény turbó szerepét,úgy látom :unsure: Ezesetben a tökéletes égés fontosabb, mint a levegő nyomása, főleg ha azt a kipuáramlás szabadságából vesszük el, akkorinkább kompresszor, vagy vmi előmelegítő, bár ha minden hengeremen külön karbi lenne megfelelően beállítva, sokkal jobb hatásfokom lenne
szabot Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 Hát a kipugáz hőjét bizám hasznosítani lehetne a tökéletesebb égés érdekében keverékképzés előtt Iszonyat sokat jelentene Most lehet hülyeséget kérdezek, de a légszűrőbe érkező levegőt nem azért szokták előről venni, hogy minél hidegebb levegőt szívjon be? Valahol valami ilyesmit olvastam...
adorjant Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 Ezesetben a tökéletes égés fontosabb, mint a levegő nyomása, főleg ha azt a kipuáramlás szabadságából vesszük el, akkorinkább kompresszor, vagy vmi előmelegítő, bár ha minden hengeremen külön karbi lenne megfelelően beállítva, sokkal jobb hatásfokom lenne próbálom megérteni a gondolatmenetedet,de ez nekem is sok :blink: nem értem a turbót meg a kompresszort miért két külön dolognak tekinted. mindkettő ugyanazt csinálja: több levegőt a motornak :unsure:
Endlos Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 Most lehet hülyeséget kérdezek, de a légszűrőbe érkező levegőt nem azért szokták előről venni, hogy minél hidegebb levegőt szívjon be? Valahol valami ilyesmit olvastam... Télen át szokták rakni azt a csövet izé, mitis? AMúgy nem a hűtő felől jön? Ott meg meleg van.
adorjant Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 Most lehet hülyeséget kérdezek, de a légszűrőbe érkező levegőt nem azért szokták előről venni, hogy minél hidegebb levegőt szívjon be? Valahol valami ilyesmit olvastam... igen,a hideg levegő oxigénban dúsabb,vagy mi :unsure:
Endlos Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 próbálom megérteni a gondolatmenetedet,de ez nekem is sok :blink: nem értem a turbót meg a kompresszort miért két külön dolognak tekinted. mindkettő ugyanazt csinálja: több levegőt a motornak :unsure: Mert a köompresszort tán éxíj, vagy lánc hajtja, ami nem folytja a kiput, a főterngelyre csatlkaozik vhogy nem? 13:48:48] * Endlos eztetet hagassa itten e: Snap - I've Got the Power.mp3 (128Kbps/5.23Mb/05:43) Ezzel a hidegmelegdologgal most megakadtam, hát minek jártam én suliba? :-(((
adorjant Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 Mert a köompresszort tán éxíj, vagy lánc hajtja, ami nem folytja a kiput, a főterngelyre csatlkaozik vhogy nem? 13:48:48] * Endlos eztetet hagassa itten e: Snap - I've Got the Power.mp3 (128Kbps/5.23Mb/05:43) dede csak azt nem értem hogy szegény turbót miért akarod minden másra használni,csak arra nem,amire való :blink: Ezzel a hidegmelegdologgal most megakadtam, hát minek jártam én suliba? :-((( háááát :unsure: most mondjuk azt,hogy jó kérdés? ;) na,csak vicc volt ám )
Sörös Sanyi Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 Hidegebb levegő jóval sűrűbb, ezért kevesebb levegőben is több lehet az oxigén, ergo a hidegebb ugyanannyi több. Különben mi a f@sznak kellene az intercooler?
szabot Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 Még egy kérdés: a turbó magasabb fordulaton, a kompresszor alacsonyon nyomja a levegőt, nem?
Endlos Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 Hidegebb levegő jóval sűrűbb, ezért kevesebb levegőben is több lehet az oxigén, ergo a hidegebb ugyanannyi több. Különben mi a f@sznak kellene az intercooler? Sanyo akkor most aszondod, hogy épp hűteni kell a levegőt ahhoz, hogy jhobb legyen az égés?
adorjant Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 Még egy kérdés: a turbó magasabb fordulaton, a kompresszor alacsonyon nyomja a levegőt, nem? a kompresszor,mivel szíjhajtású,alacsony fordulaton is közel annyi levegőt szállít,mint magas fordulaton de mivel meg kell hajtani,ez teljesítménybe kerül
Endlos Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 Még egy kérdés: a turbó magasabb fordulaton, a kompresszor alacsonyon nyomja a levegőt, nem? Szentem a dieseleken lévő turbokat a fordulatszám kapcsolja be, de ez csak tipp.
adorjant Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 Szentem a dieseleken lévő turbokat a fordulatszám kapcsolja be, de ez csak tipp. a turbót a kipufogógáz hajtja :unsure: te is leírtad nemrég,ne idegesíts már :blink:
Endlos Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 a turbót a kipufogógáz hajtja :unsure: te is leírtad nemrég,ne idegesíts már :blink: Jójó, de lehetséges, hogy vmi pillangószeleppel kapcsol, amikor elér egy fordulatot, és akkor enged működni, bár nem logikus, én hagynám, hogy folyton menjen
adorjant Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 Jójó, de lehetséges, hogy vmi pillangószeleppel kapcsol, amikor elér egy fordulatot, és akkor enged működni, bár nem logikus, én hagynám, hogy folyton menjen megy is mindig! csak alacsony fordulaton kevesebb a kipufogógáz,így nem is pörög annyira a turbó= kevesebb levegőt szállít.
Endlos Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 Jójó, de lehetséges, hogy vmi pillangószeleppel kapcsol, amikor elér egy fordulatot, és akkor enged működni, bár nem logikus, én hagynám, hogy folyton menjen Asztom, hogy a mernyó először a messersmitteken alkalmazta, hogy nagy magasságban, amikor már ritka a levegő, vagy megfordulnak, esetleg meg is állnak egy pillanatra manőver közben, akkor se álljon le a motor, mert a karburátor leállna, az angol gépek ki-kikapcsoltak a levegőben
Recommended Posts