Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Chat


nyuszifül

Recommended Posts

Nomeg ne feledkezzünk meg a féltengelyekről sem. Míg egy orros karikába füstöléskor szétqrja a féltengelycsuklót, addig nekünk ilyen problémánk véletlenül sincs.

Egyedül a féltengelygömbcsukló miatt nagy szar az elsőkerekes, sokkal egyszerűbb, ha külön van a hajtás, és a kormányzás, és nem veszi annyira igénybe az autó egyes részeit. Ha a kardánod Roli neked alumínium, ha én is mindent meg te is mindent elkezdesz könnyíteni,nem gyári állapot, hanem alu, meg műanyag, akkor visz9nt még mindig én leszek a könnyebb :-)). A leszorítóerő nyilván jobb a hátsósnál, mivel ahogy Sanyi is mondta, hátrafelé billen az ótó. De én a fogyasztást is nézem, mert sokat járok vele, szinte mindenhova. És mit szóltok amúgy a kis crossautóhoz, amit linkeltem? Ja meg nem elfelejtendő, hogy nekem bizony a bizrtonságra is gondolni kell, ami uyge nem vitatott, hogy a kormányzott keréken lévő súly miatt ke0vésbé csúszik ki egy ormotoros, mint egy faros, a meghajtás meg ha elöl van (úgy hallottam) hogy jobban kihozható az autó elcsúszásból (én ezt még nem tapasztaltam :-)). Persze hogy meik orrnehéz, nyilván, ameiknek elöl van a motorja. Szeretnék kiprószálni ecce egy MR2-est, vagy egy Lotus Elise-t.

Roli sikerült vhogy képbe hozni a VArajet II.-t? Jó lenne leülni vkivel, és jól átbeszélni. Képtelen vagyok Átlátni ezt. Ha nem lenne egy duplatorkú Dbilas újonnann 480 ezer, akkor nem sz*roznék vele.

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 23,9k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

  • mackosajt

    4294

  • adorjant

    3721

  • nyuszifül

    3645

  • Sörös Sanyi

    2865

Legtöbb hozzászólás

azért tettem idézőjelek közé!

jó reggelt...

a héten mikor lesz tali?

majd ha fagy :lol: (egyébként nem tudom)

bár ez most csak félig vicces,remélem nem annyira hirtelen érkezik a mínusz fok,mint ahogy azt előrejelzik :unsure:

ja sikerült vennem bitfejet,kemény 279 forintért :huh: mármint 1 db-ot

Link to comment
Megosztás:

Én továbbra is nagy rugalmasságot tanúsítok. Pénteken viszem huzatópadra (el lett halasztva 1 héttel) Bull-t, de szentem hamar hazaérek. Mit szóltok a taliknál tett javaslatomra? Túl sablonos, vagy túllihegett dolog? Nembaj. Ötlet.

CORA pontjaink voltak, és le kellett vásárolni, mert elvész hamarosan, nem volt semmi ötletünk hát egy pár xenon fényszóróizzót választottunk. Asztom, hogy kék, de mire jó? :-)))))))

Link to comment
Megosztás:

Én továbbra is nagy rugalmasságot tanúsítok. Pénteken viszem huzatópadra (el lett halasztva 1 héttel) Bull-t, de szentem hamar hazaérek. Mit szóltok a taliknál tett javaslatomra? Túl sablonos, vagy túllihegett dolog? Nembaj. Ötlet.

CORA pontjaink voltak, és le kellett vásárolni, mert elvész hamarosan, nem volt semmi ötletünk hát egy pár xenon fényszóróizzót választottunk. Asztom, hogy kék, de mire jó? :-)))))))

talihelyről már szóltunk 1-2szer,hogy jó lenne törzshely. most nincs időm gondolkodni,de pótolom :unsure:

a xenon izzó pedig nem kék,hanem fehér fényű :huh: nekem is olyan volt,de most kicseréltem OSRAM Cool Blue-ra,mert ez tartósabb,egyenletesebb a fénye (nem úgy mint a cora-s cucnak...),na meg kicsikét drágább :lol: :lol: :lol:

próbáld ki,én azt javaslom,aztán meglátod tetszik-e!

Link to comment
Megosztás:

talihelyről már szóltunk 1-2szer,hogy jó lenne törzshely. most nincs időm gondolkodni,de pótolom :unsure:

a xenon izzó pedig nem kék,hanem fehér fényű :huh: nekem is olyan volt,de most kicseréltem OSRAM Cool Blue-ra,mert ez tartósabb,egyenletesebb a fénye (nem úgy mint a cora-s cucnak...),na meg kicsikét drágább :lol: :lol: :lol:

próbáld ki,én azt javaslom,aztán meglátod tetszik-e!

:-)) mekkora önteltség. Nem azért vettem, mert vagánykodni akarok, hanem valamit választani kellett. Jobb ez, mint a gyári halogén?

Link to comment
Megosztás:

a gyáritól az ilyen xenon hatású cuccok lehet jobbak, csak nem bizti, hogy tartósak.

én lehet csak tungsram megalight vagy osram emeelt fényerejű dolgokkal foglalkoznék... esetleg egy HID xenon szet...

de most jó a lámpám, és nem foglalkozok vele. :unsure:

A helyet meg nézzük meg. De mikor?

Link to comment
Megosztás:

a gyáritól az ilyen xenon hatású cuccok lehet jobbak, csak nem bizti, hogy tartósak.

én lehet csak tungsram megalight vagy osram emeelt fényerejű dolgokkal foglalkoznék... esetleg egy HID xenon szet...

de most jó a lámpám, és nem foglalkozok vele. :unsure:

A helyet meg nézzük meg. De mikor?

Asszem a gyárit nem dobom ki, hanem megtartom arra az esetre, ha ez tönkremenne. De ha már megvan, csak behasználom.

Link to comment
Megosztás:

Endlos,az igényed a csemegére meg lett találódva! :huh:

Leistungsbausätze OPEL OHC 1.6 SE

C16SE - 91PS (mit KAT)

GERMANY

Phase I

115 PS Bausatz

115 PS Umbau am Fahrzeug

445.--

595.--

Phase II

130 PS Bausatz

130 PS Umbau am Fahrzeug

1.025.--

1.380.--

Phase III

138 PS Bausatz

138 PS Umbau am Fahrzeug

1.290.--

1.675.--

Phase IV

156 PS Bausatz

156 PS Umbau am Fahrzeug

1.650.--

2.130,--

Phase V *

170 PS Umbau am Fahrzeug

2.998.--

Phase I

bestehend aus:

Nockenwellen-Tausch gegen 284° imotec-Sportnockenwelle, Power-Provider, u.a., ===> incl. Grundabstimmung

Phase II

bestehend aus:

wie Ph.I, jedoch zuzüglich komplette Zylinderkopfbearbeitung incl. Ventilbearbeitung, Bearbeitung von Ansaugrohr und Auspuffkrümmer, u.a.

===> incl. Grundabstimmung

Phase III

bestehend aus:

wie Ph. II, jedoch Nockenwellentausch gegen 296° imotec-Sportwelle, zuzüglich Spezial-Auspuffkrümmer mit spez. Hosenrohr,u.a.

===> incl. Grundabstimmung

Phase IV

bestehend aus:

wie Ph.III, jedoch Nockenwellentausch gegen 296° imotec-Sportwelle, zuzüglich Einzeldrosseleinspritzanlage, u.a.

===> incl. Grundabstimmung

( Erhöhung der Drehzahlgrenze auf 7.700 U/min. wird dringend empfohlen ! )

Phase V

bestehend aus:

*ohne KAT

Nockenwellen-Tausch gegen 312° imotec-Sportnockenwelle, komplette Zylinderkopfbearbeitung incl. vergrößerter Ein- und Auslaßventile, Doppelvergaseranlage Weber DCOE 45, u.a. ===> incl.Grundabstimmung

( Erhöhung der Drehzahlgrenze auf 8.000 U/min. wird dringend empfohlen ! )

( eine Sportauspuffanlage ist Voraussetzung zur Erzielung der Leistung !)

Ha nem tudod lefordítani(de szeintem le tudod) akkor szólj,segítek...Ők is a webert ajánlják a motorodhoz,akor a v.jet-et meg kivághatod az ablakon :lol:

kedves modik,bocsánat a hosszú hozzászólásért... :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Ha a kardánod Roli neked alumínium, ha én is mindent meg te is mindent elkezdesz könnyíteni,nem gyári állapot, hanem alu, meg műanyag, akkor visz9nt még mindig én leszek a könnyebb :-))

Te drága,egyem meg a lelked! :huh: Ha ezen múlna,akkor már régen vettem volna egy kispolski-t,és röhögnék mer könnyebb vagyok!

Nem a súly az,ami befojásolja ezt az egészet,hanem hogy ami súlyod van,azt hogy osztod el! :unsure:

A kardánom 4,9kg (szal ezt majdnem beszoptam :lol: :lol: :D) a diffi(speer) féltengelyekkel együtt 27,6,ezeken nem is aggódtam,viszont ha már itt tartottam még játszottam kicsit a mérleggel ;)

váltó: 89,1 kg

motor+váltó együtt(minden cullanggal): 278,5 kg

üres tank ( :lol: ) : 6kg

üres motorblokk: 48,8 kg

csak a főtengely(hajtókar nélkül) : 37kg! (aszittem beszavok mikor pakoltam :) )

Ja,ma elszállítottuk az asconát a műhelybe,útban oda megálltunk a cégemnél a portai kamionmérlegre...

Az autó kereken 1 kg híjján 700 kg...benn volt az üres blokk meg a váltó és a futómű is...

Szóval egyenlőre jól állok a súllyal :P

Link to comment
Megosztás:

Endlos,az igényed a csemegére meg lett találódva! :huh:

Leistungsbausätze OPEL OHC 1.6 SE

Ha nem tudod lefordítani(de szeintem le tudod) akkor szólj,segítek...Ők is a webert ajánlják a motorodhoz,akor a v.jet-et meg kivághatod az ablakon :lol:

kedves modik,bocsánat a hosszú hozzászólásért... :unsure:

Bazzeg mekkora fellélegzés lenne. ISTENEEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMM

:-DDDDDDDDDDDDDDDD

Aprócsak hiba, hogy az enyém nem C16SE, hanem 1.6SH

Link to comment
Megosztás:

meg még 2x annyit el is költenél arra, hogy benne legyen Bull-ban... jól, és Bull is meg tudjon állni ha kell... mert a fék is lényeg... nem csak a motor. :lol:

És akkor még a motorteret is erősítsd meg,hogy ne roggyál meg vele 200-nál,rakd össze a féket,hogy meg tudj állni,hozzál össze mindent a kábelkötegeddel,hogy jó legyen,vagy ha kapsz,kapjál hozzá másik műszeregységet,találd ki mi hová?,computer(mert te mos karbis vagy)akkor már kasztni kábelköteget is szerezz,ha azt cseréled,akkor már vagy mindent levágsz,vagy lesz egy virágcsokor kinézetű gombolyagod az utastérben,ja merevítsd ki a kasztnit a nyulványoknál is(legalább,hogy ne csavarja el a nagyobb nyomaték...aprópopó nyomaték,azt már a váltód sem akarja majd sokáig bírni,szerezz minimum egy F20-ast,vagy valami erősítettet,ami elbírja...ja turbóshoz ha kapsz váltót az összkerekes lesz...rakd el úgy hogy elférjen,és sehol ne szívjon port,ahol te nem használod...meg nem tudom...vagy ez elég lesz? ok! :huh: mennyinél tartunk? Vettél készpénzért egy zsír új Corsa-t,ha beleszámoljuk a munkadíjakat is... :unsure:

Maci jó lesz az tizen2x is! :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.