Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Chat


nyuszifül

Recommended Posts

  • Hozzászólások 23,9k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

  • mackosajt

    4294

  • adorjant

    3721

  • nyuszifül

    3645

  • Sörös Sanyi

    2865

Legtöbb hozzászólás

Jó reggelt!

hol vannak csajok? :huh:

A cd-t ako ma igyekszem visszavinni. :lol:

A vezetéstől nekem nem szokott elmenni a kedvem... max a benzinem. :lol:

benzin,ne is mond...de majd fizukor korrigálódik elvileg...

lehet azért megy el a kedvem,mert a vezetéshez 11 óra meló tartozik :unsure:

Link to comment
Megosztás:

nekem is rosszul esett a számolás eredménye :huh:

épp tegnap számoltam ki, hogy amióta a cégnél vagyok volt 581 munkaszüneti nap és ebből bent töltöttem 108-at ami több mint 18,5%-a...és ez csak a hivtalosan vezetett lista ami jóval karcsúbb mint a valóság :lol:

azt hiszem átkeresztelkedem Tamás bátyának vagy Isaurának :unsure:

Link to comment
Megosztás:

épp tegnap számoltam ki, hogy amióta a cégnél vagyok volt 581 munkaszüneti nap és ebből bent töltöttem 108-at ami több mint 18,5%-a...és ez csak a hivtalosan vezetett lista ami jóval karcsúbb mint a valóság :lol:

azt hiszem átkeresztelkedem Tamás bátyának vagy Isaurának :unsure:

legyél Isaura :huh: :lol:

nekem egyébként normál esetben közel nem ennyire vészes a helyzet,sőt,de most....hát hogy mondjam,a jövőm útját egyengetem :lol:

és remélem nem hiába fáradozom ennyit érte :D

Link to comment
Megosztás:

épp tegnap számoltam ki, hogy amióta a cégnél vagyok volt 581 munkaszüneti nap és ebből bent töltöttem 108-at ami több mint 18,5%-a...és ez csak a hivtalosan vezetett lista ami jóval karcsúbb mint a valóság :lol:

azt hiszem átkeresztelkedem Tamás bátyának vagy Isaurának :unsure:

Fizeték a túlórát? :huh:

Link to comment
Megosztás:

Hát ez eléggé rabszolgahajcsár stílusnak tűnik!

De ugye nem túlórázol sokat?

írtam feljebb,hogy nem :unsure:

nem rabszolgahajcsár,egyáltalán.nekünk azért fizetnek,hogy az ügyfelek zavartalanul dolgozhassanak.

engem ez a túlóra annyira nem is érint,pár alkalom volt 1 év alatt,hanem inkább a szervizeseket.

de ebbe most oly mélyen nem mennék bele :huh:

Link to comment
Megosztás:

hozhatod! telefonon elérhető vagyok,netközelben nemtom leszek-e...

kissé le vagyok maradva a fejleményekről,bár próbálok informálódni,de pl az endlosos dolgot is kértem,de még nem kaptam meg :unsure:

valaki fel tudna homályosítani?

ötletek a programokkal kapcsolatban,vagy egyéb téren szükségesek?

tali: előreláthatólag csüt-péntek délután ráérek.

Link to comment
Megosztás:

Sörössanyi, és Vascóna nézzétek Discovery-t Nemzetközi drifting verseny, és amerikai versenyzők felkészülése.

Milyen furcsa az amcsik irigysége a japán autók irányába. Hát ezért. Meg sem közeítik a japánokat driftingben sem az amcsik. Eleve nem rég kezdték el, Japánban már a 80as évek óta van, és ott már nem nagy szám, most amcsiban nagyon kajálják a japcsi vezetőket, és autóikat, csupa 84-87-es corolla coupé (rendszeres győztes) Suprák, celicák, S2000-esek, 350Z-k, meg stb. Hazaiaknál egyelőre egy Pontiac GTO próbálkozik, de még a motort sem tudták normálisan beállítani. :-DDDDDDDDD

Nem tudom mit vagytok oda az amcsi gépekért, nagy nehéz lomha verődő-csapódó szarok. :-))

Link to comment
Megosztás:

Kösz az infót, de már két hónapja táppénzen vagyok. A Discoveryn, Spektrumon, Viasat Exploreren, a Viasat Historyn, és a National Geographic-on már végignéztem minden autós, motoros, második világháborús, tankfelújítós műsort. De Rolinak még új lehet. :unsure: Egyébként érdemes nézni. Tudnak a kis csíkszeműk.

Egyébként elmondom, miért vagyunk oda az amcsi dögökért. Világosan és egyértelműen: Egy honda Civic motorja használva (nem csak ide-oda gurulva) bír komolyabb hozzányúlás nélkül cirka 10-15 évet. Az amcsi V8-ok viszont 40-50 év múlva is simán pöfögnek. Hogy miért? Mert nem a fordulatból nyerik az erejüket. A japcsi vasak kis köbcentivel vannak gyártva, és a lóerőket a nagy forulatból nyerik. Ám az amcsi motorok nyomatékból dolgoznak. Lehet, hogy nincs annyi lóerejük, ám nem minden a lóerő. Nyomatékban olyat tudnak, hogy a japcsik csak leshetnek. És pont emiatt szinte kinyírhatatlan motorok.

Valamikor lejátszották igaziból a Fast and Furious 2. részének azt a versenyét, amikor az amcsi "dögöket" a japán kocsik lenyomják. No, most igaziból ez nem így történt! :huh:

És még csak annyit: álomautók között a világon miből imádnak többet? Japcsit, vagy amcsit? Mert a motor egy dolog, de a formatervezésük is egyedülálló és csodálatos volt. Igaz, hogy hülye emberek hülye országa, de autót tudtak építeni.

Link to comment
Megosztás:

azért nem minden japán motor van fordulatra hegyezve,sőt....

de valamit tudnak,el kell ismerni.

pl előző civic, 1,6 110 ló,hasonló fordulatszámon,hasonló nyomatékkal,mint a versenytársak,végre is annyit megy.a hondának viszont még elé 9,x másodperc,hogy 100ra gyorsuljon....és ezt nem nagyon tudja minden 1.6....

de ez csak egy példa.

egyébként meg minden "kis köbcentis" motor megadja magát relatív hamar,a nagy sokhengeresekhez :D képest.

szóval szerintem felesleges összehasonlítani őket :lol:

turbós motor megint más tészta,szinte egy sem marad gyári állapotában a kimúlásáig :lol:

szóval 1.4 twinport powa,ha nem lettem volna egyértelmű :unsure: :huh: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.