Pehi Csabi Elküldve Április7, 2014 Megoszt Elküldve Április7, 2014 holnap vizsgázik a Boci :blush: :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rattesid Dénes Elküldve Április7, 2014 Megoszt Elküldve Április7, 2014 holnap vizsgázik a Boci :blush: :evilgrin: Szerencsétlen autó :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Április8, 2014 Szerző Megoszt Elküldve Április8, 2014 Szerencsétlen autó :D El is romlott a vizsgabázis :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve Április8, 2014 Megoszt Elküldve Április8, 2014 humorheroldok :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Április8, 2014 Szerző Megoszt Elküldve Április8, 2014 na: hogyan fúrjunk vez tengelyt: egy kis kábelezés: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Április9, 2014 Megoszt Elküldve Április9, 2014 Hengerenkénti gyújtótrafó? Milyen ECUval? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve Április9, 2014 Megoszt Elküldve Április9, 2014 Az a sok kábel rá fog tekeredni az ékszíjra, ne mondd, hogy nem szóltam előre :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Április9, 2014 Megoszt Elküldve Április9, 2014 Hengerenkénti gyújtótrafó? Milyen ECUval? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Április9, 2014 Megoszt Elküldve Április9, 2014 Nem rossz kis szerkezet. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Április9, 2014 Szerző Megoszt Elküldve Április9, 2014 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve Április9, 2014 Megoszt Elküldve Április9, 2014 Már jár is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Április9, 2014 Szerző Megoszt Elküldve Április9, 2014 nemmég, talán holnap.. talán Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskecso Elküldve Április10, 2014 Megoszt Elküldve Április10, 2014 Ati azt mondta gates vezért vegyek bele... viszont vízpumpára 2 félét dobot ki és ő se tudta megmondani melyik kell úgyh majd jóváíratom jövőhéten amelyik nem kell :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Április10, 2014 Szerző Megoszt Elküldve Április10, 2014 noakkor valami csak lett https://www.youtube.com/watch?v=gilED1RPHWQ&feature=youtu.be Egy kis startprogi teszt :D https://www.youtube.com/watch?v=7hKhFGMBF4c&list=UUYD_hSjdxnC_LlP1AXekiUA 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Április10, 2014 Szerző Megoszt Elküldve Április10, 2014 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Április11, 2014 Megoszt Elküldve Április11, 2014 Lanti, az anyós oldalon az ECU mellett van egy 9pines csati, ami az ECU köteget és az autó belső kötegét köti össze. Nem tudod véletlenül hogy azok a kábelek mire szolgálnak? Lábkiosztás gondolom nektek is kellett a kábelezésnél. Az tudom hogy a piros-kék az AC, a kék, a műszerfal vízhőfok, a zöld pedig a fordulatszámjel, ezen kívül az enyémben még van 5db kábel és nem tudom mire szolgálnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Április11, 2014 Megoszt Elküldve Április11, 2014 Ez mit is tud a rajtprogin kívül ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Április11, 2014 Szerző Megoszt Elküldve Április11, 2014 Lanti, az anyós oldalon az ECU mellett van egy 9pines csati, ami az ECU köteget és az autó belső kötegét köti össze. Nem tudod véletlenül hogy azok a kábelek mire szolgálnak? Lábkiosztás gondolom nektek is kellett a kábelezésnél. Az tudom hogy a piros-kék az AC, a kék, a műszerfal vízhőfok, a zöld pedig a fordulatszámjel, ezen kívül az enyémben még van 5db kábel és nem tudom mire szolgálnak. még a sebesség jelet használtuk ezekből.. vagy is AC-t nem. többi szerintem nálunk a BC-hez ment 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Április11, 2014 Szerző Megoszt Elküldve Április11, 2014 Ez mit is tud a rajtprogin kívül ? reméljük majd ugyanazt mint a gyári csak jobban :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Április11, 2014 Megoszt Elküldve Április11, 2014 még a sebesség jelet használtuk ezekből.. vagy is AC-t nem. többi szerintem nálunk a BC-hez ment Köszi, közben már megtaláltam egy angol oldalon a megoldást. A sebességjelen kívül, a többi a diag csatinak a pinjei. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Április11, 2014 Megoszt Elküldve Április11, 2014 reméljük majd ugyanazt mint a gyári csak jobban :D :D ma sem lettem okosabb :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Április11, 2014 Megoszt Elküldve Április11, 2014 ma sem lettem okosabb :) Technical details 6 fuel injector outputs (5A) 6 AUX outputs (5A) 6 ignition outputs -passive or active coils software selectable (7A) 4 stepper motor outputs - bipolar/unipolar (1A) 2 EGT direct inputs 2 knock sensor inputs Inbuilt wide band lambda controller LSU 4.2 Inbuilt map sensor 400kPa Inbuilt baro sensor 4 digital inputs VR/HALL – software selectable 3 dedicated analogue inputs (TPS, CLT, IAT) 4 additional analogue inputs (0-5V) compliance with ISO 7637 support 1-12 cylinders max rpm 16000 injection time resolution 16us ignition advance resolution 0,5 deg knock sensing 1-20 kHz Speed Density, Alpha-N algorithm table VE 16x16, resolution 0,1% VE ignition table 16x16, resolution 0,5 deg AFR Target table 16x16m, resolution 0,1 AFR Injector voltage compensation coil dwell calibration user calibrated IAT, CLT PID idle control strategy boost control, nitro injection control; Aux outputs for fuel pumps, rad fan .. motorsport strategies launch control, gear dependent shift light, flat shift ( gear change cut) logging over 100 parameters possibility of check engine lamp USB communication no additional interface needed user friendly software with free firmware upgrade manual and support in English and polish language 24 month warranty PC Requirements: To properly work with the DET3 device following minimum is required. Windows 2000, XP, Vista, Windows 7, Windows 8 Screen resolution of at least 1024x768 16bit CPU with a clock of at least 600MHz, USB port. Here you can read user's manualhttp://ecumaster.com/pobierz/emu/emu_manual.pdfWhat is in the box ECUMASTER EMU device, USB lead connectrors, set of terminals, CD with software drivers and manuals, Laminated pinout in English and Polish. 24 months Warranty Made In Poland (UE) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Április11, 2014 Szerző Megoszt Elküldve Április11, 2014 igen, gondolom ez nem sokat mond Gelkonak.. de a régi motronicnak nagy hiányosságai vannak.. talán ezzel meg lehet írni biztosabbra a kocsit... később ha megéli akkor a nagyobb tubósckát is jobban ki lehet használni :D hasznos , hogy lehet hengerenkénti trafót használni, mert a régi OPEL-é 1 xar... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Április11, 2014 Szerző Megoszt Elküldve Április11, 2014 ja és nincs az a fos légtömegmérő Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Április11, 2014 Megoszt Elküldve Április11, 2014 értem...nem mászok bele a témába :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts