Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Na akkor újra feltöltöttem a hétvégi kis bohóckodást:

Sorry Joee, de a kis srác sokkal jobban tolja mint te :omg:

de a legjobb a 3:38-nál egy pillanatra látható bal hátsó lámpád :hiya: :icon13:

juteszembe szerintem legyen fekete csak hogy könnyebb legyen dönteni VectrásCartárs :hehe: :hehe:

Link to comment
Megosztás:

Srácok, valaki ráér-e egy kicsit szerda délután? Aznap már muszáj lesz kiásnom a paripát a hóból, de lehet be kell majd bikázni. Kábel az van, csak kellene valaki, akiről megtudnánk nyomatni egy kicsit. Úgyhogy ha valaki éppen ráérne valamikor szerdán délután, azt megköszönném nagyon!!

Link to comment
Megosztás:

Sorry Joee, de a kis srác sokkal jobban tolja mint te :omg:

de a legjobb a 3:38-nál egy pillanatra látható bal hátsó lámpád :hiya: :icon13:

juteszembe szerintem legyen fekete csak hogy könnyebb legyen dönteni VectrásCartárs :hehe: :hehe:

Én most ültem életemben először quadon.

Na meg alattam azért nem is úgy viselkedett az 50cm3 mint a kis srác alatt.

Viszont megtetszett a quadozás, csak kár hogy se pénzem, se lehetőségem nincs tárolni egy gépet.

Amúgy meg elég sas szemed van a lámpát illetően :)

Várom, hogy jó idő legyen a cseréhez és addig majd csak sikerül eldönteni, hogy milyen legyen.

AXON:

Én holnap melózom estig, de ha nincs más max este tudok segíteni.

Link to comment
Megosztás:

Srácok, valaki ráér-e egy kicsit szerda délután? Aznap már muszáj lesz kiásnom a paripát a hóból, de lehet be kell majd bikázni. Kábel az van, csak kellene valaki, akiről megtudnánk nyomatni egy kicsit. Úgyhogy ha valaki éppen ráérne valamikor szerdán délután, azt megköszönném nagyon!!

Kb mikor,és hol? lehet ráérek... :icon10:

Jah, meg ha már így,akkor kellene nekem KV... van? :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Én most ültem életemben először quadon.

Na meg alattam azért nem is úgy viselkedett az 50cm3 mint a kis srác alatt.

Viszont megtetszett a quadozás, csak kár hogy se pénzem, se lehetőségem nincs tárolni egy gépet.

Én akkor voltam bel habarodva,mikor bejött a divatba.Akartam egyet. Aztán a "főnököm" javaslatára elmentem, és kipróbáltam. Utána már nem tetszett.Elsőre jónak tűnt, de végül.......drága......hol tárolom......hogyan húzom/vonom.......no meg mikor?Így nem lettem quados......ja, meg meg is kellett volna venni.Ami pedig jó, az pééézbe' került. ócskavasat meg nem akartam, amit állandóan faragni kell.

Link to comment
Megosztás:

Joee szerintem hagyd a lámpát ahogy van sokkal jobb!Kifelé megtréfált a hó és a jég!Befagyott a felni belsejébe és elkezdett ütni!Kicsit megijedtem de egy benzinkúton kértem egy vödör melegvizet és kitakarítottam!Láss csodát nem is volt gond!Ami kicsit sok volt most a fogyasztás 10.2L Kecskemét-Bécs!Igaz egész úton -12 -16fokba mentünk!Ja és Győrtől 4 személy megpakolva!Ha ennyi hát ennyi!Most meg a változatosság kedvéért itt is esik a hó!

Link to comment
Megosztás:

Joe, Kacsero : köszi mindkettőtöknek, de ma (holnap helyett) nekiduráltam magam, aztán kiástam a verdát a majd fél méter hó alól! Legnagyobb megdöbbenésemre indult, ha nem is pöccröff, de majdnem csont nélkül, így nem kell az elsősegély mégsem, Mindenesetre köszönöm mindkettőtöknek!

Kacsero : lesz kávé, de egy kis türelmet, van most egy kis kavarodás nálunk, jövő hét elején szólj, hogy mi kell, addigra szerintem rendeződik a dolog!

Link to comment
Megosztás:

Ugyanígy jártam a Puntóval.Ma arra lettem figyelmes, hogy 60km/h felett valami irgalmatlan kormányrázást produkált.Mint ha elhagytam volna a centírsúlyt.haza hoztam Flórát, aztán alá feküdtem a hóba kitekert kormány mellett, és láss csodát.Ez a redva bele fagyott pontosan egy helyre a felni belsejébe.Azt hittem lehidalok.Opelnél ilyesmi nem annyira fordult elő lévén a féknyereg és a felni közé nem lehet benyúlni, így gyakorlatilag gyárilag szedi le a megfagyott latyakot.

Mondjuk Turci gépe a jó példa a rossz példára.

Itt meg a Punto féknyergét, felszerelt kerék mellett körbe tudtam simogatni és kézzel kapartam ki a fagyott redvát.Bexarás.......Egy mínusz pont a tervezőknek, és már dobom is fel rá a HGT-ét! :D :D :D

Kacsero amit kértél nincs elfelejtve, holnap mejek a vezérlés cuccaiért, és rákérdezek.

Link to comment
Megosztás:

Ugyanígy jártam a Puntóval.Ma arra lettem figyelmes, hogy 60km/h felett valami irgalmatlan kormányrázást produkált.Mint ha elhagytam volna a centírsúlyt.haza hoztam Flórát, aztán alá feküdtem a hóba kitekert kormány mellett, és láss csodát.Ez a redva bele fagyott pontosan egy helyre a felni belsejébe.Azt hittem lehidalok.Opelnél ilyesmi nem annyira fordult elő lévén a féknyereg és a felni közé nem lehet benyúlni, így gyakorlatilag gyárilag szedi le a megfagyott latyakot.

Mondjuk Turci gépe a jó példa a rossz példára.

Itt meg a Punto féknyergét, felszerelt kerék mellett körbe tudtam simogatni és kézzel kapartam ki a fagyott redvát.Bexarás.......Egy mínusz pont a tervezőknek, és már dobom is fel rá a HGT-ét! :D :D :D

Kacsero amit kértél nincs elfelejtve, holnap mejek a vezérlés cuccaiért, és rákérdezek.

Feb 20 Corsa megy a doktorbácsihoz. Markó Gyuri a neve, matkói úton kifelé menve van a műhelye.

A Corsa melett egy Porsche 911-es készülget még, durva szélesítésekkel és egyéb finomságokkal.

Azt hiszem jó kezekben lesz a verda. :)

Link to comment
Megosztás:

Feb 20 Corsa megy a doktorbácsihoz. Markó Gyuri a neve, matkói úton kifelé menve van a műhelye.

A Corsa melett egy Porsche 911-es készülget még, durva szélesítésekkel és egyéb finomságokkal.

Azt hiszem jó kezekben lesz a verda. :)

Kap egy normális motort? :D Amúgy mijé'?

Link to comment
Megosztás:

Kasztnis dokihoz megy.

Van egy-két rozsdafoltom, tavaszra kész lesz és kap egy full alvázvédelmet is.

Nekem ez majd ebben az évben lenne esedékes.Amúgy reggel a Puntót már megint a kóórzáról indítottam. Mivel a kicsi akksija még jó de elég nehezen indul, most behoztam a szobába kicsit melegedni.Ha valóban -20 fok lesz az éjszaka, legalább egy biztos pont legyen ami pöccre indul.Utána már a Puntó is könnyen lesz.Sajnos még a gyári akksija van benne ami normál hőfoki körülmények között még elégségesen indít, de ilyen piszok hidegben már nem akarja az igazságot. Én meg kitolnám az új vételét ameddig csak lehet. Érdekes módon a napi első indítás ilyen, a többi sima ügy.Jövő héten hétfőn pedig komplett vezérlés csere+gyertyák, aztán egy darabig nem kell hozzá nyúlni az aktuális olajcseréken kívül.Anyagköltség új gyertyákkal együtt 23e.ft volt..

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.