Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

megint gond van van x12xe -vel ??

gépre kellene rakni és élő adatokat olvasni

Nem hiszem, hogy vmi elektronika tönkre ment volna, mert felforrt a víz :/

Én nem láttam a gépkocsit, csak ahogy mesélte.

Majd beszélek vele, csak mondtam sajnálja rá a pénzt. Most lett 2 hónapja cserélve a hengerfejtömités, de te tudod B)

Link to comment
Megosztás:

Nem hiszem, hogy vmi elektronika tönkre ment volna, mert felforrt a víz :/

Én nem láttam a gépkocsit, csak ahogy mesélte.

Majd beszélek vele, csak mondtam sajnálja rá a pénzt. Most lett 2 hónapja cserélve a hengerfejtömités, de te tudod B)

de hogy f@szba forrt meg.. nem jó a termosztát vagy a hőgomba..

abba meg jó drága a hőgomba ..amiatt hogy klímás.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemreg irtam, ide a forumra, hogy neha nagyon magas az alapjaratom. Eleinte meg segitett ha ujra inditottam, de mostanaban mar nem. Ma elvittem az autot (C14SE motor) a szerelohoz. Azt mondta, h 90% vagy alapjarati motor vagy potenciometer hiba okozza, esetleg rosszabbik esetben a vezerlo. Mondta, hogy szerezzem be bontobol ezt a ket alkatreszt. Kerdesem, hogy az alapjarati motor a corsakban egyforma vagy motortol fuggoen valtozik, mert nem szereltuk ki es tudjam, hogy a bontoban milyet kerjek. Ezeket valahogy le lehet tesztelni vagy semmi esely ra? Berakjak amit vettem es ha hosszu tavon lesz baj akkor az volt a hiba? Esetleg vmi egyeb eszrevetel, hogy mit nezzek meg meg? Szalszakadast a szerelo kizarta es allitolag merni sincs mit!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemreg irtam, ide a forumra, hogy neha nagyon magas az alapjaratom. Eleinte meg segitett ha ujra inditottam, de mostanaban mar nem. Ma elvittem az autot (C14SE motor) a szerelohoz. Azt mondta, h 90% vagy alapjarati motor vagy potenciometer hiba okozza, esetleg rosszabbik esetben a vezerlo. Mondta, hogy szerezzem be bontobol ezt a ket alkatreszt. Kerdesem, hogy az alapjarati motor a corsakban egyforma vagy motortol fuggoen valtozik, mert nem szereltuk ki es tudjam, hogy a bontoban milyet kerjek. Ezeket valahogy le lehet tesztelni vagy semmi esely ra? Berakjak amit vettem es ha hosszu tavon lesz baj akkor az volt a hiba? Esetleg vmi egyeb eszrevetel, hogy mit nezzek meg meg? Szalszakadast a szerelo kizarta es allitolag merni sincs mit!

egy jó pár motorkódnál egyforma az alapjárati...

de ha mondod bontóba mihez kell akkor valszeg olyat adnak..

tesztelési lehetőség rádug a kábel vég és gyújtást adsz neki,akkor megmozdul..

a fojtó potit csak kimérni lehet..

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemreg irtam, ide a forumra, hogy neha nagyon magas az alapjaratom. Eleinte meg segitett ha ujra inditottam, de mostanaban mar nem. Ma elvittem az autot (C14SE motor) a szerelohoz. Azt mondta, h 90% vagy alapjarati motor vagy potenciometer hiba okozza, esetleg rosszabbik esetben a vezerlo. Mondta, hogy szerezzem be bontobol ezt a ket alkatreszt. Kerdesem, hogy az alapjarati motor a corsakban egyforma vagy motortol fuggoen valtozik, mert nem szereltuk ki es tudjam, hogy a bontoban milyet kerjek. Ezeket valahogy le lehet tesztelni vagy semmi esely ra? Berakjak amit vettem es ha hosszu tavon lesz baj akkor az volt a hiba? Esetleg vmi egyeb eszrevetel, hogy mit nezzek meg meg? Szalszakadast a szerelo kizarta es allitolag merni sincs mit!

Ilyen alkatrészt csak újba vegyél szerintem.

Link to comment
Megosztás:

de hogy f@szba forrt meg.. nem jó a termosztát vagy a hőgomba..

abba meg jó drága a hőgomba ..amiatt hogy klímás.

Állitolag 5-6e fordulatig pörgette, és a hőgomba nem kapcsolta be a ventilátort. Termosztátja jó.

De menetszelet kapott rendesen, én se értem mi lett vele :|

Klímája nem müködik, de nem is akarja megcsináltatni. Akkor jó bele a sima mezei is nem??

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemreg irtam, ide a forumra, hogy neha nagyon magas az alapjaratom. Eleinte meg segitett ha ujra inditottam, de mostanaban mar nem. Ma elvittem az autot (C14SE motor) a szerelohoz. Azt mondta, h 90% vagy alapjarati motor vagy potenciometer hiba okozza, esetleg rosszabbik esetben a vezerlo. Mondta, hogy szerezzem be bontobol ezt a ket alkatreszt. Kerdesem, hogy az alapjarati motor a corsakban egyforma vagy motortol fuggoen valtozik, mert nem szereltuk ki es tudjam, hogy a bontoban milyet kerjek. Ezeket valahogy le lehet tesztelni vagy semmi esely ra? Berakjak amit vettem es ha hosszu tavon lesz baj akkor az volt a hiba? Esetleg vmi egyeb eszrevetel, hogy mit nezzek meg meg? Szalszakadast a szerelo kizarta es allitolag merni sincs mit!

Tőlem megkérdezte a szerelőm,hogy 5ezerért adjon bontottat vagy 3e-ért csinálja meg.

Az új 15körül van.

Link to comment
Megosztás:

Tőlem megkérdezte a szerelőm,hogy 5ezerért adjon bontottat vagy 3e-ért csinálja meg.

Az új 15körül van.

Nekem 10 és valami siemens vdo márka az nem vágom jó e B)

Ja és a jelentésem:

Elmúlt a pattogó csörgő hang 95ös benzinnél gyári gyertyákkal és cserélt Oktánszám váltóval tehát már ha gyorsítok akkor nincs folyamat a pattogó hang, viszont még mindig becsörög 1-2mpre 1-2esbe ha le padlózom vagy nagyobb gázt adok alapjáratról szóval szerintem dolgozó lány sz@r minőségű ez a 95ös kövire ismét 100ast fogok tankolni szerintem ott megint nem lesz hang.

Link to comment
Megosztás:

Nekem 10 és valami siemens vdo márka az nem vágom jó e B)

Ja és a jelentésem:

Elmúlt a pattogó csörgő hang 95ös benzinnél gyári gyertyákkal és cserélt Oktánszám váltóval tehát már ha gyorsítok akkor nincs folyamat a pattogó hang, viszont még mindig becsörög 1-2mpre 1-2esbe ha le padlózom vagy nagyobb gázt adok alapjáratról szóval szerintem dolgozó lány sz@r minőségű ez a 95ös kövire ismét 100ast fogok tankolni szerintem ott megint nem lesz hang.

98-as dugó van? Mert akkor a 100-as benyához azt használd. Nagyobb előgyújtás miatt nagyobb lesz a teljesítmény is. Akár +10%-al is. Nálam ennyit dob rá a piros kútfejes benya.

Link to comment
Megosztás:

98-as dugó van? Mert akkor a 100-as benyához azt használd. Nagyobb előgyújtás miatt nagyobb lesz a teljesítmény is. Akár +10%-al is. Nálam ennyit dob rá a piros kútfejes benya.

Igen barna dugó egyik fele 95 a másik fele 98! Nem hiszem, hogy a teljesítmény emiatt nő. De akkor kifogom próbálni majd nem veszíthetek semmit.

Link to comment
Megosztás:

Igen barna dugó egyik fele 95 a másik fele 98! Nem hiszem, hogy a teljesítmény emiatt nő. De akkor kifogom próbálni majd nem veszíthetek semmit.

Három példát tudok rá mondani: M3 bimmer gyárilag 300ló versenybenyával 329ló. 307 pug 1.6 16v 100ló helyett 110.

Az enyém 49.8ló.

Hol él ez az ember? :D Ennyiért hármat lehet kapni.

Majd én is 1.5m ért kezdem árulni a corsát mert nagyon szép állapotban van. B)

Link to comment
Megosztás:

Három példát tudok rá mondani: M3 bimmer gyárilag 300ló versenybenyával 329ló. 307 pug 1.6 16v 100ló helyett 110.

Az enyém 49.8ló.

Hol él ez az ember? :D Ennyiért hármat lehet kapni.

Majd én is 1.5m ért kezdem árulni a corsát mert nagyon szép állapotban van. B)

Akkor majd ránézek erre azt átlököm 98asra. Kösz a tippet

Link to comment
Megosztás:

Állitolag 5-6e fordulatig pörgette, és a hőgomba nem kapcsolta be a ventilátort. Termosztátja jó.

De menetszelet kapott rendesen, én se értem mi lett vele :|

Klímája nem müködik, de nem is akarja megcsináltatni. Akkor jó bele a sima mezei is nem??

nem jó bele..

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemreg irtam, ide a forumra, hogy neha nagyon magas az alapjaratom. Eleinte meg segitett ha ujra inditottam, de mostanaban mar nem. Ma elvittem az autot (C14SE motor) a szerelohoz. Azt mondta, h 90% vagy alapjarati motor vagy potenciometer hiba okozza, esetleg rosszabbik esetben a vezerlo. Mondta, hogy szerezzem be bontobol ezt a ket alkatreszt. Kerdesem, hogy az alapjarati motor a corsakban egyforma vagy motortol fuggoen valtozik, mert nem szereltuk ki es tudjam, hogy a bontoban milyet kerjek. Ezeket valahogy le lehet tesztelni vagy semmi esely ra? Berakjak amit vettem es ha hosszu tavon lesz baj akkor az volt a hiba? Esetleg vmi egyeb eszrevetel, hogy mit nezzek meg meg? Szalszakadast a szerelo kizarta es allitolag merni sincs mit!

Én a helyedbe először kivenném a sajátot és féktisztítós ronggyal megtörölgetném a kúpot, majd tisztára törölném a kúp helyét. Eztután próbáld ki. Nekem ez segített. Ha még mindíg csinálja akkor keress újat. www.baro-ker.hu Itt a múltkor elég jó áron vesztegették.

Sok sikert.

Link to comment
Megosztás:

Segítsetek már!

Vajon ennek az első ülései belemennének a corzibe persze ilyen konzolt csinálok neki.

Esetleg valaki upgradelt már ülést? A lényeg az ülésfütés lenne meg hogy atomkényelmes legyen. Ezek a kagylós marhaságok annyir anem jönnek be. Ám ennek a civicnek a csücsüjébe ellennék.

Ki milyen ülést próbált már berakni?

Müszakin mit szolnának neki?

Astra F turbó 200Le

Link to comment
Megosztás:

Hőkapcsoló

5414FT kerül a klímás kedvezménnyel 2500-3000FT VERNET márkájú

Menetméret: M22x1,5

Nyitási hőmérséklet [oC]: 105

Zárási hőmérséklet [°C]: 100

Jármű felszerelés: klímával szerelt járművekhez

További információ

Neki 104-105 fokon forrt a víz, és kilyukasztotta a hűtőbe beömlő víz csövét, 1 tűméretű lyuk van rajta, de nyomáson nem nyomja ki a vizet.

Az a baj hogy nekem nincs 40-50% kedvezményem.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Nekem egy 1.5-ös isuzu motoros corsa b-m van és azt kérdezném hogy milyen motorolajat ajánlotok hozzá?

Márkásat jó venni vagy elég a tescos olaj is?

Ki milyet szokott bele tenni?

Még nem cseréltem benne olajat amióta megvettem ezért kérdem:-)

Előre is köszi a válaszokat.

Üdv

Enjoy

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Nekem egy 1.5-ös isuzu motoros corsa b-m van és azt kérdezném hogy milyen motorolajat ajánlotok hozzá?

Márkásat jó venni vagy elég a tescos olaj is?

Ki milyet szokott bele tenni?

Még nem cseréltem benne olajat amióta megvettem ezért kérdem:-)

Előre is köszi a válaszokat.

Üdv

Enjoy

Tesco inkább ne ha sokáig akarod használni, középkategóriás jó bele szerintem pl castrol magnetec 10w40.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Nekem egy 1.5-ös isuzu motoros corsa b-m van és azt kérdezném hogy milyen motorolajat ajánlotok hozzá?

Márkásat jó venni vagy elég a tescos olaj is?

Ki milyet szokott bele tenni?

Még nem cseréltem benne olajat amióta megvettem ezért kérdem:-)

Előre is köszi a válaszokat.

Üdv

Enjoy

Ha ez a motor:

"Corsa 1.5 D

Corsa 1.5 TD

1988-tól 1993-ig"

"Magnatec Diesel 5W-40 B4

Magnatec Diesel 10W-40 B3

Motor X15DT

Kapacitás : Kenőanyag-kapacitás 3,75-4,25 liter

Kapacitás : Szűrő kapacitása 0,25 liter

Használat : Normál

Intervallumok : Csereciklus 7500 km / 12 hónap

Termékek : Edge Sport 0W-40

: Edge 0W-30

: Edge 5W-30

: Edge Turbo Diesel 0W-30

: Edge Sport 10W-60

Használat : Szigorú

Intervallumok : Csereciklus 7500 km / 6 hónap

Termékek : Edge Sport 0W-40

: Edge 0W-30

: Edge 5W-30

: Edge Turbo Diesel 0W-30

: Edge Sport 10W-60

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.