Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

thomasz

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    14
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    budapest

thomasz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Én 5w 30-at tettem bele , a szerelők szerint az kell a részecske szűrő miatt , ami nekem már nincs:-)))))))))))))A lényeg a full sinthetic
  2. Hát úgy gondolom azért ez nem egy armafiltes autó nem?? :-)) Többe kerül , ha valami nem jó , mint egy rendes alkatrész ( gyári) Én pl a " kis" kúton tankoltam sokáig , aztán egy szer megállt a kocsi , a szerelő miután elmeséltem mi a baja először azt kérdezte , de ugye nem a "kis"+ kúton tankolok... Szóval egy ilyen kihegyezett 150 lovas motorba tegyél rendes alkatrészt.
  3. ez 80 és 100 ezer forint között mozog , nekem bevállalták a szerelők , mert ezer minden mást már megcsináltattak rata velem , mire rájöttem ÉN , hogy mi a hiba , szóval tanuló pénz volt nekik. Ami biztos , hogy a zöldkártyát mondjuk a Mozaik utcában nem kapja meg a kocsi , máshol igen.... :-) Vissza nem lehet tenni sem a szoftvert , sem az alkatrészt , remélem nem fog hiányozni , eddig még nem követelte tőlem a gép:-))) Minden esetre sokkal jobban szeretem most az autót , szívesebben ülök bele , mint amikor szórakozott velem , és ez nagyon sokat számít.
  4. A kényelem ára..... :-)) egy biztos, hogy sokkal rugalmasabb most olyan , mint a Stilom volt ezzel a motorral , ha odaléptem ment. Sokkal lustább volt a szűrővel , most nem kell visszaváltani az előzésnél , eddig vagy visszaváltottam , vagy vártam 3-4 másodpercet , mire nagy nehezen kegyeskedett elindulni.
  5. Na , a múlt héten mentem vele összesen 820km-t teljesen vegyesen volt benne város , főút , autópálya kb. egyformán ma megtankoltam és 5,5 jött ki kereken. Nem vagyok egy autó versenyző , nem száguldozom , rendes tempót megyek. Nem tudom a többieknek mennyi , nekem ennyi jött most ki , szerintem télen , téli gumival városban sok rövi úttal ez nem rossz......
  6. Na, már 400km-t tettem meg a szűrő nélkül , eddig minden ok! Sőt , mintha kicsit jobban is menne az autó , és nem csak szerintem , az asszony is vezette tőlem függetlenül és Ő is ezt tapasztalta. Tuning nem lett rajta , csak a szűrőt szedtük ki és kikódoltuk. Következő teletank után megint írok milyen a gép és mennyi a fogyasztás.
  7. Holnap kiszedik belőle a szűrőt , és kiütik a computerből is.. 80.000 ért , de a szerelők fizetik a felét.. aztán meglátom mi lesz.
  8. Igen , ezen a megoldáson is gondolkoztam már , de idáig már 120 ezerben fáj a dolog , erre meg 80-90-et mondanak a fojtással , meg a chip átírásával. Szóval az már tényleg sok. És akkor még ott van az is , hogy hidegen elkezdett rettenetes hangot adni a hidrotőke... Pedig leinformáltan van benne 110.000 az sok????????? A stilomban ugyan ez a motor 270.000 ig ment hibátlanúl
  9. Na , eddig tartott! Újra beindult a regeneráló. Ez egy ipari hulladék , a legrosszabb döntésem volt amikor Opelt vettem! :-((((
  10. Legutoljára az történt , hogy kimosták a kipufogót savval , és "szóltak" a computernek , hogy most üres a kipufogó. Tényleg az amikor leszedték , nem lehetett rajta átfújni , utána simán , tehát tényleg el volt tömődve. Azóta mentem vele kb 500km-t és még nem csinálta. 7 végén beletekerünk egy 3000km-t , na az lesz a puding próbája......
  11. A porlasztó csúcsok ki lettek szerelve , beméretve , tökéletes állapotban , gyári értéken vannak. Új az egr szelep is , és a kipufogó ki lett savazva.... Hétfőtől péntekig város , kb 300km , utána hétvégén autópálya , általában 3-400km ... 120-130cal 6.ban. Köszi előre is mindenkinek! nem mindegy , hogy 0,15liter , vagy 1,5 liter a tuninggal a különbség , van valakinek ilyen???
  12. Hát általában 300 és 600km.ként a hossza kb 50km .. Múlt héten volt a kipufogó is kimosatva savval , utána 200km múlva már csinálta is... Az a baj , hogy a szerelőnek sincs több tippe...... Előre is köszi a segítséget. Most találtam a neten , hogy 80.000Ftért kiszedik belőle a részecske szűrőt , és még kap pár lóerőt is az autó. Javasolt megoldás ez , vagy kókler??
  13. Köszönöm a segítséget , a csövek jók , megvizsgáltuk őket.... Köszi thomasz
  14. Jó estét Tisztelt fórumozók! Segítséget szeretnék kérni . Vásároltam nem régiben egy 2008-as Zafira 1,9 cdti-t. Mivel előtte Stilom volt ugyan ezzel a motorral gondoltam nem foghatok mellé.............. Na most ezen a kocsin már ki lett cserélve a porlasztó csúcs , új az egr szelep , és kisavazták már a katalizátort is , de még mindig utánéget és ezzel jól felviszi a fogyasztást az egekbe. Nincs valakinek tapasztalata , hogy mi lehet a hiba? A jelenség , hogy elmélyül a hangja , dörmög a kipufogó , és alapjáraton 5-6litert fogyaszt óránként a 0,8-helyett , és menet közben is horrot ír ki...előre is köszönöm Thomasz ui: Van egy tökéletes állapotú egr szelepem , ha valakit érdekel , mert ami benne volt még ultrahanggal ki is tisztították , de nem az volt a bűnös.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.