Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Zotyik

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    9
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    bp

Zotyik's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni ülés ügyben! Tegnap jöttem haza munkából, és egyszer csak egy nagy fémes pattanás hang kíséretében elszakadt vagy kiugrott az ülés háttámlájának a belső rúgós szerkezete. A háttámla közepe beesett és a tartása is eltünt. Végülis a funkcióját ellátja így is mert ülni lehet benne, de elég fura érzés hogy nem támasztja semmi sem a hátamat. Igazából abban kérnék segítséget hogy le lehet e bontani a szövetet a támláról, hogy hozzá tudjak férni valahogy a belsejéhez, vagy ilyenkor már csak az ülés csere segít? Esetleg volt már valakinek hasonló problémája? Előre is köszi a válszokat.
  2. Azért köszönöm szépen! ;)
  3. Nah jelentem sikerült! :) Fogtam magam lementem a garázsba, majd elkezdtem próbálgatni az összes variációt amit tudtam. aztán az egyiknél sikerült! Megjelent az INSP felirat villogva majd nyomtam tovább és egyszer csak átváltott nyégy vonalra. Azaz törlődött az intervallum számláló! :) A jó kombináció pedig a következő volt: Gyújtás le, egyszer rányomtam röviden a számláló nullázóra, majd rögtön utána újranyom, nyomva tart, közben fékpedál benyom, gyújtás ráad, vár, vár, aztán egyszercsak kiírta az INSP feliratot, tovább vár nyomva tart mindent pedál gomb, aztán egyszer csak átvált az INSP felirat négy vonalra. A szervízben a szerelő is ezt csinálta csak a sorrend nem volt jó. ő a fékkel kezdte, utána gomb stb. persze hogy nem történt neki semmi... :)
  4. Igen közben én is utána néztem és tényleg 30.000 km/év a csere intervallum. Ettől függetlenül még az évi 15 e km-es futásteljesítményt sem produkáltuk soha az autóval. Az utóbbi egy év alatt mentünk vele a legtöbbet és ez sem volt 15 e km sem. És ez nem is fog változni, mivel második autónak van használva a kis Corsa. Szóval ezzel nem lesz gond. A napi számlálós nyomkodós módszert meg próbáltuk a szervízben, de nem működött. Állítólag azért mert nem írta ki még az szervízelésre felszólító INSP jelzést. Pedig már az egy év letlet az elmúlt szervíz óta. Ezért kérdeztem hogyan lehetne nullázni az intervallum jelzőt :)
  5. Sziasztok! Mint oly sok embernek nekem is egy kis segítség kellene Corsa 1.3 cdti 75 le 2007-es autóhoz! Most volt olajcserén az autó a norautó szervízben. minden flottul is ment olajat szűrőket magam vettem majd a munka végén megpróbálták lenullázni a szervízszámlálót. Na ez nem ment sajnos. Megpróbálták manuálisan (gyújtás le, kilométer nullázó gomb be, fékre rálép, gyújtás ráad), majd számítógépre csatlakoztatva is, de úgy sem sikerült. Az autó még nem írta ki az Insp. feliratot mikor elvittem szervízbe, és azt mondták hogy addig amíg nem írja ki addig nullázni sem tudnak szervíz intervallumot. Kérdezték is hogy miért hoztam el szervízbe, mert nem írja még. Nos azért vittem el mert a szervízkönyv szerint letelt az egy év, igaz a kilométer még messze nem, mivel az egy év alatt nem mentünk az autóval 15 e km-ert sem. Ezért mivel az éves idő letelt, vittem olajcserére. Viszont nézegettem a szervízkönyvet amiben találtam érdekességet. Pl az előző szervíze az autónak még márkaszervízben történt ahol 2011.11 hóban volt az autó. A köv szervíz esedékességét 2012.11, vagy 30.000 km-erben adták meg. Ez már azért is fura mert tudtommal ennek az auótnak a szerviz intervalluma 20.000 kmer vagy 1 év. Na mindegy is, valószínűleg elírták. Attól még a problémám fennál, tudja valaki hogy a szerviz intervallum számlálót hogy lehet nullázni úgy hogy még nem írja ki az INSP feliratot? Mondjuk már az is fura hogy az egy év elteltével miért nem jelzett.... Minden segítséget előre is köszönök!
  6. Még egy kérdésem lenne... :lol: Miért lehet az, hogy néha a motor magától leáll, általában olyankor amikor megállok. Gurul az autó, fékezek, kinyomom a kuplungot és abban a pillanatban le is áll a motor. Ezt kb hetente-kéthetente egyszer eljátssza. Leáll beindítom és megy tovább. Ezt leszámítva más bajom nincs az autóval, és már ez sem zavar, csak gondoltam megkérdezem, hátha valaki tapasztalt már ilyet. Ja igen még annyi, hogy mik a típusra jellemző hibák, fontos dolog amire illik odafigyelni, időközönként megcsinálni az 1.3 cdti motoron és magán az autón?
  7. Köszönöm a gyors választ! :lol: Van GID-m, de azért kipróbálom ezt is, már csak kíváncsiságból, mindig érdekelt milyen gyorsan melegszik be a kis dízel így télen!
  8. Sziasztok! Corsa 1,3 cdti 2007-esnél az lenne a kérdésem, hogy meg lehet-e nézni valahogy a hűtővíz hőmérsékletét, valamilyen rejtett menű alatt, vagy ez semmikép sem lehetésges? Előre is köszi a válaszokat!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.