Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

calijani

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • MSN
    bognarok@msn.com

calijani's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Voltam autodiagnosztikán! A helyzet a következő:Mivel a vezérlőegység felülirt,így az adatolvasás nem lehetséges,az új szoftver ismerete nélkül.U.e tipusu C20LET nem chippelt elektronikát kellene behelyezni,hogy megállapithato legyen,hogy a hiba a chipp előtt is fenntállt-e, vagy a chippelésből ered. Szoval, nem lettem okosabb,és a gép is maradt ugyanugy.
  2. Köszi az eddigi hozzászolásokat! Találtam 1 cimet a loerő ujságban, itt foglalkoznak rejtett üzemeltetési hibakodolvasással,holnap viszem a gépet,majd leirom a fejleményt,hátha tudok segiteni másnak is,mert ugy látom nem vagyok egyedül ezzel a gondal!
  3. A chip előtt is beugrott a jel! Nekem olyan hely kéne,ahol teljesitmény mérés alatt tud hibakodot olvasni!
  4. A gondom a következő! Chippeltettem a 4x4 calibra turbot. A következő a gond. -Nem lehet max teljesitményt fékpadon mérni,mert bizonyos fordulaton, leszabájoz,és rövid ideig kivillan a chakpot (motorszimbolum)lámpa, de nem tárolja a hibát. Így a hibakod olvasás nem lehetséges rajta! A hiba chip előtt is megvolt.Ez a hiba 4-5 fokozatban 3500-4000-es fordulatnál 120-150km/h között jön elő,és ekkor villan be a lámpa. A leszabályzás nem jár motorrángatással! :evil: Bizonytalan ideig, max. 5perc. Erre,ha tudnátok olyat aki a rejtett üzemeltetési hibákat pontosan tudja diagnosztizálni,itt pest megyében, ha van! :?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.