Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

mattlogen

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    21
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

1 követő

MOTE klubkártya

  • Város
    Tatabánya

Legutóbbi látogatók

939 profile views

mattlogen's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Sziasztok! köszi a tippeket, de már úgy voltam vele, hogy a motor hangos, a kormány kopog, és senki nem tud konkrétumot mondani, irány az opel szervíz. Befizettem egy porblémafeltárást, az autót 1 órán át, fel-le emelték, a kormányt nyúzták húzták, majd közölték, hogy mindent patent vele, minden a helyén van, csak kopog :)) Szóval csak a kormánymű lehet a ludas, ami ugye egyben van, nem javítható. A motorról pedig megállapították, hogy vezérműláncot kell cserélni (80 000Km van benne!!!). Továbbá közölték, hogy ez kb 250 000 Ft lesz, földig esett az állam.,,,viszem maszekhoz, azokban jobban meg is bízok kb...
  2. Sziasztok! kb 1 hónapja elkezdett kopogni az autó menet közben, azt hittem, hogy a kerék az. Két hetembe telt mire rájöttem, hogy a kormány kopog mikor tekerem. Vagy is, ha elfordítom valamelyik irányba koppan egy nagyot, utána abbamarad. Ha megint kanyarodok, megint koppan egy nagyot. Összegezve miden kanyarodásnál van egy kopp! A legfurcsább hogy ez csak melegben jön elő, (kb 20C felett), nem tudom az én autóm érzékeny a melegfrontra :). Autószerelő azt mondja, hogy a melegben a kormánygömbfej tágul és összefeszülnek, és az Kopog. Most be lett olajozva, de nem használt, szóval ugyanúgy kopog! Nincs más hátra beviszem az Opel szervizbe, hátha többet mondanak, csak nem tudom hogy nem e veszélyes vele így közlekedni. Mindenki azt fújja, hogy 80 000 km-nél nem lehet baj a kormányművel, de azért engem ez nem nyugtat meg. Esetleg valaki nem találkozott hasonló problémával? köszi
  3. Szia! Ehhez hasonló problémám nekem is van(Z14XEP). Nekem mikor kint áll a tűző napon az autó egész nap, és utána elindulok vele, teljesen fel van keményedve a fék. Úgy ahogy te is írtad, nekem is 1-2cm-re lehet benyomni csak a pedált. A fékhatás nem romlik, csak idegesítő!! Ha már megyek vele pár száz métert, akkor visszaáll rendesen. Nekem ez a gond már 3 éve megvan, és csak a nagy melegben jön elő!!! Télen, vagy hűvösebb napokon nem. Csak is kánikulában!!!! Autószerelő nem talált semmit. Csak arra tudok gondolni, hogy nagy melegben a hőtágulás, tesz be valaminek. Nem mondom, hogy normális dolog, érdemes lenne kivizsgáltatni. üdv.
  4. Szia! Köszönöm az infókat, meg a videót! A videó mintha csak az én autómról készült volna, nagyon durva hangja van! Most már csak az lenne a kérdésem, hogy most láncot kell cserélni, vagy vezérlést, vagy mindkettőt? Nem nagyon értek a motorikus dolgokhoz, szóval ez mit takar? Mennyibe fog fájni kb? Továbbá ez SOS dolog, vagy lehet vele így közlekedni? köszönöm mindenkinek a segítséget!
  5. Sziasztok! Hátha tudtok segíteni! Olyan problémám lenne, hogy az autónak elkezdett olyan hangja lenni, mint egy 20 éves Diesel motornak, (enyém benzines). Elindítom szép hangja van, de mikor megyek vele pár kilométert, elkezd hangosan "kattogni" "ketyegni" mint egy öreg diesel motor. Két hete lett olaj cserélve, azóta még hangosabb. (Castrol Magnetec C3 5W-40) , előtte is ez az olaj volt benne, akkor is kattogott, de nem ilyen hangosan. Az autó adatai: Corsa D 1,4 benzines (Z14XEP) 78 000 Km. 8 éves. Ha valaki tudna adni valami infót mi lehet ez, megköszönném. Köszönettel Mattlogen
  6. Köszi az infókat! Ez az első autóm szóval lehet kicsit paranoiás vagyok, ráadásul nem nagyon értek a műszaki dolgokhoz. Négy éve van meg az autó, és most jönnek elő olyan dolgok, amik eddig nem voltak. Például indításnál 2-3 másodpercig tök hangosan jár a motor, aztán szép halk hangja lesz. Aztán hideg indulásnál egyesben rángat mint a nyavalya, nem lehet vele szépen elindulni, hanem nagyobb gázzal kell, de mikor már bemelegedett a motor, akkor rendesen megy. Nyáron meg ha kint áll az autó a tűző napon, rettentően felkeményedik a fék, ez sem tudja senki mitől lehet. Ja és két hete elkezdett kopogni a bal első kerék, ha kicsit rosszabb úton megyek. Jelenleg csak ennyi bajom van vele :) aztán van benne 60 000 Km. Még egyszer köszönöm nektek a segítséget!!
  7. Szia Zotyik Ezen én is átestem kb fél éve, kattan egy nagyot a háttámla, aztán azóta nincs neki valami nagy tartása, de azért nem vészes, kicsit kényelmesebb lett az ülés . Igaz 100kg vagyok szóval csoda hogy eddig bírta :icon1: Már sokszor segíttettek nekem itt a fórumon, és most egy újabb gondom van. Pár hete észrevettem, hogy az motorolaj betöltő kupakon, 1cm vastagon állt ilyen vajszerű színű és állagú trutymó. Mivel megijedtem hogy mi az, és már esedékes is volt, lecseréltem az olajat. Persze előtte motortisztítóval is megjárattam az autót, hogy vigye ki ezt trutyit. Direkt márkás olajt vettem bele, és most nézem hogy megint ugyanúgy áll a kupakon a vajszínű trutymó. Mi lehet ez?? válaszotokat előre is köszönöm!!
  8. Köszi a segítséget, nem tudtam hogy a gyártőművi előírást is kell figyleni.
  9. Sziasztok! Olajat szeretnék cserélni a motorba, milyen olajat vegyek, mert annyi félét mondanak? 10W40? vagy 5W30? vagy 0w30? az autó: D corsa , motrkód Z14xep köszönöm
  10. Szia én is így szívtam meg, ugyanez ez az eset, se bikázás, se másik aksi, tologathattuk is, az összes biztosítékot átnáztük, és csak csak villog a immo, a pótkulcs se segített. A maszek autószerelők is csak fogták a fejüket, hiába kötötték rá számítógépre is, azt mondták újra kell programozni a kulcsokat amit csak az opel szervizbe csinálnak meg :( Szóval nem maradt más mint trélerrel beszállítatni az opel szervizbe, ott 10 000 Ft-ér újraprogramozták. Hiba oka: túl alacsony volt a feszültség az aksiba, és letiltott az indításgátló!! Nekem sajnos csak így ment ui: Ja és ha ha elviszed az autót szervízbe,akkor kell a kulcsok kódszáma is, mert anélkül nem tudják megcsinálni.
  11. Köszi szépen, ezért nem találtam róla semmi infót. Akkor megnyugodtam, le van a gond róla :icon1:
  12. Sziasztok! D Corsánál hány km-nél kell vezérműszíjat cserélni? köszönöm!
  13. Sziasztok! Fentebb írtam hogy belém jöttek hátulról, és nem indult az autó. Nos a sztori vége az lett hogy mivel e rendőrök 3 órán át helyszíneltek és folyamatosan ment az elakadás jelző, és a helyzet jelző, ezért az aksiban olyan kis felszültség lett, hogy az immobiliser letiltott. Be kellett vitetnem az autót az Opel szalonba és újraprogramoztatni a kulcsot. 10 000 Ft-ba került. Tehát aksicserénél vagy kivételnél oda kell figyelni, mert az ember cseszheti, a kulcsok elfelejtenek kommunikálni az autóval. Jól ki lett ez talátlva, főleg ha az ember a világ végén van az autóval, mint én. Gondoltam megosztom, hátha valakinek lesz hasonló hibája. üdv.
  14. Köszi a válaszokat! Beszéletem egy Opel-os szerelővel, azt mondta a D corsába nincs tűzvédelmi kapcsoló, a computer nem tilthatott le. Esetleg nézzem át a biztosítékokat.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.