Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

McDeath

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    58
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

McDeath névjegye

  • Születésnap 1991-04-10

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Calibra C20NE 1991/12
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

1.192 profile views

McDeath's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

4

Hírnév

  1. Lehet gyújtókábel, lehet elkoszolódott légszűrő (nem kap elég levegőt), alapjárati motor koszos és ki kéne még takarítani attól függetlenül hogy az alapjárat jó ( én is félmunkát végeztem és nem úgy ment ahogy kellett volna....), esetleg légszűrő előtt valami dugulás lehet, nem üzem meleg motor stb stb... de a leggyanúsabb a gyújtókábel vagy a gyertya.
  2. Köszönöm. A szélvédő valóban ragasztott de nem tudtuk kivenni épségben. Sajnos volt egy hibátlan szélvédő de ráejtettünk valamit onnantól meg egyszerűbben vettük ki. :) szóval marad a kavicsfelverődéses szélvédőm egyelőre. :/ Még egyszer köszönöm!
  3. Létezik hogy a vezeték van eltörve vagy esetleg lehalt a motor... :/ Ez utóbbi a rosszabb. Saját gondom: A szélvédőt hogyan tudom kivenni törés nélkül?
  4. McDeath

    Egyebek

    Én is nagyon támogatom az ötletet! Nagyon jó lenne ha még egyszer sikerülne a felvonulás a calibrákkal. :) De volt! És ha jól tudom akkor neked most kupéd van tehát nagyon is szívesen látnánk téged. :)
  5. McDeath

    Egyebek

    A rázás nálam is jelen van a világítás szintén gyengélkedik a motorfék meg hol van hol nincs. De ha van akkor piszok erős. Alapjárati motorra gondolok de egyelőre nincs rá időm mert épp most kezdek éjszakában... :D A ködfényszórós móka szintúgy bevált módszer hogy az autótól kb 3 méterre lássam az utat. :D Szintúgy jó nálam is a fogyasztás. 8,2 liter átlagosan. :) Túl vagyunk a 3000 közös kilométeren :) minden szép és kerek. Apróbb hibáit orvosolni kell de ha készen lessz nagyon meghálálja. Lelke van az enyémnek az hót biztos. Délutános műszakból hazaérve beálltam egy korlát elé de fáradt voltam nem figyeltem eléggé és kicsit nekicammogtam a korlátnak. Nem díjazta ugyan is kiszálltam csuknám az ajtót eszembe jutott hogy a táskám még ott lapul az ülés mögött, így odakaptam. Ezzel a lendülettel rácsukódott az ajtó. :) Megtorolta a kis koccot. Sérülés csak rajtam történt ugyan is fél óráig anyáztam mert fájt az ujjam... :D
  6. nos igen a nitró az kimaradt :D meg mondjuk a tükröket is le lehet szerelni és akkor már tényleg nincs mit hozzátenni.... :)
  7. McDeath

    Egyebek

    Nem is rossz :D Ezekről nem is tudtam :) Köszönöm az infókat :D Na az én autóm tuti nem lesz gyorsulásin :D ~285000 km-el már nem akarom széthajtani :) Én is örülök hogy megy a járgány csak annyi a bajom hogy nem volt vele foglalkozva így sok idő és sok pénz lesz mire rendbe kapom szegényt :/ De ha egyszer eljutok a jelenlegi lista végére akkor már egész jó állapotban lesz. :) OFF: Apropó így a fórumos közösséggel kéne egy talit szervezni majd valamikor Calibrások :) de ezt a megfelelő topikban persze és nem pedig a műszaki részlegen :D ON
  8. McDeath

    Egyebek

    Ehhez csak annyit fűzök hozzá hogy aerodinamikát nem nagyon kell piszkálni. Indoka az hogy ha össze van rakva a gyári kinézet (lökős szoknyák) szpojler nélkül a Calibra légellenállási tényezője 0.26 ezen már nehéz javítani ugye bár... Nagyobb esélyel szúrjuk el a cw értéket ha hozzányúlunk mint hogyha nem... legalább is szerintem. A meghajtásra 4 kereket javaslok inkább. Jobban rajtol az autó. C20XE akkor már érdemes turbót is rábökni (igen C20LET motort faraghatunk belőle akár. Szerintem ezzel már akkor nem hobbi szinten lehet gyorsulni :D
  9. Hát igaz nem nekem lett feltéve a kérdés, de nálam az oldallemezek elöl kicsit korrodáltak a kerékjárati ív tetejénél, nem vészesen de már ledobta egyik oldalt a festéket, a másik oldalt még nem látszik semmi. Küszöbök cserére szorulnak, a taposó lemezek úgyszintén. Egy-két rozsdafolt itt ott, de ezeket csak felületinek nézem Pl.: tetőablak első része felhólyagosodott egy kicsit, baloldalt, ajtó fölött egy kb 3 centi széles púpozódás látszik hátul rendszámtábla alatt egy picike púp van és a többi és a többi kicsi kis izék. Majd talán vizsga előtt 3 hónappal szétkapom az egész autót és kijavíttatok mindent rajta azután meg lefényeztetem eredetire ezzel a jelenlegi csíkkal :) Összerakom és mehet vizsgára :D
  10. így van de sajnos most nem jött össze... :( majd legközelebb :) addigra jobb állapotban lesz a calim :D Üdv McDeath
  11. Rendszámtöredéket sem tudok mondani sajnos... :S Nem jegyeztem meg csak néztem hogy két Cali távozik éppen. :D Nyugalom nekem is rendszeresen szórakozik mind a kettő műszer. Egy helyben állva melegen leállítás előtt szotam várni kicsit és akkor látom hogy pontosan mennyi üzemanyag van még az autóba. A hőfok meg általában meg se moccan a kék csík tetejéről csak ha lassan közlekedek. :D Ez általában nem szokott előfordulni csak ritka esetben. M0-áson szoktam menni úgy 25 km-t melóba addig meg szép nyugodtan 120-130-as tempónál nem nagyon van kedve mocorogni, de ebbe már beletörődtem hogy ez így is marad. :) Egyszerűen megszoktam. Tudom nem kéne de akkor is. Kb 5km-t megyek M0-ig szóval addig szépen finoman nyomom neki utána meg beállok fix sebességre a sztrádán. Aztán mikor megállok melóba kb fél perc alatt felkúszik 90°C-ra a mutató. Tehát a műszer jó, a motor hőfoka jó, a hűtés kiváló. :D Üdv McDeath
  12. Srácok hatalmas nagy probléma... nem tudok majd menni mert beosztottak hétvégére... -.-' elnézést kérek hogy nem tudok menni... :( 1. Ani, Kori 2. Babu, Babuka 3. Brezsy, Melcsi 4. Tiu, Zsuzsi ? (a kérdőjel csak a Zsuzsira érvényes) 5. 6. 7. 8.
  13. Hát igen... Ez az én marhaságom volt, hogy oda vittem... Mindegy is, majd legközelebb jobb helyre viszem, ahol fékjavításon volt. Ott 1 nap alatt rendbe rakták, másnap reggel hívtak, hogy mehetek a verdáért... :D Extra gyors munkát végeztek és jó is lett. :D De a kuplunghoz is annyit még hogy fel volt robbanva, de már ezt említettem korábban. OFF: Lurdynál a két Calis egyén ki volt tegnap este? Egy fekete hűtőrácsba épített emblémával, meg még egy fehér volt ott. Ismerős valakinek tegnapról? Este 10 körül távoztak ha jól tudom.
  14. Az elektromosság tényleg nem hülye :D alkalmam volt tapasztalni nem egyszer nem kétszer... :D és igaz gyári dolgoknál nincsenek jobbak... :) Corsarulez: "De jó neked...nekem megint egy hete nincs autóm, még mindig ülnek rajta a szerelők....." Hát igen volt hogy sajnos nekem sem volt két hétig autó kuplungcsere miatt... nem tudom hogy rakták össze hogy két hetet ültek rajta.... Nyugalom inkább legyen több ideig el az autó mint hogy aztán ne tudj vele menni... :D Englishman: "Na király! Akkor alakul a vas! Nekem is megvolt a lakatolás 1 része, jövö héten folyt köv. jó hétvégét mindenkinek ! ;-)" Köszi igen alakul a gépezet :D pár dolog van már csak hátra mint pl a lakatolás, kipufogó meg új gumik és onnantól már az abszolút mütyűr problémák vannak hátra... :D Üdv McDeath
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.