Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Roniati

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Debrecen

Roniati's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Bajszipapa! A múlt héten elvittem szerelőhöz. A jó hír, hogy semmilyen meglévő, vagy tárolt hibaüzenet nincs és nem is volt, minden megfelelően működik. A részecskeszűrő 55%-os eltömődést mutatott (előtte egy nappal lefutott egy regenerálás). Kb 10-15 percet mentünk a kocsival (folyamatosan néztük a számítógépen az adatokat), 2-3%-ot tömődött a szűrő. Úgy tűnik, hogy nem tud rendesen regenetálni (a szerelő szerint egy sikeres akció után 10%-ra kellene csökkenni az eltömődésnek). Most azt ajánlotta, hogy vegyek üzemanyagba keverhető adalékot, ami javítja a regenerálás hatékonyságát. Ezt ma megveszem, a héten meghajtom, aztán visszamegyek kimérni újra a szűrő állaptát. Remélhetőleg jobb lesz. Mennyire elterjedt, hogy ilyen adalékot rendszeresen kellene használni. (pl. 3-4 tankolásonként)? üdv: ati
  2. Szia Bajszipapa! Tanácsodnak megfelelően (bár az izzítás még nem jelent meg) meghajtottam! 50km 3000-es fordulat felett. Az ezt követő három napon minden tökéletes. Öröm a köbön! De eljött a ma reggel és újra kezdődött a probléma... Esetleg nem lehet valami szenzor meghibásodás? üdv:Ati
  3. Kedves Bajszipapa! Köszi az ötletet. A regenerálónál a részecskeszűrőre gondoltál? Ilyennel 1x már találkozam kb egy éve. A műszerfalon megjelent a jelzés utána mentem kb 15 precet kicsit pörgetve a motort és megszünt a jelzés. Az általam leírt jelenség a napi használat során 90%-ban előfordul (jelzés nélkül). Ha mégis a regenerálásról lenne szó elképzelhető, hogy egy sikeres regenerálás követően másnap megint regenerálni szeretne? üdv:Ati
  4. Sziasztok! Újoncként üdvözlők mindenkit! 1.7-es 2010-es (130e km) Zafírával járok másfél éve. Nyár óta egy érdekes hibával(?) találkozok. A hűtőventilátor számomra megmagyarázhatatlan módon elindul. Van úgy hogy 1-2 percel indulás után, van hogy később. Amennnyiben leállítom és visszaindítotm a motort nem kapcsol vissza. Ha hosszabb úton megyek vele bekapcsolás után 10-15 múlva leáll és utána akár órákig mehetek nincs vele gond. A ventilátor üzeme alatt enyhe égettszagot érzek (főleg mikor garázsban állítom le a kocsit). Vélhetően nem a vízhőmérséklettel lehet összefüggésben,mivel ez a -5fokos indulás után is azonnal jelentkezni szokott. Van-e hasonló tapasztalata, esetleg ötlete valakinek? üdv:Ati
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.