Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

makito

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    bp

makito's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. makito

    Dízel tuning

    Sziasztok, turbohoz nem tudok hozzászolni, de nem tudom hol irjak, irok itt hátha tudjátok commentezni. Eléggé kétségbe vagyok esve, tényleg nem értem. 1993 óta OPEL fan vagyok, mióta a jogsim megvan, több Corsám, Astrám, volt szinte minden évjáratból. Az elmúlt négy évben 2.0 kombi insigniát használtam 160 LE, ennek gyorsulása 0-100 9.9 mp, nem rossz egy ilyen 1.7 tonnás autóhoz, de nem voltam vele megelégedve elég nagy turbólyuk, az évek folyamán a motor vesztett a teljesitményéből. Most egy 2.0 Bi-turbó astrám van 195 LE, gondoltam Insignia 160 LE simpla turbós után jobb vétel lesz, de hatalmasat csalódtam, az autó katasztrofális lassú, irgalmatlan nagy turbólyukkal, nem megy jobban mint a simpla turbós 160 LE Insignia aki a cikkeket irja és isteniti a biturbót az csak azért irja mert nem próbált még másik autótipus hasonló, vagy picivel kisebb lóerős turbós dizel motorját. pl VW 170 LE GTD Magyarázzátok már el kérlek miért van ilyen nagy turbólyuk, és miért ilyen lassú 8.9 mp 100 km/h ilyen 200 lóerős állitólag zseniális fejlesztésű biturbóban ? Miért nem tud az OPEL gyár a gyorsuláson javitani? Ez szinte röhej és egyidőben felháboritó hogy egy gyengébb szimpla turbós 170 lóerős VW golf 1 másodperccel jobban gyorsul. Az OPC Astrával nincs gond, az 6 másodperc körül fent van százon, de tényleg számomra érthetetlen hogy egy 200 lóerős biturbó dizelnek majdnem 9 másodperc kell. Akkor ne csináljon az OPEL turbódizeleket, mert ez igy szivás, és hű vásárlóknak veszi el a kedvét a márkától. előre kösz egy csalódott biturbó tulaj
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.