Hali!
Nekem is van egy Astra Dti 2.0 16V autom 5ajtós igazi ritkaság elegance kivitelben! Eddig 2 nagy baja volt a kocsinak, ette az olajat és rossz volt a turbo. A turbot lecseréltük(100000 ft aközéprész) de ugyan ugy megy csak nem fütyöl annyira, az olajat meg azért ette (1000 km alatt 7-8 decit) mert egy gumigyürü ki volt szakadva a porlaszto es a nyomocső között a vezérműtengely alatt, és ott szivta be a motorolajat az adagolo! nem tévedés ez így van, tiszta fekete volt a tank a gázolajszürő még a gázolaj is.Kicsit a füstje is másabb szagú volt. Aztán kicseréltük az öregemmel (aki minderre rájött) ezt a négy kis gyürüt( 8000 ft) és azóta kb 1 liter olajat eszik 7000 km alatt igaz én szinte csak városba és legtöbbször hidegen használom. szerintem hosszabb utakkal és kicsit jobb olajjal ( most opel 10w40es van benne mert jó áron lehet kapni ) még kevesebb olajfogyasztással is beérné. Az üzemanyagfogyasztása még ilyan hidegmotoros használat mellet sem megy 8 liter felé, hosszú távon ha nagyon finoman használom 4.2 liter is lehet de 5literrel kell számolni rendes használat mellet 100km/h nál és akkor már előzgetni is lehet sportosan.
Annyi bántja a fülemet hogy kicsit zajos más hasonló kategóriáju dieselekhez képest, és hallok valami ropogást padlógázas huzatásnál 3000 fordulat felett főként 3as fokozatban a motorból.
A sárga kulcsos autos led nekem is akkor nem akart kialudni mikor rossz volt az izzógyertya. Honnét érdemes legolcsóbban izzógyertyát venn?mert az mindig kelhet.mert adtak már 7000 ft/dbot is vagy 2 évvel ezelőtt.
ha valami bajotok van szóljatok,van könyvem is hozzá megpróbálok majd eszet osztani nektek.