Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hödicsabi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Rábapatona

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

hödicsabi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Hírnév

  1. Ok. Ha meglesz a hiba légyszíves írd meg ide is, ennyivel is okosabbak leszünk.... Üdv. Sziasztok! Melyonnak ígértem választ a 17ydt motor olajnyomással problémával kapcsolatban,11.20.-i beszélgetéssel kapcsolatban. Megoldódott a probléma: Kanyarfüggő volt az olajnyomás.... Ha jobbra dőlt az autó volt,ha balra akkor elment az olajnyomás. Ennek tudatában kezdtem el gyanítani valami tömítetlenséget az olajrendszerben. Meg is lett a hiba,mégpedig a szívókosár csöve volt elvetemedve,ami elmozdította a blokkban levő gumituskót amibe bele van tolva a szívócső.Ez által farsot szívott ezért volt gyenge vagy nulla a nyomás. Amikor az olajszint odalöttyent a szivattyú "torkához"akkor tudta szívni,ha elfolyt onnan akkor kevésbé.Mind ez 1 hónap találgatás és több más alkatrész cseréje után oldódott meg.... de legalább meglett a hiba. Ennyivel is okosabbak lettünk.
  2. Szia! Rendeltem egy másik szivattyút,a biztonság kedvéért. Felmerült még egy lehetséges hiba,mégpedig a szűrőház tömítése (gumi karmantyú) ahol illeszkedik az olajhűtővel. Megjelent az olaj a vízben,de a hengerfej az tuti jó.
  3. Természetesen megírom,de addig is ha valakinek eszébe jut valami,tök mindegy,hogy mi de közelebb jutok a megoldáshoz azt szívesen várom.
  4. Köszi! De ezeken az alapvetőnek látszó dolgokon már túl vagyok. Leellenőrizve az olajszivattyú meg a hozzá tartózó alkatrészek!
  5. Sziasztok! Furcsa és számomra megoldhatatlannak látszó hibával kapcsolatban kérném a segítségeteket. Megpróbálom röviden vázolni a hibát. y17 dt olajnyomás. Motort cseréltem mert az előző már oda volt,vettem egy 120.000 km-es motort karambolos autóból. (a motor nem sérült) sajnos az olajszivattyút eladták már belőle,ezért az én régi szivattyúmat szereltük bele,ami jól működött. Itt kezdődik minden baj,ugyanis hidegen nagyon nehezen(csak fordulaton)jön meg az olajnyomás.Melegen alapjáraton egyszer semmi gond,egyszer pedig 1-2 másodpercre felvillan az olajnyomás visszajelző lámpa. (kis gázadásra azonnal elalszik). Mechanikus órával kimérve ugyan azt mutatja mint a lámpa,egyszer 3 bár egyszer pedig 0,6 bár alapjáraton. Cseréltem: nyomásszabályzó szelepet,olajgombát,olajszűrőt,olajszivattyú ház tömítést,stb. Most ott tarok,hogy megállt a tudomány,pedig a motor jó,szép hangja van,nem füstől erő is van benne,de így nem merem használni. Ha valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönöm.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.