Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Akela

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Karcag

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Akela's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszönöm. egy próbát tuti megér az izzítás vezérlő, az még nem volt cserélve. az akksit másfél éve vettem, de már azok sem a régiek, de most feltöltöttem. köszi a tippeket.
  2. Sziasztok! Segítségre lenne szükségem! Mégpedig van egy 2001-es G Astrám Y17DT Dízel. NEM INDUL! Ráadom a gyújtást, nem izzít le. Itt lehetne elindulni egy szálon. (gondolom én). Elkezdem tekertetni az önindítót ami megyen is szépen és elindul a ventilátor. Nem is kell tekertetnem mert ha ráadom magába a gyújtást várok vele 6-8 másodpercet akkor elindul a ventilátor. Kínlódok vele 1-2 percet hátha beindulna és gondol egyet és elindul a gép (ekkor már nem megy a ventilátor, utóbbi időben úgy csináltam h ráadtam a gyújtást és ha nem indult el a ventilátor akkor tudtam h indul a gép) lemegyek vele 1-2-3 ezer km-t tökéletes működés és indítások mellet és egyszer minden előjel nélkül megint nem indul ezzel a jelenséggel ( voltam már sok 100km-re otthontól). sokat cserben hagyott már de valahogy mégis addig szeretgettem és addig indítóztam hogy elindult és hazajöttem vele majd 2-3 hónapig megint semmi gond vele és amikor nem számítok rá megint nem indul. mindegy ha tél vagy nyár van ezt játssza velem már kb 4 éve és sok 100ezrem bánta már, hiába vittem szakszervízbe, nem tudtak okosat mondani és elhoztam. Na most úgy állok vele hogy március óta minden rendben volt de most egyáltalán nem tudom beindítani. elvittem egy elektromos szerelöhöz aki megint nem tudott vele mit kezdeni. Szétrobbanok! Annyit megtett hogy a hibakódokat kiolvasta, ezek megvannak: P1625 Főrelé nyitott állapotban beragadt P0380 Izzító áramkör /fesz. alacsony/ P0216 Befecsk. indítása vez. áramkör / fesz. alacsony/ P0400 EGR szelep /fesz alacsony/ P1125 Töltőnyomás szelep / fesz alacsony/ Valami zárlat lehet a vezetékelésben, talán? Gondolom én. de mégis merre? Már nem tudom mit tegyek pedig nem szeretném még feladni. A főrelét kicseréltük hátha az lenne a ludas de nem. 40 km-es körzetben minden szerelőnél voltam már, és ez volt az utolsó akihez mehettem. Nincs tovább, már szinte mindent kicseréltünk, és nem akarja hogy menjek vele pedig imádom a gépet. Cseréltem eddig már: izzító relét, izzító gyertyák, önindító (hátha zárlatos), generátor, akksi, termosztát, termosztát jeladó, főtengely jeladó, szinte minden relét, ECU-t, EGR-t takarítottuk, szondákat, meg még sok mindent, nem minden jut eszembe mind, mert ezek évek alatt történtek. Ha lenne valakinek valami elképzelése hogy mitől lehet ez a jelenség, vagy hogy mi mást cserélhetnék még ki, megköszönném az ötleteket. nem sajnálom a rávalót tőle megteszek érte mindent. Előre is köszönöm a segítségeteket!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.