Üdv !
A szervízkulcsos jel megmagyarázhatatlan kigyulladása és megszűnése lehet az akkucsatlakozók vezetékeinek nem megfelelő érintkezésének jele.
Járó motornál ha van egy multimétered álitsd 2 V-os feszütlségmérő állásba, majd az egyik mérőzsinórt az akkucsatlakozó fém részre, másikat egy hegyes tűvel szúrd a vezetékbe át a szigetelésen max 10centiméter távolságra. A mért értéknek lehetőleg 0.1-0.3 V körül kell lennie. Ezt ismételd meg a testvezetéknél is.
Ha nagyobb akkor a "bizonytalan" érintkezés miatt esetlegesen fantomhibák keletkezhetnek és a komputer ezeket jelzi.
Ez akkor is előfordulhat, ha látszólag rendben van a " roppantott " rész a vezetéknél.
A javítás : az eredeti " roppantott " akkucsatlakozót levágni, egy újba beforrasztani a vezetéket. ( 300W-os páka alatt ne próbálkozz) Az autóvillamossági szerelő viszonylag baráti áron megcsinálják.
Sok sikert