Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Balázs20x

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Szeged

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Balázs20x's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Balázs20x

    Motor

    Sziasztok! Opel Vectra B 2.0 DTI 2001-es évjáratú, Y20DTH motorkódú az autó. Nemrégiben lettek cserélve benne a üzemanyag-olajellátó rendszer csövei (üzemanyag-tartályból kiinduló, padlólemez alatt futó,műanyag, illetve a tűzfalon végigfutó vas gázolajellátó, be-és visszavezető szakasz) ugyanis elkorrodáltak. Emellett gázolajszűrőt is cseréltek benne, plusz új akkumulátort is kapott, illetve légtelenítették, és életre keltették ismét az autót. 1 hét sem telt el, mentem az autóval 300 km-t, és menet közben körforgalomból való kihajtáskor, és kigyorsításkor, raktam volna 3. sebességi fokozatba, és semmi előjel nélkül az összes mutató leesett 0-ra, és az autó motorja leállt. Beindítani nem sikerült, (azóta sem) ezért be kellett vontatni. A műhelyben hibakódolvasás után(mióta nálam van, most lett először olvastatva) a következő hibakódokat írta: (ezekre kerestem rá az interneten, ezeket a magyarázatokat találtam hozzá) P1630 Befecskendezett üzemanyag mennyiség hiba P1650 P1651 CAN átvivő-fogadó hiba P1631 Szivattyú vezérlés meghibásodása P0110 Beszívott levegő-hőmérséklet érzékelő 1 áramkör P1125 Töltőnyomás mágnesszelep 2015 nyarán lett vásárolva az autó, azóta nálam 6000 km-t futott gond nélkül, és megvételkor sem volt semmi baja, egyedül az ABS jeladó szokott fel-fel villogni, de elmúlik. (persze erre is sort akarok majd keríteni), de összességében nagyon egyben van az autó. Magánszemélytől lett vásárolva, az órája 195.000 km-nél jár, de valószínűleg inkább 250 fölött vagy 300.000 km körül lehet, ő előttem kereskedésben vásárolta, Ausztriából lett behozva. Ebben szeretném a segítségeteket kérni! Mire gyanakodjak? Esetleg valaki találkozott már ilyen hibával? Az lehet, hogy semmi előjel nélkül egyszerűen most adta meg magát az adagoló elektronikája? Vagy komplett adagoló csere lenne a megoldás? (semmi hibatünete nem volt eddig, szépen indult, egyenletes járt, és nem füstölt a motorja) Esetleg feltételezhető. hogy a üzemanyag-ellátó rendszerben való munkálkodás során, meg lettek mozgatva az érzékelők és valami egyszerűbb oka lehet a dolognak? Köszönöm!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.