Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Griii

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Vámosszabadi

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Griii's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Nagyon köszönöm mindkettőtöknek a válaszokat és a linkeket. A helyzet az, hogy amit Krajcso kolléga küldött linket, az B zafira kuplungja. A felső munkahenger az még csak olyan is, de a lenti csatlakozó, ami a blokkon van az nem olyan csak hasonló. Még sajnos nem volt időm megnézni a fékfolyadék állapotát, de az biztos, hogy nem fogy belőle a folyadék. Azért az biztos, hogy lent is le fogom szedni a csatlakozót a blokkról, csak legyen rá időm. Egyéb ként azt az ecat24-et nem ismertem. Nagyon jó, köszönöm. Melyon neked is nagyon köszönöm képet, nagyon szemléletes. Ha sikerül megjavítanom és meg lesz az igazi hiba, akkor megírom mindenképpen, hogy más is tudjon belőle okulni.
  2. Szia! Nagyon köszönöm a válaszodat! Ha jól értem a problémát, amit te írtál, akkor a te esetedben hiányzott a tartályból is és után kellett önteni, igaz? Nálam nem kell után önteni, úgyhogy ebből gondolom, hogy megint a felső munkahenger a ludas. a másik meg az, hogy teljesen időszakos a dolog (gondolom mikor, hogyan áll a dugattyú), valamikor egész nap sem rosszalkodik valamikor meg csak ha mondjuk áll a kocsi egy napig és beülök akkor az első kitolatásnál mikor kiérek az udvarból le kell állítani a motort mert nem tudom kivenni sebességből. Egyébként, amiket felsoroltál, azok már mind voltak benne a brembo-val kiegészítve, talán még a sorrend is stimmel. Mindenesetre amit írtál azt az alsó csatlakozást még kicsit körbejárom, a fékolajat meg lecserélem. Köszönöm még egyszer is!
  3. Helló mindenki! Lehet, hogy itt kapok választ a kérdésemre. A problémám a következő: Van egy Zafira A Y20DTH autónk. Folyamatosan hivatalos Opel szervizben volt szervizelve javíttatva. Újonnan vettük még 2001-ben. A lényeg, hogy kb 5-6 éve elkezdődött a játék, hogy a kuplung felső munkahenger meghal (kinyomáskor a dugattyú mögé áramlik az olaj, és nem emel ki vagy visszaenged.). A meghalás azt jelenti jelen esetben, hogy mióta ez elkezdődött, azóta kb minden évben kellett egyet cserélni benne, mert mindig otthagyott bennünket valahol. (hozzáteszem, hogy az utolsót Svájcban rakták bele...) A szervizben vannak ismerősök és nem vágnak át, tehát nem arról van szó, hogy ki sem cserélik vagy használtat tesznek be, ráadásul volt már olyan is hogy a szemem láttára rakták be amit én vittem. Egyébként kérdeztem a szervizes ismerőstől, hogy ez gyakori probléma e, de azt mondta hogy ilyet nagyon-nagyon ritkán kell cserélni. A kérdésem az lenne hozzátok, hogy volt e valakinek hasonló problémája ezzel a kuplung rendszerrel (ha jól tudom a G Astrákban is ilyen rendszerű a tengelykapcsoló.) és ha igen akkor mi a megoldás, mert ez nem állapot, hogy az ember mindig attól retteg hogy mikor esik be a kuplung. A másik kérdésem az az lenne ezzel kapcsolatban, hogy a fékolaj kora, állapota befolyásolhatja e a munkahenger működését, illetve ha az olaj túl régi, az okozhatja e azt hogy megeszi a dugattyú gumi alkatrészeit? Mert ez esetben lehet hogy egy fékolajcsere megoldaná a problémát (megjegyzem szerintem még soha nem volt cserélve fékolaj). Válaszaitokat előre is köszönöm!! Erdélyi Gergely
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.