Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Louie

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Pécs

Louie's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Szia Handbrake! Még egyszer nagyon köszönöm a segítséget! A jeladó ki lett cserélve, és most úgy tűnik megszűnt a hiba.
  2. Nagyon Köszönöm! Már féltem, hogy adagoló, vagy adagoló vezérlő, mert azt most nehezen viselte volna a családi költségvetés. Hibakód még nem volt kivillogtatva. Csütörtökre kaptam időpontot a szervizbe, remélem ott majd megnézik, igaz a villáskulcsos kisautó nem világít. Ránéztem erre a jeladóra a neten és elég nagy a szórás típusban és árban is. Melyiket érdemes megvenni, vagy bízzam rá a szerelőre?
  3. Sziasztok! Van egy 2003-as Isuzu (Y17DT) motoros G Astrám (óra szerint 190E km van benne). ami érdekes hibát produkál. Üzemmeleg állapotban kb. 30-40 km megtétele után hangos kereplő, kicsit „traktorra” hasonlító hangja lesz, és a teljesítménye is leesik. Ami érdekes, hogy alacsony fordulatszámon nem csinálja, csak ahogy elkezd emelkedni a fordulat, egy bizonyos fordulatszám felett jelentkezik. Emelkedőn szinte alig lehet vele felmenni, egy előzésbe nem merek belemenni. Füst, sem fekete, sem fehér nincs. Mikor lehűl a motor, a jelenség megszűnik. Hibakód nincs. Elvittem a szerelőhöz ott nem jelentkezett a hiba. Azt mondta hagyjam ott majd megnézik. Másnap járatták kb. 30-40 percet alapjáraton, akkor sem jelentkezett a hiba. Visszaolvastam a fórumban egy hasonló eset volt már valakinek, de nem láttam, hogy Neki, mivel oldódott meg a problémája. Szerelő szerint talán adagoló hiba, de pontosan Ő sem érti mi lehet. Van ötletetek, hogy mi lehet a hiba oka?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.