Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Havril

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    11
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    1
  • Város
    Kistokaj

Havril's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Havril

    Dízel

    Szia.Turbó kapcsán amit írtál 15 ezerét a felújító szerintem csak a tömítéseket és a csavarokat + fecskendőt tartalmaz. Turbó közepet kell cserélni az meg gyárilag kivan egyensúlyozva és kapsz róla egy mérési papírt. Nem bonyolult ha szerelő vagy és van tapasztalod a berothadt csavarok kiszedésével.Gondolom a hengerfejed volt gépműhelyben nyomás próbán.:D
  2. Havril

    Dízel

    Szia! A hengerfej tömítésen látod ha ott fújt,átéget,folyt szemmel láthatónak kell lennie. A porlasztó nyitó nyomása állítható. Hengerfejtőmitést nem tudom hogy megegyezik a kettő de fontosabb hogy hány ékes hengerfejtőmités kell hozzá.
  3. Havril

    Dízel

    Szia! igen-igen! A turbóm probléma az volt hogy reggelente amikor be indítottam járattam hogy ne a hideg kocsiba üljek be. Amikor elindultam vele dolgozni már annyira füstölt mint az ifa vagy a kamaz de csak első indulálsnál. Ezért úgy döntöttem hogy fel újítom amíg lehetséges még a lapát kerekek nem vernek bele a házba. Az anyagiakba nem mennék bele de így az 1/3 részéből meg úsztam. :D
  4. Havril

    Dízel

    Helló Annyit írtok turbóval kapcsolatban, érdekesség ként leírom hogy X17DTL-nél 460000 km után újítóttam fel a gyári garrett turbómat! :D
  5. Havril

    Dízel

    Szia! Azt írtad hogy x17dtl motorkódú a motorod az elején. A főtengely jelölésed a lendkeréken van, az adagolónak az adagolókeréken meg a burkolaton a vezérmű keréken nincs jelölés mert a vezérműtengelyt kell beállítani indikátor órával. Gázpedál felkeményedést nem értem mert ha bowden jó akkor csak az adagolóval van vmi.
  6. Havril

    Dízel

    Sziasztok olyan kérdésem volna hogy akiknek x17dtl motorkódú kocsija van. 13" keréken 2500 és 3000 fordulaton menyit mutat a km órátok?
  7. Havril

    Dízel

    Szia! Program szerint 885 805-ig volt a régi és 885 806- től volt a váltás az újra. Leszedett a burkolatot meg a sallangokat és már látott is hogy melyik kell neked.
  8. Havril

    Dízel

    Szia! Isuzu motorhoz a motorkódok: X 17 DT (TC4EE1), 17 DT (TC4EE1). A vezérműszíj miatt a motorszámot kell tudnod neked mert a feszítő görgőben van eltérés csak.
  9. Havril

    Dízel

    Szia. A főtengely csapágyak nem fognak bugni és zugni sem nehéz leírni pontosan milyen hangja van. Pontosan kiakarod szűrni akkor sztetoszkopal hallgasd meg pontosan hogy honnan hallod a hangot de jó egy hosszú ütvecsavarhúzó is. Az erőtlenséget nem biztos hogy csak begondolod magadnak mert a vezérléssel állítotd be a befecskendezési szöget a fh előtt. A vezér mű keréken nincs jelölés ha jól emlékszem dtl motorról van szó.Próbáld meg az intern carsnal megnézni a dúsított.
  10. Havril

    Dízel

    Szia. A főtengely csapágyak nem fognak bugni és zugni sem nehéz leírni pontosan milyen hangja van. Pontosan kiakarod szűrni akkor sztetoszkopal hallgasd meg pontosan hogy honnan hallod a hangot de jó egy hosszú ütvecsavarhúzó is. Az erőtlenséget nem biztos hogy csak begondolod magadnak mert a vezérléssel állítotd be a befecskendezési szöget a fh előtt. A vezér mű keréken nincs jelölés ha jól emlékszem dtl motorról van szó.Próbáld meg az intern carsnal megnézni a dúsított.
  11. Havril

    Dízel

    Hali. Az a fekete bigyó azt dúsítónak hívják. Kikötve is évekig elfog menni. De biztos hogy az a baja? Nem okoskodásként írom. A dúsítója vákummal működik a vákumat a termosztát mellett van a víz hőmérsékletéböl határoza meg a működését. Vezérlés nem volt rajta cserélve? Mert ha célszerszám nélkül lett cserélve akkor elképzelhető erő veszteség.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.