Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Matyigepesz

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

Matyigepesz last won the day on Július 22 2018

Matyigepesz had the most liked content!

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    campo 3,1td
  • Város
    Alsónémedi

Matyigepesz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Hírnév

  1. Sziasztok! Csak most bukkantam erre a fórumra, végig is olvastam elejétől. Ahogy láttam sokan bajlódtak az automata féltengely zárral. Saját tapasztalat: 2 évig nyúztam egy c20ne motoros sport fronterát erdészeti célra. Sok km, és erősen lelakott állapotban volt vásárláskor. Némi javítás után rendszeresen 20-25 mázsát húztam vele, beteg nagy fákat rángattam ki vele gyökerestűl, gyakran jártam vele olyan helyen ahol nem is volt út. A féltengely zárak mechanikusak voltak. Vásárláskor is logó első kardán csere után soha semmi baja nem volt a hajtásláncnak. Mivel egy idő után kicsi lett, egy dupla kabinos campo 3,1td lépett a helyébe szintén mechanikus agy zárakkal Osztrákoktól behozott nagyon megkímélt de brutálisan szétrohadt állapotban volt, ami vásárláskor nem látszott mert nagyon tehetségesen üvegszálas gittel, szélvédő ragasztóval és egyéb mocsokkal javította kedves szomszédunk "szakembere" a korrodált helyeket. Az alváz 4-es lemezzel lett javítva vonóhorogtól az első lengőkarig. Körbe lett borítva vele, hozzá lett hegesztve az alvázhoz majd a négy sarkán végig hegesztve. Ajtók alja, sárvédők 1,5 lemezzel lett javítva. Apróbb hibáktól eltekintve egy hihetetlen jó választás. Utánfutó szinte mindig mögötte lóg, fogyasztás 11 fölé még nem ment de 10 alatt is csak 1x volt, amikor futó nélkül hosszút mentem 90-130km/h tempóval volt 8,7 a legkevesebb ami azért jóval több mint amiket olvastam a 2,5 ös motorosról. Mentem 2,5 szivó D-vel de a hajamat kihúztam mire befejeztem vele egy előzést és terepen sem volt lenyűgöző az erő tartaléka. 3,1td nél nincs ilyen. Nagy utánfutóval megterhelve lehet csak hallani a turbó hangját, de még ilyenkor sincs füst mögötte és lehet tartani a forgalom ritmusát.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.