Üdvözlöm a kedves opeles társakat! Új vagyok itt nálatok! Szeretnék tanácsot, tapasztalatot kérni töletek! Egy hónapja sincs,hogy vettünk egy zafirát. Zafira b 2.2 direct benzin, z22yh motorral. Sajnos kétségbeesésünkben nem is tudjuk mit csináljunk. Az autó 1000km használat után azt produkálta,hogy egyszerüen fogta és leallt alattunk azzal a hibával, hogy kis autó jel es benne függőleges kulcs kijelzéssel. Autó ujraindítása után 30 al majd 50 el és aztán tudtunk 70 el is menni vele. Persze a legközelebbi autószerelöig. Hibakiolvasás után jött a helyzet amit nagyon nem vártunk:
p1565 menetszabályozó interfész, üzemzavar:
szakadt
p1614 rossz jeladó típus érzékelve:
szakadt
p1616 oszlop integrációs modul nincs beprogramozva vagy nincs a CAN-bus- ban:
szakadt
p1191 üzemanyag nyomáscső nyomáserzékelő alacsony bemenet:
állandó
p0302 2. hengernél gyújtás hibát érzekel:
szakadt
A p1191 üzemanyag nyomáscső nyomáserzékelő alacsony bemenet:
állandó ez a hibakód meg van , a szerelő hiába próbálta kivenni viaszajött és fennáll a többi nem!! Azt mondta, hogy a magasnyomású szivattyú a ludas ezügyben, ami kb 180 ezer forint plusz szerelés stb. Valaki találkozott ilyennel közületek?- valóban az lehet a hiba? Nem vagyok autószerelő de nem szeretném ha átvágnának vele. Tudnátok valamit erre a dologra szólni? Előre is nagyon szépen köszönöm a segítségeteket így újként és ismeretlenként is egyaránt!!!!!
üdv. Zoltánka85