Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Zoltánka85

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Zafira b
  • Város
    Úri

Zoltánka85's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Üdvözlöm a kedves opeles társakat! Új vagyok itt nálatok! Szeretnék tanácsot, tapasztalatot kérni töletek! Egy hónapja sincs,hogy vettünk egy zafirát. Zafira b 2.2 direct benzin, z22yh motorral. Sajnos kétségbeesésünkben nem is tudjuk mit csináljunk. Az autó 1000km használat után azt produkálta,hogy egyszerüen fogta és leallt alattunk azzal a hibával, hogy kis autó jel es benne függőleges kulcs kijelzéssel. Autó ujraindítása után 30 al majd 50 el és aztán tudtunk 70 el is menni vele. Persze a legközelebbi autószerelöig. Hibakiolvasás után jött a helyzet amit nagyon nem vártunk: p1565 menetszabályozó interfész, üzemzavar: szakadt p1614 rossz jeladó típus érzékelve: szakadt p1616 oszlop integrációs modul nincs beprogramozva vagy nincs a CAN-bus- ban: szakadt p1191 üzemanyag nyomáscső nyomáserzékelő alacsony bemenet: állandó p0302 2. hengernél gyújtás hibát érzekel: szakadt A p1191 üzemanyag nyomáscső nyomáserzékelő alacsony bemenet: állandó ez a hibakód meg van , a szerelő hiába próbálta kivenni viaszajött és fennáll a többi nem!! Azt mondta, hogy a magasnyomású szivattyú a ludas ezügyben, ami kb 180 ezer forint plusz szerelés stb. Valaki találkozott ilyennel közületek?- valóban az lehet a hiba? Nem vagyok autószerelő de nem szeretném ha átvágnának vele. Tudnátok valamit erre a dologra szólni? Előre is nagyon szépen köszönöm a segítségeteket így újként és ismeretlenként is egyaránt!!!!! üdv. Zoltánka85
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.