Jump to content

Kristof14

Forummember
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Semleges

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Astra G
  • City
    Székesfehérvár

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. én az izzítás környékén kezdeném a dolgot, az ami 10 fok alatt "aktiválódik" de ez csak egy erős tipp :D
  2. Igen, megvolt a két tömítés, már úgy álltam neki, hogy tudtam, hoyg tuti cserés lesz, mindkettőt kicseréltem. (ami előzőleg benne volt abból hiányzott egy darab azért is ganyézta tele a motort) :D volt zöld gumi, igen :D az egr-t is többször lehúztam, felraktam, de nem befolyásolja sehogyan :D
  3. Sziasztok! Van egy leharcolt kehes x20dtl motoros csodám. Kezdem az elején. a motor csupa olaj és zsuva és minden volt, szelepfedéltömítés csere, utána járkáltam az autóval, de a zsuva csak nőtt. Úgy vettem észre, hogy a szívósorból jön a szenny így megnéztem egy két videót és olvastam ezt-azt ami szembejött, és nekiálltam. Ez egy külön élmény volt, tudtam, hogy kora délután neki kell állnom, mert hiába 20 perces tutorial videó tartozott a művelethez nem teljesen hittem el, hogy nekem is annyi lesz :D (rám is sötétedett a végére) A turbóból jövő csövek leszedése nem jelentett nagyobb feleadatot, az EGR is kijött gyorsan aztán kezdődött a cumi... természetesen az adagolóból jövő fém csövekkel megkűzdöttem, egy-másfél órán ment rá erre... De végre lejött, nem fogadott akkora rettenet mint amire számítottam, de volt szar benne rendesen. megtaláltam a pillangószelepeket is, de az őket mozgató munkahenger már akkor sem volt meg amikor én az autót vettem, nem foglalkoztam vele, megnéztem, hogy hogy kell állnia a kis pöcsnek, hogy nyitva legyen. Ősszeraktam a szívósort új tömítésekkel, majd egy 10 perc indítózás után be is röffent az autó(fellevegősödött a rendszer egy kicsit). És itt kezdődött a probléma. másnap elindultam az autópályán Pestre, de a 130-at azt csak kínkeservesen sikerült elérnem. 2700 és 2900 közt valahol a turbó fütyülése megszűnt és elment az autóból a nyomaték. Olvasgattam tovább, hogy ezt mi okozhatja, egy dolgot találtam amiben hibázhattam az pedig, hogy a MAP szenzort nem takarítottam ki egyúttal, nem foglalkoztam vele. Kiszedtem, megkínáltam egy adag féktisztítóval többször is, vissza, a probléma maradt. Majd szétszedtem a légtömegmérőt, megkínálva féktisztítóval, vissza, változatlan a helyzet. Kaptam kölcsönbe egy OBD olvasót, hibakódot nem találtam, viszont a szenzorok adatait sikerült kinyernem belőle. szépen látszik a MAP szenzor diagrammján, hogy felmegy egy szintre a töltés és utána visszaesik. majd elkezd megint nőni a nyomás és visszaveszi és ezt játsza a végtelenségig. amikor tölt akkor hallom a turbót is, de nem olyan intenzitással, és akkor húzogat az autó, de ha nincs akkor megáll.... azért nem értem, mert amíg el nem éri azt a fordulatot ahol elveszi a nyomást addig húz és megy az autó, de 3., 4., 5. sebességben nem tudok vele 3000 fölé menni semmiképpen csak lejtőn lefelé. Mondjatok rá valamit kérlek, mert kifogytam az ötletekből :D Szép napot! Kristóf
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.