Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ogy

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

ogy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. ogy

    Kadett E

    Köszi a választ. A féknyeregcserén már jó ideje én is gondolkodom, mint lehetséges megoldás, de semmi elképzelésem sem volt róla, hogy milyet lehet a mostani helyett beszerelni. Teljesen laikus vagyok, de ha az F Astráé jó bele, akkor valahonnan veszek kettőt és kicseréltetem az elsőket. Aztán majd meglátom, hogyan tovább. A lengéscsillapítók még akkor várnak. Bár, amióta megvettük az autót még nem voltak kicserélve. Ez pedig hét évet és 75000 km-t jelent. Lehet, hogy már fáradtak...
  2. ogy

    Kadett E

    Üdv mindenkinek! Elöljáróban szabadkozom, mert nem tudom végigolvasni az összes beírást, és lehet, hogy már volt róla szó... Adott egy 1989-es Opel Kadett 1.5 tdi 4 ajtós szedán /aminek elég sűrű előfordulással megszorul a bal első féke :)/ 275000 km-rel. A probléma amit produkál a következő: "Nagy sebességnél" :) autópályán haladva hirtelen fékezéskor erősen rázkódik az autó eleje. Túlnyomórészt városban használjuk az autót max. 80-ig és eddig ez nem tünt fel, de 130-140-ről hirtelen fékezve igen. A talpasok nem tünnek rossznak, úgyhogy lengéscsillapítóra gyanakszunk, de nem tudom, hogy ez okozhatja-e a tüneteket, ezért kérném a hozzáértőket, hogy pár sort írjanak már mi lehet a baj. (Esetleg a megszoruló fékre is.) (Ez is idegesít, de azonkívül, hogy 1-2 hónaponként szétszedjük és megtakarítjuk azt a két csapot, amin a féknyereg csúszkál, mást nem igen tudok tenni. Van erre is valami megoldás? Érdekes módon a jobb oldalinak soha nem volt semmi baja...)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.