Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Logen

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Logen's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Logen

    Dízel

    A turbó hangját 2500 felett hallom csak, - ha utcán megyek és visszaverődik a hang - sipolással, ami sztem rendben van 2500 ford felett érződik, és hangsúlyozom, megvan a plusz nyomatéka, sztem nem a turbóval van a gond. Ha egyenletesen gorsítok, és nem padlóval, semmi gebasz, megy rendesen. Csak akkor van ez a fura dolog, ha 2500 felett padlót nyomok, nem húz telj erővel, de amint kissé visszaengedem a gázpedált, érezhetően megindul a kicsike. :D Nem lehet hogy valami koszos, dugult, egyéb? Egyébként mi ez a kisturbó dolog? Az enyémben biztos ijen van, mert a légszűrő is kisebb méretű, mint a '96-os dízel isuzuban, bizt mert kisebb a légmozgás??? passz Esetleg ezekröl az üzemanyagadalékokrol mi a véleményetek? Amire ráírják, hogy a tanktol a katalizátorig tisztít?/Na nem külsőleg :D/ És higító szaga van? :D) Most vettem bele egy Pro-Tec löttyöt, majd meglátjuk, mi lesz egy tank után...
  2. Logen

    Dízel

    Sziasztok! 1,7TD Isuzu motoros caravánom van 1994-es, 135e km-el ebböl 30-et én vezettem le. Nagyon meg vagyok elégedve vele, fogyasztás, kényelem, költségek. 5,5-6l közt fogyaszt, figyelek rá, hidegen nem hajtom, ill. hajtás után hagyom hűlni a turbót. Eddig csak olajat+olajszűrőt és légszűrőt cseréltem 7500km ként, valamint gázolajszűrőt is... Viszont már amikor megvettem akkor is erőteljes gázadásra nem gyorsult teljes erejével, ahogy tudna, a pedál enyhe visszaengedésével megindul a gép :) Ez valaminek a jellegzetes hibajelensége lehet? kösz a helpet...
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.