Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

forgacsp

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    15
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • MSN
    peter_forgacs@hotmail.com
  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Fót
  • Érdeklődés
    Opel Vectra :)

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Vectra '93 C18NZ
  • Város
    Fót

forgacsp's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Meg a műszaki vizsgán is szeretik :lol: Ha meg le akarom papírozni akkor már érdemesebb az egész autót lecserélni egy megfelelő motorosra :lol:
  2. Hi, Bocs ha már volt ilyen kérdés (valszeg béna vagyok mert nem találtam meg),de tudna abban vki segíteni hogy lehetne átalakítani a mocimat (c18nz) központi befecskendezősről hengerenkéntire ? Illetve ismertek vki aki tud ebben segíteni, csinált ilyet stb. Köszi P.
  3. Az egész kb 4e-be fájt. Amit nem vettem meg az két persely és a tengely a (EPC szerint) középső fokozat szabályozás. Szóval az a viszintes lemez amihez egyik oldalon az vezető oldali a másikon meg a váltó oldali kapcsolórúd csatlakozik.(remélem el sikerült magyaráznom). P.
  4. Köszönöm a segítséget,de sikerült megoldani a problémát. A megoldás a stift cserén kívül szinte az összes kopó alkatrész cseréje volt a rudazatban. Vagyis a gombfej házak, müa összekötő rúd, stb stb. Most már télleg passzos és könnyen jár. Még1x köszönöm a hozzászólásokat illetve segítséget. P.
  5. Sajna nem szedtem szét mert tartottam tőle hogy szétesik az egész és hát az autónak meg menni kellene :rolleyes: Belenéztem és nekem úgy tűnt ez egész gumi lóg, mintha a stift már kivágta volna magának az utat. Megkérdeztem a Csergő-ben, de azt mondták csak kulisszával együtt lehet megvenni (kb 50e) amit azért kicsit sokallok :S Üdv. P.
  6. Hi All, Egy fontos kérdésben kérném a segítségeteket. Kikopott a váltókulissza (a váltó F16, autó Vectra A) kapcsolótengelyén lévő gumi összekötő kereszt (remélem érthetően sikerült leírni a dolgot). Megkérdeztem pár helyen de ilyen keresztet nem lehet kapni. Hogy illetve honnan lehetne ezt pótolni ? Sajnos annyira kikopott hogy nagyon nehezen lehet hátramenetbe kapcsolni illetve a 5 sebesség sem mindig sikerül. Várom a segítségeteket. Köszönettel P.
  7. Az az igazság hogy én nem láttam rajta W számot, csak a GM rendelési számot. Bár azt is el tudom képzelni hogy belül úgy van kiképezve a forgó tárcsán a "fehér" részek hogy ua. a jeladó jó mindegyikhez. Lehet hogy meg kéne kérdezni valami szakaembert mert csak találgatok :rolleyes: Üdv. P.
  8. Fpepé-nek igaza van valószínűleg, egy forgó tárcsa van belül amit egy opto érzékelő feldolgoz. Pontosan a szerepét nem tudom ,de bizti hogy szabványos dolog (meg sztem ua. mindegyiken), mert egy másik gyártmányút(Vdo helyett Delco) raktam bele ami tökéletesen müxik. A kábeleket meg 20cm drót és forrasztópáka segítségével ráforrasztottam. Kikerestem azokat a pontokat ahol biztonsággal lehet forrasztani és kész. Ahogy néztem nem fut rajta áramerősség stb. ugyh. sima egyszerű vékony drótot használtam. A lábak kiosztása pedig a következő volt, ment rá egy + egy test , meg a nagy csatlakozó felé ment egy sztem jeladó láb(fölső sor balról a 3. volt ha jól emlékszem) Üdv. P.
  9. És úgy tűnik most már teljesen biztos. Sikerült átforrasztani a dolgokat és azóta tökéletesen müxik. Még 1X thx P.
  10. Hali, Most volt időm összehasonlítani a kettőt, és úgy tűnik tényleg a jeladó hiányzik belőle. Az új órában csak egy fehér takaró müa. van és mögötte meg semmi sőt még a jeladóhoz futó kábel is hiányzik(sztem gyárilag ilyen :rolleyes: ). Kipróbáltam hogy ha kiveszem a régiből a jeladót akkor ua. a hibát produkálja-e és láss csodát igen. Úgy látszik a probléma megoldódik, most már csak be kell forrasztanom a jeleadót a másikba. Köszönöm mindenki hozzászólását és segítségét. Üdv. P.
  11. Hi, Elvileg van rajta jeladó, mert kompletten vettem (egyeztettem a w számot előtte). Az az érdekes a dologban hogy egy előző me. ugyaz ezt produkálta erre visszavittem és kicseréltettem. Az cseredarab szintén zenész. Az oxidáció azért kizárható (legalábbis a csatlakozóknál) mert jópárszor ki-be húzogattam. De még azt holnap kipróbálom hogy kicserélem egymással a két jeladót hátha. Az gondolom nem lehet probléma hogy az egyik Delco(régi) a másik pedig Vdo ? Köszönettel P.
  12. Hi, Nah megnéztem, 7000-ig van skálzva. Valszeg nem ez a probléma :rolleyes: Üdv. P.
  13. Köszi a linket, nincs rajta jeladó :mellow: Lehet hogy ezt baltáztam el, hogy diesel az óra ? (mer az enyém benzines :rolleyes: ) Egyébként a benzines meddig van skálázva ? Köszi P.
  14. Sziasztok, Egy számomra rejtélyes hibával kapcsolatban kérném ki a véleményeteket. A Vectramban (93, C18NZ) sajnos olyan műszeregység van ami nem tartalmaz fordulatszámmérő órát, gondoltam teljesen kompatibilis a dolog vettem egy olyat ami minden paraméterében megfelelő(nek tünt) és tartalmazza az áhított fordulatszámmérőt. A beszerelés után történt az érdekesség, kigyulladt az elektromos hiba lámpa, gondoltam rossz a müszeregység csere, a csere darab ua.. Vissza a régi , minden ok :rolleyes: . Ez még nem is lett volna igazán nagy probléma, de amikor kigyulladt a hibalámpa a fordulatszám leesik 500 fordulatra és a motor majd kiesik a helyéről. A probléma kb 5 percen belül jelentkezik a fordulatszámmérős órával, az eredetivel nem. Valaki mondta hogy az lehet a hiba hogy a müszeregység BC jeladójára nincs dugva semmi mert az enyém nem BC-s, de a müszeregységnek nincs ilyen jeladója. Kipróbáltam hogy mi van ha nem kap forulatszám jelet ,de ua. Valainek vmi 5let mi lehet a probléma ? :unsure: Előre is köszönettel P. ui.: a hibatárolóból nem olvastam ki a kódot (gonsolom belerakja),sajna még nem tudom hogy kell :mellow:
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.