Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

p.t.r

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    7
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra x17dtl 1995. kombi
  • Város
    nem adom meg

p.t.r's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. p.t.r

    Dízel

    Szevasztok! Erre a régebbi problémára talált valaki megoldást? Nekem is ötödikben 55-nél rángat, harmadikban pl. 35-nél. Városi közlekedésnél nagyon idegesítő. (x17dtl)
  2. p.t.r

    Dízel

    Szevasztok! Olyan gondom van, hogy néha izzításkor a motortérben berregni kezd egy relé. Ha meleg a motor akkor nem csinálja, csak ha izzít, akkor se mindig. Az akksi mögött van egy fekete, hosszúkás dobozban 3 relé, ezek közül a középső gerjed, ha megütöm abbahagyja. x17dtl motor. Izzítórelé lenne? Mennyibe kerül egy ilyen és mi lehet esetleg a végkifejlet ha nem cserélem ki? Köszi!!
  3. p.t.r

    Dízel

    Szevasztok! Én is elektromos vízfűtésen gondolkozok. Szét is gányoltam egy teafőzőt, ugyanis annak a fűtőszálja úgy van gyárilag megoldva, hogy erre a célra aránylag egyszerűen fel lehet használni. A fűtőszálat egy rövid szakaszon párhuzamosan gondoltam beiktatni a vízcsőbe így nem szűkíti el annak keresztmetszetét, a keringést meg megoldja a gravitáció. Képek: http://kepfeltoltes.hu/090113/DSC01516_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090113/DSC01517_www...ltoltes.hu_.jpg A 2. képen a nyíl a kütyü leendő helye volna, az alábbi (vaterás) képen a kettes ábra szerint http://kepfeltoltes.hu/090113/117_3_big_ww...ltoltes.hu_.jpg Szerintetek?
  4. p.t.r

    Dízel

    Szevasztok! Megpróbálnék egy képet belinkelni :-) Az lenne a tiszteletteljes kérdésem, hogy a képen látható turbó melletti vákumos szerkezet mőködését laikusként le tudom e ellenőrizni? Azért merült fel bennem ez, mert a kis kar a kipufogócsonkon meg volt szorulva. Csak fogóval tudtam megmozdítani, mostmár könnyen jár, és a vákumos csoda menetes szárán is kb. 1cm-rel lazítottam a csavart, de még így sem mozdul gázadásra. Köszi üdv. Peter
  5. Tényleg nem vettem ki több olajat, de azért mert régebben neten találtam egy Etzold könyvet Astrához, amiben még ábra is van erről, de olyan rossz minőség, hogy nem lehet kivenni semmit. Viszont szövegben van szó erről amit írtál, F13 váltónál, de ott sem gond (katt 293. old). Nekem F15-ös van.
  6. Na megtaláltam végre. A fenti képemen pont nem látszik, mert a gumiharang mögé esik. 8-as imbuszkulcs passzol bele, belülről mágnes. Jó fél liter oil jött ki :-) Köszi!
  7. Szevasztok! Sajnos akadt egy kis problémám, kicsit sok olajat sikerült önteni a váltóba és emiatt nehezen kezelhető a váltó hidegen. Ha jól tudom akkor a szintellenőrző csavart kellene kitekernem hogy kifolyhasson a felesleg, de nem tudom melyik ez. Csináltam egy képet, hátha látszik rajta ez a csavar. Nézzétek már meg lécci. x17dtl - német diesel motoros, 95. évjárat, bal-első kerékdob felől fényképeztem. Köszi! p.t.r
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.