Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Peti91

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    NA

Peti91's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Hali! Megoldódott a probléma, nagyobb keverőcső kellett a Wéberekbe,(kaptunk kölcsönbe kipróbálásra 4 db-ot) ezután a 8000-t leforogta mint a sicc, erősebb is jóval... Gyújtásról meg csak annyit hogy a hosszát nemtudom, de 8000-9200 szikra/perc...ez kb 3x több mint a gyári érték... és 28 fokot tér el a szériától! Fokolt tengelyről meg csak annyit, hogyha normális helyen csináltatod (Szuromi, Havassy, stb...) és nem Gaálnál20.000-ért pl:316-osat, akkor nagyon sokat jelent, de csak akkor hogyha fokolótárcsával el is fokolod a vezérlést! (306 fokos tengelynél 8-10 LE-t jelent, szal nem keveset)
  2. Sziasztok! Lenne egy-két kérdésem, nemtudom mennyire vagytok a ralliban otthon... Naszóval: Van egy F astránk, 2.0-es 8V-es, amik bennevannak: Dupla 45-ös Wéberek, Szuromi féle tengely(legnagyobb amit gyári tengelyből kitud hozni, ha jóltudom 306/298), Paál dugók, könnyített főtengely, könnyített lendkerék, fokolótárcsa (107 fokon), IGC 60-as programozható versenygyújtás, becsiszolt szelepek, 4:1 leömlő, 60-as rendszer, gyárinál 1-el rövidebb váltó...ez mind azért h erősebb legyen, de vmiért még mindig nem az igazi...:lol: Pedig a Weberek jól lettek beállítva, sőt 3000 alatt még sokat is kap a motor, gyújtás a sorozatos motorkinyírást befejezte a weber behangolása után, 5000-től indulna meg elvileg, de 6500-7000 között olyan mintha elfogyna az üzemanyag a Wéberekből... De alatta is olyan erőtlennek tünik az autó... csak forog de nem húz... Vki vmi okosat!!! Jah, és ha valaki tudna olyan gyári opel AC pumpát, ami 2 bar fölött nyom, plz szóljon! Előre is köszi! Sziasztok!!!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.