Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

tibor87

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    11
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    bp

tibor87's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Xendercali: Köszi, h megnézted!!! Azóta levitték az árát 325-re, és hál istennek el is vitte valaki. Hétfőn raktak fel a használtautóra egy szintén pirosat 365-ért, kép alapján elég patent volt. Másnap délben mentem volna megnézni, de már el is vitték addigra... Az első érdeklődő meg is vette, valszeg télleg jó volt a gép... Egyelőre kivárásra alapozok, előbb utóbb csak raknak fel vmi értelmeset, naponta töbször átnézem, hátha van vmi új...
  2. Már nem vagyok A0-ba, +jelenleg is van 2 másik autóm is.
  3. Azt nem soroltam fel, az külön tétel(mint pl a biztosítás, eredetiségvizsga.)
  4. Szia! A plafon az kb 400(ezért is nem akarok 16v-t), persze minél olcsóbb annál jobb... Természetesen ugy számoltam, hogy utána mindenféle képpen ráköltök(vezérlés, olajak, szűrők, fékek, termosztát, gyertyák, gyújtás kábelek cseréje, alvázvádelem meg ami még lehetséges hibaforrás lehet a későbbiekben...) de drágább fő alkatrészek lehetőleg jók legyenek benne.
  5. Szia! Köszönöm a segítséget! Az autó konkrétan a 8-ason(Várpalota felé, Újcsóri út) van az iszkaszentgyörgyi lámpás kereszteződésnél levő kereskedésben. Ha arra jársz megköszönném, ha ránézél, hogy egyáltalán érdemes-e lemennem Pestről megnézni megint. Nem tökéletes autót várok el ennyi pénzért, de azért ne kelljen kompletten újjáépíteni, hogy lehessen használni... A kép alapján a tiédhez képest pusztulatnak fog tűnni...:blush: köszi
  6. Üdv. Ma délben útközben(székesfehérváron) megláttam egy calit egy kereskedésbe. Neten még nincs fent, mert tegnap vitték be a kereskedésbe. Bementem megnézni, és elsőre nem is volt olyan rossz, mint amire számítottam.: főbb paraméterek: ABS, Szervó, tetőablak, gyári k.felni jó gumikkal, fólia, riasztó, 2. tulaj., 91-es piros c20ne. külső: pár elemen látszik, hogy újra lettek fujva(bal első s. ív, jobb hátsó sárvédő ív). A többi elem(tető, motorháztető, csomagtér, ajtó) elégg mattak, el tudom képzelni, hogy azok a gyári színek. Látszólag eléggé egybe van a kaszni. Rohadást nem sokat láttam rajta, a jobb sárvédő ív kezd rojtosodni, de még nem vészes, valamint a bal ajtó díszléce hiányzik, ott látszik még a felfogatásánál rozsda. Az egyedüli aggasztó dolog(lehet, h csak számomra), hogy a tolótető rozsdásodik itt-ott, valamint a gumikédere hiányosnak néz ki.(belülről ázásnyomokat nem láttam). Ilyen hibával már találkoztatok? belső: korához képest(meg egyébként is) jó állapotúnak tűnik. A vezető ülés háttámlájában eltörhetett vmi, mert előrehajtásnál össze vissza mozog a háttámla( ilyet már tapasztaltatok??). Óre szerint valami 160.000 van benne, ami vicc,(bár a kormány és a váltógomb nem volt jobban elkopva, mint a szintén 170.000nél tartó fordomban, de ez nem jelent semmit...). Kárpiton nem láttam elsőre semmi szakadást, kiégetést, stb... motor: feketeleves.... Először megijedtem, amikor felnyitották. A szelepfedél kb gyári lehet benne, körbe mindenhol olajsár vastagon a szelepfedél körül; vmi 1000 éves ditrektszűrő(enyhén rozsdás állapotban...:S) Megkérdeztem, hogy beindul-e egyáltalán... Legnagyobb meglepetésemre pöccre indultá( a D Corsám nem indul így!!)!! Bár nem értek hozzá, de semmi rendellesenes, nem oda való hangot nem hallottam a motoból, illetve a kipuffogó sem füstölt egyáltalán! Motor szép egyenletesen járt... Próbakört nem mentem vele feleslegesen, vmi hozzáértővel szeretném előtte megnézni, illetve kiprobálni, mert félek, hogy a típus iránti vágyammal elhamarkodottan döntenék. Feelengre verhetetlen... Van vki köztetek, aki fehérvári és ért hozzá, illetve tudtok ajánlani vkit fehérváron? köszi a segítségeket,és bocsi, ha hosszu voltam. üdv. u.i.: Létezik itt nálunk mao-n olyan rendszer, hogy rendszám alapján le lehet kérni a kocsi előéletét nagyjából? (bűntetések, kgfb-re kifizetett károk, kőrözik-e,stb....) Esetleg vmi nem hivatalos uton?
  7. Azért szimpatikusabb a c20ne, mert ha el is hanyagolták előzőleg, talán kicsivel olcsóbb helyrerakni, mint egy 16szelepest, ha ugyadódik... Nem? Elég az a 115le, nem gyorsulni veszem, az 1.2 Corsa D-mhez képest így is versenyautó sztem. Ez? http://www.hasznaltauto.hu/2750124_opel_calibra_1992
  8. Nekem az a fő szempont, hogy ne rohadjon le az ut szélén, menjen, amikor menni akarok. Nem igazán bízok másokban, szoval megvétel után ugyis mindent kicseréltetnék, amit ki kell. Mik azok a tipikus hibák, amik nagyobb összegbe kerülnek? Mire figyeljek amikor megnézek 1et? Az összes használatautora igaz, hogy rá kell költeni utána, ez benne van a pakliban.
  9. Szia! Érdekes a dolog. Ahogy a hasznaltautot nézegetem, a 7-800-as kategória az már 16v szintje inkább. Mi az, amire ,,ennyit,, kell beleölni egy 8v-be pluszba, h jó legyen? Az a Vecrák is javarészt ezzel a motorral vannak szerelve. azokra is enniyt kéne rákölteni? Igazából hobbi autónak(3. auto) venném, minimális használattal, hétvégére, nem baj, ha foglalkozni kell vele(amíg nem motorhoz kell nyulni).. Mi romlik el ebben a mociban?
  10. Üdv! Új ,,tag,, vagyok. Erős elhatározás van bennem, hogy régi álmomat megvalósítván vegyek egy Calibrát. Hobbi autónak venném, de szükségem lenne pár jótanácsra, segítségre. Az anyagiak eléggé meghatározóak, tehát leginkább az olcsóbb darabok érdeklnek, 8szelepes motorral az olcsóbb fenntartás miatt. http://www.hasznaltauto.hu/2694523_opel_calibra_1991 http://www.hasznaltauto.hu/2612038_opel_calibra_1992 http://www.hasznaltauto.hu/2746716_opel_calibra_1991 http://www.hasznaltauto.hu/2734912_opel_calibra_1990 Első körben ezek tetszetek meg. Esetleg ismeri valaki valamelyiket? Nem várok csodákat, egyértelmű, hogy mind volt már tk-s a km-meg röhej, de ettől függetlenül....? Melyiket érdemes 1általán megnézni? Segítségeteket előre is köszi. üdv, Tibi
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.