Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Jocipocok

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    58
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Erdőkürt

Jocipocok's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

4

Hírnév

  1. Üdvözletem! Találkozott már valaki közületek, azzal a jelenséggel, hogy a digit klíma egyszercsak gondol egyet, és a legmagasabb fokozaton megy? Ha a kocsit leállítom, és a kulcsot kiveszem belőle, akkoris. Utána néztem van ez a " fordulatszámszabályozó..." gyakorlatilag egy teljesítményellenállás, mert van rajta egy nagy hűtőfelület, alumíniumból. Vajon ez lenne a rossz? Ha valaki esetleg már rendelkezik tapasztalattal, megosztaná velem, mivel kezdjem a hibakeresést? most gyakorlatilag ha fűteni (vagy ha ép nem) akarok, akkor a biztosítékot ki kell rakjam (vegy kiszednem), eléggé kellemetlen... Köszönöm!
  2. Hali! Ugyan ez a bajom az enyémnél is, ugyanilyen kékmetál (ultrablau). Amióta feltetted: hatékony, időtálló?
  3. Ezt a csatis dolgot a kipuffcserenel le is csekkolom. Amugy a fenyszoromoson igyis elegge erosen gondolkodom, xenon nelkul is, hasznos dolog! Csak az automata magassagalitas lenne kihagyva. A rendorbendor nemhiszem h alafekudne ezt ellenorizni, vizsgaztatni pedig okosba hordom, KPM-re. A szettet amugy bontobol erdemes vasarolni (lampa,trafo,esetleg a moso) vagy van valamias beszerzesi forras (valami minosegi utangyartott) ?
  4. Valaki alakitotta mar az a sima halogen lampajat xenonra, fenyszorocserevel? Gondolok itt a gyari xenonlampakra. Van valakinek tapasztalata? Erdemes, esetlegy egy vagyonba kerul az egesz?! (tudom hogy kell(ene) fenyszoromoso, es automata magassagallitas, de hagyjuk az aprosagokat...) Tehat, tapasztalat, velemeny?
  5. Also motorburkolatot leszerelni (ha van) bal elso kereket leszedni, aztan hozza lehet ferni a hosszborasszij feszitohoz. Ha azt leszeded, akkor a szij mar nem gatol hogy leszedd. De lehet, hogy jobban jarsz ha szervizbe viszed: mergezo es a kornyezetre karos a benne levo gaz. Ezt elobb le kell a rendszerbol fejteni, es ezutan lehet nekilatni. A csatikat megkeresem, bar nekem dizelem van. Amugy a klmima manual vagy digit?
  6. Megtalaltam a hibat!!! Egy vakuumcso gumi csatlakozoja volt elerve a legszuro haz mogott ami a turbohoz is megy. Most visszatert a regi ero, masodikban is jelez a kiporgesgatlo! Fenykepet is csinaltam csak nemtom hogy kell belinkelni/feltolteni...
  7. Rajta leszek az ugyon elhiheted, ha fejlemeny van/lesz irom ide egybol! (bocsi de telefonrol ment ezert az ekezetek hianya)
  8. Csak a kulcsos kis autó ugrik be (szervízlámpa?) és leszabályoz 2950/perces fordulatra. egy ismerősömnél rádugtuk a hibakódolvasót de mihelyst leállítom eltűnik a hiba, és nem lehet semmit kiolvasni. Jelenleg egy komolyabb valami PC alapú ketyerés emberre vadászok aki komolyabban bele tud mélyülni a dologba. Jó lenne mondjuk élő adatot nézni. De ami biztos: EGR szelep jó, kitakarítottam. A légtömegmérőt is kitakarítottam, a turbó jó, forog, tölt, gázelvételnél leszisszen. Vákuumcsövek jók, vákuum van. Kezd megint visszajönni a gyomoridegem, mint amikor kiderült hogy adagolót kell cserélni rajta. Jelneleg úgy áll, hogy kb max 60 Le-t produkál. Nem megy nem is füstöl, nem rángat. a hibakód csak 3000 felett jelenik meg. Ja és a lovak úgy szépen fokozatosan tüntek el belőle. Tehát nem egyik pillanatról a másikra lett ilyen. Lassan eret fogok vágni, komolyan. a kocsit szeretem összeségében, de valahogy hálátlan a dög, indok nélkül... Esetleg tudtok valami Gödöllő közeli istenkirály császár mágus szererlő/villamosságist aki fel van szerelve kábelekkel, és programokkal? Előre is köszi! Próbálkozzak az Astra G fórumban (is) ?
  9. Valakinek volt már olyan hibája a kocsin,(2.2 D zafira) hogy 3. fokozatban (mondjuk előzéskor) 3000 fordulat fölé húzatva bejön a 'kulcsosautó' ikon? Vészprogramra megy az elektronika, kuplungot kinyomva és a gázt lepadlózva sem pörög a motor kb 2950f/p fölé. Ma az egrt kitisztítottam, de a hiba tovabbra is megvan. Erötlen is a kocsi, alapból. Miutan felvillan az ikon, utana mintha egy 1 L-es kocsival mennék... Tehat valaki jart mar így?!
  10. Lyukas valoszínű a klímahűtőd, az előző hozzászóló leírja pontosan, hogyan ellenőrizd. Ehhez annyit, hogy: valószínű, hogy a klímakompresszor behúzótekercse ia leégett. Ezt egy villamosságis szakival nézesd meg, a tekercs kb 20 ezer. Nekem is ugyan ilyen bajom volt a klímával...hűtő, behúzotekercs, es gáz kellett, de nem mg, hanem g (750 g) Remelem segítettem.
  11. Én a Liqui Moly Top Tec 4600 5W-30 töltöm az enyémbe is (Zafira 2.2 DTI), valamint fater (1.6 H) astrájába is ez megy. Nekem bevált, nem mellesleg, hogy ez 5 literes kiszerelésű, valamint az unixnál van olyan akció, hogy hozzácsomagolnak+1 litert. Nekem nem eszi, és ha jól csinálod, akkor a +1 literekből összejön egy olajcserényire való olaj egy idő után. Cserélt már valaki első kerékcsapágyat, ami 'abs' szenzoros? Csak a menetét jó lenne tudni. Sejtésem van holnap állok neki, csak jó lenne csinálni, és nem gondolkozni, meg kitalálni mit hogyan, és mi után kell leszedni. Köszi!
  12. Hello! Lehet,hogy lehurrogtok majd mert nem idevaló a téma. A következő problémám lenne: a műszerfalon a jobb szélén ahol az üzemanyag szintjelzöje van kiégett az izzó. Van valakinek fényképes dokumentációja a műszerfal szétszedéséről?! TIS-t néztem de ott nekem nem egyértelmű... Nos? Valaki?
  13. Jobb hatso kerek le, a tank azon felen van a betolto nyilas. Egy bilincs fogja fel a csovet a tankhoz, meglazitod lehozud es mehet bele a 'lopocső". Holnap megnezem vilagosban, es pontositok majd ha szukseges. Ha eladod, miert nem furod meg a tankot?
  14. Hali! Unixban dolgoztam, de inkább ezt a részét hagyjuk is... Meat&Doria, Hans-Pries, Hella. Mind jó márkák. Amúgy nem lehet 'levakolni'? Igaz akkor a károsanyag kibocsájtás 'nagyobb' lesz. Mind kisker áron nagyjából 50 ezer körül mozog. Érdemes a neten keresned, van néhány igen jó ajánlat az unix/bárdi -hoz képes...
  15. Hello! Na a feltoltesi menniseget fejbol nemtudom, de ha emlekezetem nem csal akkor 2 liter elegendo volt. Utananezek, es irok, csak a heten ejszakas vagyok... ez is telorol megy, emiatt nincs ekezet... Elnezest miatta!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.