Sziasztok!
Szelepfedél nekem is volt kb egy éve (x16xel). A kipufogóra folyt az olaj. akkor a szerelő rábeszélt a gyári tömítésre, és azóta rendben van. Kopp-kopp!
Az elmúlt hetekben más gondom volt: Kd. egy hónap csak rövid távú városi használat után, melegedő motornál rángatni kezdett, és olyan volt mintha nem menne minden henger. Erőtlen volt, és szívta is az üzemanyagot rendesen. Teljesen hideg motornál jól ment, és újraindítás után is, de pár perc használat után jelentkezett az erőtlenség, és a puffogó, kerregő motorhang.
Ekkor gondoltam megoldom önállóan, szerelő nélkül.... Gyertyacsere nem segített. (A gyertyáknál én is láttam olajat, de azt úgy ítéltem meg, hogy túl tiszta ahhoz, hogy a motorból szivárogjon), ekkor az AGR-re gyanakodtam, ezért lekaptam a szívósort, a pillangószelepházat, az AGR-t. A pillangószelepház az alapjárati motorral együtt jó olajos volt, rárakódva ahogy kell (talán gond lehetett, hogy túl sok olaj volt benne - kb 12e km-en használt - és egy gumicsövön visszatolta az olajat a pillangószelephez). Tisztítás és összerakás után javult a helyzet, de még mindig előjött a 3henger szindróma. (persze csak néhány perc melegedés után, ahogy eddig is)
Végül kijutottam autópályára, az első 30 km problémás volt, de aztán egy lejtőn túltette magát a dolgon, és azóta úgy működik, ahogyan a problémák előtt.
Közben olajat és üzemanyagszűrőt cseréltem, biztos ami biztos :D
A furcsa az volt az egészben, hogy némi utánaolvasásból következtetve az AGR probléma jeleit mutatta, de hibajelző lámpa nem volt. (kivéve, mikor összerakásnál elfelejtettem összedugni a kopogásérzékelő kábelét, de arra villogtatással rájöttem :lol:)
Mindenesetre örülök, hogy nem kellett agr-t venni!