Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

yankees

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    10
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

yankees névjegye

  • Születésnap 1975-12-22

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    somogy-Nagyatád

MOTE klubkártya

  • Város
    Nagyatád

yankees's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Hello! Kb. durván átlag mennyit bírnak a porlasztók? Mibe fáj a cseréjük? Köszi
  2. 30-60 ezer? Azt hittem jóval több! Tudna valaki mondani egy valós árat egy Z17DTL-be való AGR szelepre? Érdemes-e bontottal bróbálkozni? Köszi
  3. Olajfogyasztás az minimális . A legutóbbi 15 ezres ciklus végén ment le a minimumra az olajszint ,akkor öntöttem bele 3 vagy 4 deci olajat.
  4. Most beszéltem a szerelővel. Azt mondta ,hogy múltkor a szelepet nem szerelte le ,de a két oldaláról leszerelt mindent és spray-vel tisztította. Szerinte tiszta lett, de azért jövő héten leszereli teljesen és beáztatja. Szerinte az lehet a hiba ,hogy üzemi hőfokon szorulhat. Hallottatok már ilyent? Amikor megtisztította a szívórendszert utána nem éget a check lámpa (most jutott eszembe) hanem csak miután befújta először a folytószelepen át a szívórendszert spray-vel. Lehet ,hogy a spray oldott le sok trutyit és rámehetett az AGR szelepre? Attól fosok ,hogy nehogy cserélni kelljen ,mert csúnyán hó vége van.... :huh: Szerintetek? Csak nem romlik el teljesen 170e alatt? Köszi
  5. Hát akkor valószínűleg nem kell cserélni... Akkor még nem esek pánikba , ha eddig mindenkinek segített a tisztítás. :lol: Most jöttem a melóból és kigyulladt a check lámpa. Legalább ki lehet majd hétfőn vagy kedden olvasni a hibát. Szerintetek ,ha ezzel a tisztítással kész vagyunk ,akkor szüntessük meg a lemezelést? Köszi az eddigieket! A szerelőmhöz már kinyomtatott hozzászólásokkal fogok érkezni. ^_^
  6. Akkor tuti ki kell szerelni ,mert nem elég a rendszerbe fújt tisztító spray? Ha ez sikerül ,akkor vegyük ki a lemezt? A tünetek nálam is ezek csak most a chexk lámpa nem ég. Amúgy ha cserélni kell akkor mibe kerül egy szelep? Köszi a választ.
  7. Akkor nem kéne ,hogy a kontroll lámpa kigyulladjon?
  8. Ja! Lehet ,hogy hülye kérdés ,de hogy lehet megnézni ,hogy frankón működik -e a szelep? Köszi
  9. Lehet ,hogy nem a nyomkodás a jó szó! :huh: Szóval megnézte és tiszta. Ki nem volt szerelve a szelep az tuti. Nem akarok hülyeséget írni ,mert nem vagyok szakmabeli... Most voltam nála . Azt mondta ,hogy jövő héten kiszereli a szelepet ,mert szerinte is lehet az a rossz, attól függetlenül ,hogy nem jelez hibát a rendszer. Szóval ,ha a szívó rendszer meg lett tisztítva ,akkor ki kéne venni a lemezt? Tudnál adni egy elérhetőséget? Szerintem sokat segítene ,ha tudnátok értekezni! itt az e-mail címem : yankees@fbi.hu köszi
  10. Sziasztok! Egy 2003-as 1.7 cdti astrám van z17dtl motorral. Most van benne 170 e km. Pár hónapja nekem is elkezdett füstölni. Kigyulladt a motor elektronika lámpa és a szívóoldalon a szenzor hibát jelzett. Szenzort megtisztította szerelőm. A lámpa már nem világított , de a füstölés maradt. Annyira ,hogy már tiszta korom volt a lökhárítóm. Után szétszedte a szívóoldalt és megtisztította a csöveket , a folytószelepet és a szenzort is. Azt mondta ,hogy az AGR szelep tiszta és szerinte jól működik. Után egy lemezzel lezárta a csövet ,hogy a kipuffogógáz ne kerüljön vissza a motorba. Ezután a füstölés megszűnt. Mondta ,hogy egy sprayvel még megtisztítjuk a rendszert ,hogy a hengerfejben lévő járatokból is eltűnjön a korom. A folytószelep házba jó sok szert befújatott. A sárga lámpa egyből kigyulladt ,erre azt mondta ,hogy ez normális ,mert a kosz ráment a szenzorra. Mondta ,hogy pár napig használjam és utána még egyszer lesz egy szenzor tisztítás. Pár nap alatt mentem vagy ezer km-t és a lámpa néha éget , néha nem. Tegnap visszavittem a kocsit. Délután mondta ,hogy a rendszer tiszta volt és most Agr hibát írt ki a gép ,nem szenzor hibát. Az Agr-t tisztának látta és megnyomogadta , szerinte oké. Kitörölte a kódot és mondta ,hogy próbáljam ki a gépet. Akkor vettem észre ,hogy 3200-as fordulat és 140 km/h fölé jobban nem megy a motor. Semmi füst, semmi hibajelzés!!! Vissza vittem. Ő is kipróbálta, és neki ment . Azóta néha megy , néha nem! Kifogytunk az ötletekből! Légyszi segítsetek! Köszi
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.