Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

sniffer

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    40
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

sniffer névjegye

  • Születésnap 1972-05-02

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra "G" Y1.7DT
  • Város
    Budapest

sniffer's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

3

Hírnév

  1. Szia! Csakis alulról, de onnan egyszerűen kivehető és aránylag gyorsan cserélhető.
  2. Szia, akkor,ha jól értem, a generátorod mögött van a szivárgás? Nekem heti 3-4 dl fogyott a kiegyenlítő tartályból, és pont a szivárgást követően 2 hétre rá ment teljesen tönkre a generátorom, újra cseréltem és akkor láttuk, hogy ott ereszt, de a meleg motoron végigfolyva elpárolgott, így nem volt alatta még tócsa.
  3. Szia, A fagyálló fogyását nézd meg a generátor mögött is. Ott van egy kicsi fém könyök cső,ami a blokkból jön ki és annak a tömítése szokott engedni, de nehezen látható és a generátor leszedése után javítható csak a tömítés cseréjével. Ez is típushiba sok más mellett, én majdnem mindet végigjártam 9 év alatt.
  4. Szia, én a neten találtam ezt:http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/uj_denso_adagoloba_valo_elotoltes_szabalyzo_es_mennyiseg_allito_szelep_elado
  5. Szia, én a neten találtam ezt:http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/uj_denso_adagoloba_valo_elotoltes_szabalyzo_es_mennyiseg_allito_szelep_elado
  6. Szia!Nekem is ez a bajom éppen, ez is egy típus hiba a sok közül...Pedig szeretem a kicsikém. Az előtöltés állító a hibás, engedi a lábaknál a gázolajat.Én ezt találtam neten:http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/uj_denso_adagoloba_valo_elotoltes_szabalyzo_es_mennyiseg_allito_szelep_elado Ott az adagoló is és látszik, hogy hol van benne. Egyik kartársunknak már volt egy jó leírása ezzel kapcsolatban én is onnan tájékozódtam(ez úton is köszönöm neki). http://www.opelforum...h&fromMainBar=1 Na, valamiért nem fogadja el a linket normálisan, úgy hogy az itteni keresőbe írd be az előtöltés szót és egyből oda fog navigálni.
  7. Köszi, megnyugtattál és most már értem a dolgot. Nekem semmi sincs utólag rákötve, minden az eredeti gyári állapotban van és újonnan nagynéném vette, 2 évesen vettem át tőle, tehát ismerem az autót. Ma vettem egy új generátort, Atec márkájú német gyártmány. 33000 volt vadi új egy év garival. AtiZafi kartársunk képeket is rakott fel régebben róla. https://picasaweb.go...882139612598018 Elég volt a régi Hitachiból, 3 év alatt 3x diódahíd csere és most negyedszerre ismét nem tölt rendesen.Évek óta csakis ez a baja volt a kocsinak, semmi más!Ja, de mégis volt, a bal oldali stabilizátort cseréltem,2500 ft volt :icon1: és 20 perc a csere.
  8. Szia AtiZafi! Szeretném megkérdezni, hogy hogy vált be az új után gyártott generátor? Működik még hibátlanul? Mert én is ezen gondolkozom már erössen,hogy kicserélem ilyenre ha holnap megint azzal lesz a probléma. Már 3x diódahíd cserém volt és elég, vennék egy ilyet, amilyen a tiéd! Most még van is készleten nekik. Te milyen amper-ost vettél? 70-est vagy 100-ast? Azt halottam, hogy a nagyobb amper-os tönkreteheti a nagyobb feszültséggel a kábeleket az autóban. Igaz ez szerinted? Válaszod előre is köszönöm!
  9. Nekem 690km-re fogyasztott kerek 30litert, amiből 90km a város volt, többi autópálya 110-120km/ó. Motor: Y17DT. Már azt hittem, hogy rossz a mutató,de sajnos ezek ilyen sokat fogyasztanak :D .....
  10. El kell, hogy szomorítsalak: nem fog elmenni 126000-t! Nekem másfél éve volt cserélve diódasor (ismerőssel javítottuk) és azóta 18600km-t mentem vele csak! Hát eddig birta, pedig hitachira lett a diódasor cserélve.Az adagoló elektronika is cserés volt nekem másfél éve a fejszeleppel együtt:130000ft. Azért még szeretem a kicsikémet... :hug:
  11. Szia AtiZafi! Tetszik a kicsike! Gondolom teljesen uganolyan mint a régi, csak hát ugye új. Meg nem hitachi...A cserénél nem volt semmi eltérés? Felment a régi helyére tökéletesen?
  12. Diódahíd....100%, tipushiba, már a harmadikat fogyasztom és 126000 van az enyémben is( nincs visszatekerve). De legközelebb veszek egy ilyet:http://www.mificar.hu/www-mifi-hu/eshop/1-1-Opel-Alkatreszek/8-2-Oninditok-generatorok/5/74-Generator-Y17DT-100A , elég volt a kínlódásból.
  13. Nekem is ugyanez volt a bajom 2 éve ugyanezekkel a tünetekkel. Öreg szaki 25-ezerért cserélte hidat, eléget a gyári zárlatos akksi miatt ami 7 évet birt. Hitachi generátor, nem a legerőseb pontja a kocsinak....
  14. Szia! A vezérműszíj ház fekete burkolatát rözitő csavarok közül az egyiket csavard be a feljebb lévő bordás kerékben levő 2 lyuk valamelyikébe, az való hozzá, azzal lehet rögziteni!!!!! Utána a 2 bordás kereket középen, ahol majdnem összeérnek , jelöld egymáshoz egy fehér vékony krétával pontosan, meg a felső vezérműtengely kerekét is a széléhez és utána bármikor vissza tudod állítani az eredeti helyzetükbe és nem lehet gond belőle ha el is mozdulnának egymástól.Nem ördöngős dolog, lényeg, hogy türelemmel,odafigyeléssel csináld és akkor biztos a siker.
  15. Ha 140-nél teszed 5-be az nem igazán motorbarát dolog és a turbónak meg főleg nem tesz jót!Igy nem csak turbócseréd lesz hamar, hanem motorgenerálod is.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.