
syn7h37ic
Fórumlakó-
Hozzászólások
13 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Pápa
syn7h37ic's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Ha összejön, akkor SE lesz az NZ-ből. Csak még nem tudom, hogy mennyi egy SE ECU, az injektor nem is probléma, de kell hozzá a motor vezérlő is, és valaki aki hajlandó átépíteni. Ez már nekem sok,az injektor csere még megy, de a többi már meghaladja a felszereltségemet.
-
Ezt én is tapasztaltam, hogy hidegben fáznak a lovak. Általában 60%E85-40%95 keverést szoktam használni, ez a kísérletek alapján még egész jól dolgozik. Ha messze van az injektor, az baj... Esetleg hőszigetelés pluszban az injektor alatt a torkoknál? (bár elég körülményes és kétséges...)
-
A név? Rám ragadt még zsenge számítógép modder koromban... :) Egyébként, ha el tudom érni a 80-20 arányt az E85-B95 keveréssel, az már megfelelne. Az a gond a központi injektorral, hogy Peak-Hold üzemben mennek, és elég alacsony a tekercs ellenállásuk. A kiegészítő elektronika pont a Peak ciklust növeli meg, (ami elég nagy feszt jelent a Hold állapothoz) és ezért megöli az injektort. Olvasgatva itt a fórumon, már másnak is okozott ez gondot, és E85 vezérlő elektronika gyártótól függetlenül. Ezért is gondolom, hogy ha egy 15% többletet biztosító spricni kerülne a rendszerbe, az eléggé kompenzálná a szegény keveréket. Esetleg egy kis ECU piszkálás, bár nem szívesen... A legvégső eset a hengerenkénti injektor beszerelés.
-
Csak az komolyabb beruházást jelent, a hengerenkénti befecskendezés, bár jobb lenne :lol: (komplett elektronika, ECU stb stb...) A C16NZ csere esetén csak az injektort kell cserélni, minden más marad, ideális esetben kb. 15 perc meló. B Corsa, '94-es, bár nagyon jó állapotban van.
-
Sziasztok. Átálltam én is az E85-re, egyenlőre keverve benzinnel. De szeretném később csak etanollal használni a gépet. Állítólag a Multec injektor nem szereti az utólagos idő nyújtást, leéghet a tekercs. (állítólag...) A mostani motor C14NZ központi injektoros. Ha kicserélem egy C16NZ injektorra, az megoldást jelentene, vagy muszáj megpiszkálni az ECU-t? A C16-al kb 15% többlet jutna a motorba.
-
Sziasztok. Elhatároztam, hogy átállítom a masinát E85-re. Jó sokat olvasgattam róla, ki is próbáltam keverve normál95-ös benzinnel, és eddig tetszik a dolog. Tehát tiszta E85 hajtást szeretnék. Léteznek is ehhez elektronikák, amikkel meg is valósítható. De... Most jön a bökkenő, állítólag a C14NZ C16NZ motorok injektora (Multec) nem igazán tolerálja a növelt nyitvatartási időt, a benne lévő tekercs leég elég gyorsan. Itt jön a nagy kérdés... Ha a C14NZ motoron lévő injektort lecserélném C16NZ injektorra, az adna annyi többlet üzemanyagot, hogy ne kelljen pótlólagos elektronika a vezérlésre. A többit az ECU elvben el tudja látni. Igazából csak gyorsításkor, és hidegindításkor van az E85-el probléma, ugye a szegényebb keverék képzés, több etanol kell (illetve kevesebb levegő) Szerintetek mennyire járható ez az út? Vagy ha nem, akkor milyen más (nem Multec) injektor lenne jó a kocsihoz? Illetve átalakítható-e hengerenkénti injektorossá ez a motor (persze új vezérlőt is kapna)
-
Folyamatban... De elképzelhető az, hogy összefügghet a sebességmérő spirál töréssel? Csak addig jelzett hibát, míg rossz volt a sebességmérő. Ma reggel kicseréltem a spirált, és azóta nem jelez hibát. Tehát nem tudom a hibajelenséget generálni.
-
Sziasztok. Van egy probléma a géppel, éspedig az, hogy jelez néha az engine lámpa. Ha leállítom, majd újraindítom, eltűnik. Úgy jön elő a hibajelzés, hogy ha kétharmad gáznál, kb. 3500 fordulatnál (sacc, nincs ford. mérő ) gázpedálról leszállok, és motorfékkel fékezek, egy idő után kigyullad ez engine lámpa, ha leállítom, majd újraindítom, akkor nincs hiba, minden másban érzetre jó a gép.
-
Sziasztok. Sajna nem figyeltem, és teljesen leürítettem a benzint a kocsiból, és leállt. Miután rátankoltam ,nem akart indulni, gondolom lelevegősödött a rendszer. Hogyan tudnám légteleníteni egyszerűen? 1.4-es injektoros motor.