Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GNo

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    17
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Hódmezővásárhely

GNo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! "A" zafira középső üléssoromnál jobb oldali stift ami rögzíti az az ülést előre hátra mozgás ellen. Nem nyomódik vissza. Valami könnyű megoldás van a problémára? Van valakinek tapasztalata ezzel? Csavarhúzóval be tudom nyomni, de alig bírtam kihúzni utána. Nem látom, hogy eltört volna a rugó. Elég nehézkes hozzáférni.
  2. Azóta jó a verda amúgy, a rotor ugye cserélve lett, plusz alaposan meg lett pucolva az elosztófedél. Valamint egy ismerős szerelő nézegette, és amikor visszarakta a fedelet, nagyon nagyon alaposan meghúzta a fedélt rögzítő csavarokat. Ezt eddig nem láttam másik szerelőtől, azok csak úgy ímmel-ámmal húzták meg. Majd lehet kap egy új fedelet, de amíg jó, addig nem piszkálom.
  3. Addig amíg jó, addig ne cserélgetek, de köszi a tippet, amúgy lehet rendelek hozzá egy fedelet. A múltkor amikor kiszedtem a gyertyát, akkor szikra volt. Sőt amikor lehúzta a kábelt túl közel fogtam meg és meg is csapott.
  4. Vannak fejlemények. Az autó mondhatom, hogy elég jól megy. két fajta probléma áll fenn továbbra is. Ami talán lehet kettős hiba is. Akkor szokott kijönni, ha rövid úton megyek vele, és utána kb. 10 perc állás után indítom újra. Van olyan, hogy nem indul el, de második, harmadik próbálkozás után mégiscsak. Ilyenkor van, hogy tökéletesen megy ezután, de van olyan is, hogy a 4. henger nem megy (a vezérműszíjtól számolva, ezen van a fék, vákuumcsöve is) Legutóbb mikor ilyen volt, kiszedtem a gyertyát és utána jó volt, de általában helyre jön magától is. Eddig mindig a 4. henger nem ment. Jellemző, hogy 2-3 km után, pl elmegyek boltba, bevásárolok, és utána csinálja. Voltam azóta, 200 kmre is vele, és nem volt baj. Gyújtókábel, gyertyák újak, vákuumcsövön ne látszik baj. Fogyasztása vegyesben 7 liter alatt. Talán injektor? Vagy egy fedélcserével próbálkozzak meg? Várom az ötleteket! :lol:
  5. Most éppen jó a verda, de semmit nem csináltak vele. Kibontották az AC pumpát, hogy nincs e elrepedve, vagy lecsúszva a nyomócsöve, de nem volt baja. A pumpát végül nem cseréltük ki, de lehet az lesz a vége. Közben műszakin, zöld kártyán volt. Ott is azt mondták, hogy az ACre gondolnak, de mivel baja nem volt, nem tudnak mit mondani rá. Talán azért is lehet jó megoldás, mert 200 ekm már benne van a kocsiban, és a Track1-es műszer minden értékre jót adott.
  6. Azóta beszéltem a szerelővel, a csőnek semmi baja sincs, lehet belerakják az AC-t próbára. Holnap még mérnek kompressziót a hengerekben. Majd látjuk. A gép tökéletes jeleket mutatott az összes értékre. Az injektorok csatlakozóit átnézték, ahogy láttam mozgattak rajta mindent amit el lehet képzelni. A kétvezetékes hőmérséklet jeladó nem volt cserélve, de korábban kaptam már rá tippet. Annál, hogy bemelegedve jobb lett, csak az a furább, hogy akkor szokott rossz lenni, amikor meleg a motor, és újraindítjuk. Kezdem nagyon unni, de úgy érzem most jó helyen van. A főtengely jeladó azonos a HALL jeladóval? Mert a C14SE motorban nincsen ilyen, csak fordulatszám jeladó.
  7. Emberek szűkül a kör. A szervizben is szarakodott a kocsi, rádugták a laptopra, és először úgy nézett ki, hogy folyamatos 595-610 közötti értéket mutatott. Tettek bele egy másikat, arra is ugyanezt dobta, cseréltek rajta egy sor gyújtókábelt, az is tökéletes volt. Tehát visszapakoltak mindent, átvittük egy másik szervizbe, ahol nem laptop, hanem eredeti tech1 es műszerük van. Az úton 1 km ig kb szarakodott, alig húzott, de a végén már elég jó volt. Az eredet műszer már tökéletes értékeket mutatott, de az autó jól is ment. A mostani két gyanúsított, a gyújtótekercs, lehet az melegszik, de nem hinném. A jobb ötlet szerintem, hogy az AC pumpa nyomócsöve van elrepedve, és néha mellényom és visszanyomja a benyát a tankba. Remélem ez lesz a ludas. Holnapra kiderül, de még lehet 5 előtt rájuk telefonálok. Ezek alapján van van valakinek valami jó megérzése?
  8. Ebben valami fordulatszám jeladó van, vagy ilyesmi..... Állítólag. De a szerelő srác mikor mondtam neki, hogy esetleg HALL jeladó, kapásból a motorháztetőt felnyitva azt mondta: ebbe nincs is... :huh: Ez a JBW vagy ilyesmi akkor nem lehet annyira rossz 13000 ért? Kérdeztem: szereltek már be többet (kb 10) és mind jó.
  9. Emberek van aki nevetni fog, van aki meg elszégyelli magát :huh: A C14SE motoros astrában nincs HALL jeladó :lol: Elvittem szerelőhöz, "kiszellőztették" és pöccre indult. Azt mondták, hogy leszedték a üzemanyag nyomás mérő csavarját, és csak pisilt a benzin. Új gyújtás ráadásakor viszont már volt nyomás rendesen. Azt javasolták, hogy cseréjünk AC pumpát. Után gyártottat ajánlottak PBW... valamire emlékszek, de ahogy néztem a neten lehet, hogy JBW.... volt. Jav: ja azt nem mondták hogy dupla W, lehet hogy: V Vélemény? Akár a problémáról, akár az AC pumpa típusáról...
  10. Nem is gondoltam, hogy a típuson belül voltak ilyen váltások. Ez ugye a hengerenkénti injektoros, és még rotoros a gyújtása. Sőt még 5 gyújtókábel is van, az újabbaknál ha jól tudom már egy volt építve, így az 5. kábel kimaradt. Jó ez a fórum, ha megjavul a kocsi akkor is be-be nézek majd :huh:
  11. Szaglásztam tegnap és úgy éreztem a kipufogónál, hogy van benzinszag, szóval elektromos lehet a baj... De most kiderül az tuti, mert egyáltalán nem indul szombat dél óta :lol: Glutamin kálváriáját végigolvasva, úgy sejtem nekem is ugyanaz lehet a baj. Mennyi volt a HALL jeladó? Esetleg egy bontott mennyibe kerülhet?
  12. Ismerősöm vetett fel egy dolgot: MAP szenzor. Illetve annak a csöve. Véleményetek?
  13. Ma 3x próbáltam, és nem indult el, ennek azért örülök, mert valami rendesen megadhatta magát. Most nem mondhatja a szerelő, hogy nem találja mi a baj... Úgy éreztem, hogy van üzemanyag a kipufogónál, tehát elektromos. A jövő héten elviszem, (vontatom) :huh: egy rendes szerelőhöz, kaptam egy jó ajánlást. Úgy érzem az akksiban elég kevés már a kraft, szóval esélyem sincs beindítani. két hónappal ezelőtt, leeshetett a töltőkábel a helyéről, és két hétig mentem még vele rövidebb utakon, és így sikerült fullra lemeríteni, kvázi tönkretenni. Elég kicsi lett a kapacitása, meg hát sokat is van mostanában gyilkolva.
  14. Másik fórumba írtam a problémámat, Gorbi tanácsára átolvastam a 18 oldalt, ahogy látszik 1 óra lett rám :huh: Itt sok hasonló gonddal találkoztam. Talán többen olvassák, így ide is felvázolom a problémát: 1.4SE F astra-t, betegeskedik. Néha leáll menet közben is akár, de inkább nem szeret újraindulni. Cserélve volt gyertya, üzemanyagszűrő, 1. henger gyújtókábele, mert volt hogy az a henger nem ment néha. Szerelő mondott ilyet, hogy lamdaszonda gyanús, de már régen nem bízok benne.... :lol: Gyanúsítva van eddig: HAL jeladó (a fórum átolvasása után ennek adok a legnagyobb esélyt), gyújtásmodul, kétvezetékes motorhőmérséklet jeladó. Gondoltunk AC pumpára is, (tud az ilyet, hogy néha megy néha meg nem?) Fontos, hogy a hangja soha nem hallatszott amikor ráadtam a gyújtást, sem a kattanás (tudom mire figyeljek), viszont arra lettem figyelmes, hogy feltűnően csobogó hangot ad néha főleg nagyobb gázadásnál. A gond idén év elején jelentkezett először, kezdetben nagyon ritkán, majd egyre gyakrabban. Ma kicseréltem az 1. gyújtókábelt, elindítottam, ment rendesen, k fél percig járattam, leállítottam, egy fél óra múlva visszamentem, és már nem akart elindulni, vagy 10 percig próbálgattam, de semmi. (ma már rá sem néztem)Tuti holnap reggel pöccre fog indulni. Eszembe jutott azonban egy érdekes dolog: az autó 2002ben lett svájcból behozva, és mindig nehezen melegedett fel a motorja. Egy éve vettük észre, hogy a termosztátnak csak külső része volt benne, és ki volt szedve a bele. Azóta egy egészséges van belerakva. A hibája tavasszal kezdett előjönni, azóta egyre sűrűbben sűrűbben fordul elő. Ha hagyjuk pihenni 10-20 percet akkor általában elindul... de hát ez mégsem megoldás. Lássuk mire gondoltok....
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.