Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

szivornya

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    budapest

Legutóbbi látogatók

618 profile views

szivornya's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Igen, erős 3,5 év állás után, idén juniusban. Elfeküdt a hidrotöke, vagy valami ilyesmi. Az állásban viszont a benzin szétmart mindent, teljes benzin ellátó rendszer csere volt. (tartály is)
  2. Tiszteletem! A "beteg" egy Z10XEP 1,0 3cyl 2003-as, 44ekm-el, eddig a gyári akksi cserén kívűl gond nem volt. (2005-ben visszahívva, lánc-sebváltóbizbasz 20e km-nél megvolt) Hiba : Előző nap semmi, másnap reggel enyhe csörömpölés motor felöl, 1 henger nem indul. Két hengerrel megy, kissé emeltem is a fordulatot egy pillanatra, veszi gond nélkül. Csak kissé lágy boxerhanfja van :) Gyári gyertyák másnap újak betéve, trafósor szikrát ad, ellenállásmérő szerint is mindhárom primer 0,5ohm körül mutat. Van egy ötödik tüske is a csatlakozóban, az szakadást mutat a másik négyhez képest. Mindez látszólag rendben lévőnek mutatja a gyújtási energiát. Szervízlámpa elalszik, nem villog. Lekérdezve 10-5-6-10 üzenet van, ez ha minden igaz, rendszerfeszültség alacsony, illetve magas választ ad. Ennek ellenére pikk-pakk beindul gyenge akksifesznél is. Az el nem égett benzin szaga érezhető, tehát kap a henger levet. Sajnos elektromos rajzom nincs, illetve amit találtam, nem ad támpontot a felől, hogy biztiken keresztül kapják a tekercsek a delejt. Ezt csak remélem :) Még túrom a netet rajz után. Akksit feltöltöttem fullra, helyzet változatlan. Ha valaki tudna segíteni, mit érdemes még ellenőrizni, azt előre is megköszönöm. Üdv
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.