Jump to content

Cs. Zoltán

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    524
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    10

Cs. Zoltán last won the day on Április 9

Cs. Zoltán had the most liked content!

Hírnév

105 Segítőkész

Cs. Zoltán névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1989-10-19

Személyes információ

  • Lakhely
    Gyöngyös

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra Classic II Z14xep
  • Város
    Gyöngyös

Legutóbbi látogatók

1.264 profile views
  1. Cs. Zoltán

    Általános műszaki problémák!

    Havonta 2-3dl fogyogat nálam is. Esetemben vagy az említett vezérműfedél tömítés, vagy hengerfej, amire tippelek. Nyomáspróbázni kell a hűtőkört, ill a vízpumpa csatlakozó idomját ellenőrizni. Ha ott műanyag, szivároghat, fémre cserélhetō!
  2. Cs. Zoltán

    Egyéb csevegés

    Lambdaszondát...
  3. Cs. Zoltán

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    1.6-osban gyakoribbak...
  4. Cs. Zoltán

    Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról

    206.000km-nél még bontatlan a motorom (vezérlés és hidrotőke csere volt) . Olajat nem eszi, ezt havi 2-3 dl vízfogyasztással kompenzálja. Kényesebb, odafigyelést igénylő motorok ezek az xep-k, de azért nem olyan széthullós féle...
  5. Cs. Zoltán

    Általános műszaki problémák!

    A bendix is cserés, telente hajlamos benntragadni. A zsírozást nem javasolta a szerelőm. Mivel lehet a bronzkefe port kitakarítani? Ki kell kapargatni?
  6. Cs. Zoltán

    Általános műszaki problémák!

    Ha már akkumlátor... Nyáron kellett cserélnem, mert abszolút megadta magát (5éves Bosch). Cserénél mértek indítóáram felvételt is, ami elég magas értéket hozott, 300 feletti. Ez egy benzinesnél kb a duplája. Szerintetek mennyire sürgessem az önindító cserét(?), felújítást(?)? Együtt lehet ezzel még élni, vagy a hirtelen halálra készülhetek?
  7. Cs. Zoltán

    Általános műszaki problémák!

    Szia! Mi a motorkódod?
  8. Cs. Zoltán

    Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    Z14xep - be most ezt tettem, előtte a Premium Hypert. Biztosan jó a Sustina, én a téli habosodás elkerülésének reményében próbálom ki, de az eddigi tapasztalatom annyi, hogy a P. H. - el hidegindításkor a hidrotőkék valamivel kevesebb ideig és kevésbé csattogtak. Azt olvastam, hogy a Sustina elég "híg" az 5w30-asokhoz képest. Ha ugyanúgy lesz trutyisodás, maradok a jövőben a P. H. - nél, annak a gyártó szerint van dexos2 megfelelősége is.
  9. Cs. Zoltán

    Astra G szervízelés

    Cikkszám alapján nem tudom hogy milyen, de a tömzsibbet használom. Úgy emlékszem, mindig a szűrő fedelébe pattaintva tette fel a szerelőm.
  10. Cs. Zoltán

    Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    Gondolom egy periódud alatt töltesz rá 6-7decit, nem 1000km-enként... Nekem 205.000 nél még nem fogyasztja. Egy fél egységgel volt kb lejjebb a szintem az éves ciklus végén. Telente volt habosodásod az olajbetöltő kupaknál a Valvoline-nál?
  11. Cs. Zoltán

    Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    Minek? Az a legjobb, ami már bizonyított, ami már bevált számodra! Nekem az Eneos p. h. 5w30 Mahle olajszűrővel ideális. Ezzel az olajjal volt az eddig próbáltak (Castrol, Mobil, illetve a most használt Eneos Sustina) közül a legcsendesebb, legtisztább motorjárású az autóm. Másnak mással vannak pozitív tapasztalatai. Szerintem használd továbbra is az eddig megszokottat!
  12. Cs. Zoltán

    Utastér,Belsőtér

    A valtoszoknya.hu is az övé.
  13. Cs. Zoltán

    Utastér,Belsőtér

    Van. A műbőr megjelenése tökéletesen illik a beltérbe.
  14. Cs. Zoltán

    Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések

    Nekem a Mannt, Hengst - et elcsavarta, egyedül a Mahle-t nem. Gondolom az olajteknő szívókosarát említette a szerelőd.
  15. Cs. Zoltán

    Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések

    Nekem az elcsavarodott olajszűrő okozott hasonlót. Méress olajnyomást, ill olaj+ szűrő (Mahle-t ajánlom) csere.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.