Jump to content

Qpack

Forummember
  • Content Count

    1,708
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Semleges

About Qpack

  • Rank
    Qpack
  • Birthday 05/04/1975

Elérhetőség

  • MSN
    jbig@freemail.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Gyöngyös

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Astra G
  • City
    Gyöngyös

Recent Profile Visitors

5,570 profile views
  1. Kellene egy motorkód...a gyertyából jó lehet az NGK, (az NKG nem )de sajnos lehet, nem belevaló van benne...sokszor a twinportba belerakják az általános GM gyertyát....azt hiszem 1 pólusú való pl. a Z14XEP-be, erre bele rakják a 2 pólusút, rángat is "szépen" tőle...de ha nem ez, akkor lehet a trafósor hibája is...
  2. Qpack

    Elektromos

    Most jöttem rá, hogy ez az F astrás topic.... bocs
  3. X16XEL több elektromos "nem működik úgy, mint előtte" zavart tapasztalok az utóbbi időben és arra gyanakszom, hogy ez a multi-timer miatt lehet. pl. fűtéscsap néha nem nyit ki, nem is hallani, hogy próbálkozik, ezért teljesen már ki sem merem zárni télen nehogy -10 fokban ne legyen fűtés, pedig az esetek 95%-ában semmi gond... klíma a ventilátor "0" állásában nem indul, csak ha "1"-es állásba rakom a ventit, utána már "0" állásba visszakapcsolva is megy a klíma kapcsolás. belső levegő keringető csappantyú nem megy (csak a ventilátor "1"-es állásba kapcsolása után - mielőtt vki arra gondolna fújás iránya nincs szélvédőre állítva, ahhoz nem is nyúltam, de a venti állítása után (legalább "1" majd ez után már ez is megy normál módon) Szóval mindezek után arra gyanakszom, hogy a multi-timer lehet a ludas....de kiszerelés nélkül, honnan tudom, hogy nekem melyik GM számú kellene? Hogyan tudom kiszerelni? Előre is köszönöm a válaszokat!
  4. X16XEL bowdenes tempomattal természetesen utólagos gyári szettel, a visszajelző led is be lett forrasztva a műszerfalba és be is lett kötve a mozgató motorról..teljesen korrekten működik! Immáron kb 8éve...
  5. Erősen használat függő...nekem elég sokáig jó volt a gyári...aztán egy Gyöngyös - Debrecen 160-as etap 160-170km/h-val...(épp a középső lányom született! :)) és megadta magát a rugója...nem tudta zárva tartani..pulzált (erő el erő vissza, nyitogatott, semmi sárga lámpa), emiatt kellett kicserélnem....azt le sem írnám, most mennyi lehet a kocsiban
  6. Sajnos maga működtető motor is meg tud halni és nem forgatja a csappantyút.....a mozgatómotort lehet külön cserélni...kesztyűtartó ki, kézzel a motort megfog, ha nem akarja fordítani, akkor meg sem rezzen...különben érezni a mozgást, hallani a kis motor nyöszörgését és a csappantyú is mozdul látható módon....ha a tengely adja meg magát az nem abban jelentkezik, hogy nem kapcsol, hanem a motor megy folyamatosan és az elején klappogó (csappantyú hangja) ad, majd később pulzáló, de folyamatos kis nyöszörgő motor hangot hallani, mert folyamatosan megy...nincs végállása..csak az áram felvételéről tudja a technika, hogy oda ért, de, ha nem "akad" el, akkor forog tovább, amíg bír...
  7. Ezt gyorsan ki lehet szűrni....hogy ez a hiba...a behúzótekercs két "nagy" csavaros csatlakozóját össze kell zárni, figyelve, hogy ad1. nagy áram folyik rajta szóval ne 0,5mmˇ2 vezetékkel, ad2. a generátort vagy a helyén kell tesztelni, vagy jól le kell szorítani, rögzíteni kell, mert el akar ugrani, ha megindul.... ugyanis ilyenkor a behúzó nem húz be, így a bendix nem csatlakozik, nem jön ki, de a motor rész elindul, tehát nem forgatja meg a motort és semmi mást sem, de így kiszűrhető a behúzó pólus hibája... HA így rendben forog, akkor általában egy behúzótekercs csere és kész...ritkábban a "villa" meghibásodása miatt nem tud annyira behúzni a tekercs, hogy érintkezzen, de ez 1000-ből 1db...
  8. Én anno 2003-ban cseréltem és 2016-ban kellett újra..a márkára nem emlékszem, de tuti nem a "legalja" minőség volt....berepedezett, de nem volt még kiszakadva....
  9. A lambdát hogy lehetne kimérni? milyen értéket kellene látnom ha jó vagy ha nem? Gondoltam már arra, hogy lehúzom a lambda szenzor kábelét vagy a MAP szenzor csövét, majd megnézem úgy mit csinál...de nem tudom a "vészprogram" mit hagy figyelmen kívül ilyen esetben...lehet más szenzor értkét is figyelmen kívül hagyja ilyenkor és emiatt fals következtetést vonnék le...tud erről vki infót?
  10. Írtam is a postban.....kb 6ekm-el ezelőtt, Op-com volt rajta de nem láttam rajta eltérést, mert nem ismerem a referencia adatokat...valahol találok adatokat mennyinek kellene lennie? (nyomások, szenzor értékek...)
  11. Sziasztok! Már igazán régen írtam a fórumba, pedig nem ma kezdtem a fórumot...szóval most Én kérnék egy kis segítséget.... X16XEL motorkód. A kocsi hidegen teljesen rendben van, aztán ahogy melegszik úgy jelentkezik a probléma, de csak ha intenzívebb gyorsításkor (értsd: ha finoman csinálom nem venni észre) mintha vissza durrogna/dadog aztán megy tovább mintha mi sem történt volna. Erő van benne, alapjárat rendben, a teljes fordulatszám tartományt végig lehet vele pörgetni gyorsításkor, nem fullad ki...ha megyek vele egy autópálya tempót ott sem lehet észre venni menet közben, de ha lassítani kell, akkor az ismételt felgyorsításokkor intenzívebben csinálja kb 1500-1700 1/min környékén..ha felette tartom nem is nagyon lehet észre venni...semmi sárgázás egyszer sem, nagyszerviz előtt is csinálta (kb 6 ekm el ezelőtt volt), akkor volt gyertya csere üa szűrő csere, stb...azóta kissé romlott a helyzet, de nem tudom mi lehet a gond... Valaki tapasztalt már hasonlót Én MAP szenzorra vagy Lambda szondára merek tippelni, de az ismeretségben volt aki üa nyomásra tippelt....kérlek írjátok meg, ha vkinek volt hasonló problémája vagy csak volna vmi jó ötlete hogyan jutnék közelebb a megoldáshoz, mert eddig semmi nagyobb bajt nem csinált, de nem is szeretném, hogy legyen!
  12. Anno egy világhírű rally versenyző mondta, hogy könnyebb és olcsóbb féket cserélni, mint motort! Egyáltalán nem probléma, de tény hogy így tanítják, motor fékkel fékezz..ennek legfőképpen három oka van: 1. a Devander avagy fékrásegítő a motor szívóerejét használja fel a fék hatásának növelésére, fékpedál szükséges nyomó erejének csökkentésére....tehát a motornál magasabb fordulaton, mint alapjárat (motorfék üzemben) nagyobb a motor szívása így jobban rásegít a fékezésre 2. sokszor motorfék is elég lehet egy fékezésre, amit a motor tehetetlensége lassít, 3. mivel motorfék üzemben nincs vagy csak részleges befecskendezés így üzemanyagot is spórolsz. De: 1. a motor amiatt, hogy ilyenkor nem alapjáraton van így "többet" üzemel..ergo többet kopik 2. egy elrontott visszaváltás motorfék üzemben okozhat szerkezeti károsodást...a túl magas fordulattól....ilyenkor nem él a fordulatszám leszabályzás, Valamint tényleg gyorsabb és olcsóbb egy fék rendbe tétele, mint egy motor generál..:)
  13. Az enyémre az van írva, hogy H7/D2S, tehát a tervezésnél is gondoltak a xenon-ra...projektorosból a sima halogén izzóra kitalált is mind ilyen gyenge..ismerős Passat B6-osába is halogénes projektoros volt...majd meg vakult..főleg esőben...szóval szerintem, ha projektoros, akkor felejtsd el a halogén izzókat, ha látni is akarsz...ha pedig totál legális fényforrást akarsz,(amivel látsz is) akkor projektoros kilőve..DRL-esből pedig ha jól láttam csak projektoros van..szóval DRL és projektoros kilőve...marad sima..de Te DRL-t akarsz lámpába...ez nem fog menni....legálisan, úgyhogy láss is..
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.