Jump to content

Fulmen

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    49
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

6 Semleges

Fulmen névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G 5 ajtós X16XEL
  • Város
    Pécs

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nálam még külön panel vezérli a motor hűtését. (első lökhárító bal oldalánál található egység). Ez vezérli a klímát is vajon vagy azt az ECU teszi?
  2. Üdv! A következő hibajelenséget produkálja a klíma: Munka után motor beindít, klíma bekapcsol, de nem történik semmi. Út közben próbáltam még bekapcsolni de nem akaródzott neki. Feltűnő volt, hogy az alapjárati fordulatszámot nagyon megemelte a klíma bekapcsolása, bőven 1000 fölé ami nem jellemző. Mikor haza értem (~10 km) és leparkoltam, újra bekapcsoltam és a csodák csodájára hűtött is, és a nagyon megemelt fordulatot sem produkálta. Ezt eljátszotta már kétszer egymás után velem (csütörtök, péntek). Ma fordultam a kocsival egy rövidet, természetesen nem kapcsolt be a klíma, de az alap fordulatot ismét nagyon megemelte. Összefüggés lehet a motor üzemmelegsége és klíma bekapcsolása között? Mi produkálhatja ezt a hibát? Mostanában már csinált olyat, hogy csak akkor kapcsolt be a klíma, ha kb 2 -3 másodpercet pörgettem 3000 körül a motort. Előre is köszönöm a segítséget!
  3. Kb. 1,5 éve Tescoban vettem szerszámkészletet dugókulcsokkal fogóval meg minden vacakkal együtt. Abban volt mind a kettő méretű gyertyakulcs és toldó is. A kidolgozásán látszik, hogy nem a legjobb minőség, de nem tört még el a racsnis kar és nem deformálódtak a dugókulcsok, pedig azért párszor már kitettem őket elég nagy terhelésnek. Ehhez a készlethez vettem még KING TONY e-torx dugókulcsokat, mert az nem volt a teszkós készletben, meg a fent említett nyomatékkulcsot. Ehhez még jön egy bit készlet (lidl) ami tartalmaz nagyobb torx bitet. Így már kb. minden javítás elvégezhető ami nem futóműhöz kapcsolódik.
  4. Egy egyszerű 3/8"-os racsnis készlethez már sokszor adnak gyertyakulcsot és toldót is. Én nem vennék méregdrága szerszámot egy ilyen műveletre, amit azért ritkán végez az ember.Nekem egy ilyen nyomatékkulcsom (19-110 Nm) van. Ennek az ára még nincs annyira elszállva, de mégis egy normális minőséget képvisel.
  5. Fulmen

    Általános műszaki problémák!

    A feszesség beállítása kézzel történik és kevesebb mint 5 perc, bár ennél a műveletnél kell a legjobban figyelni. A feszesség ellenőrzése közvetlen a beállítás után történik, de az is kézzel. Nem hinném, hogy csinálnának maguknak annyi plusz munkát, hogy visszarakják a szíjtárcsát, meg a hosszbordás szíjat és feszítőjét, aztán járatják és újra megnézik a vezérműszíj feszítő beállítását, aztán ezeket újra leszedni a dolgokat, mert a műanyag fedelet is vissza kell valahogy rakni. Én ezt így képzelem el, de lehet, hogy tévedek.
  6. Fulmen

    Általános műszaki problémák!

    Több mint két évig hiba nélkül mentek, és még a másik tulajnál ki tudja mennyi ideje voltak beszerelve. Arra tippelek mint hiba, hogy rohadtul bele voltak tépve a gyertyák, de a múltkori vezérlés csere után "csak" nyomatékra lett húzva (25-30 nm), és így valahol nem volt tökéletes a tömítés. Ez csak tipp, meg lehet hülyeség is.
  7. Fulmen

    Általános műszaki problémák!

    Talán másnak is tanulságos. Kicseréltem a 4 gyertyát, ugyanolyan típusra, mint ami benne volt (NGK 7956) és a rángatás meg is szűnt.
  8. Fulmen

    Általános műszaki problémák!

    Ez számos különböző hiba, többek között a főtengely jeladóé is (0335) Itt a lista, de az 1600 nincs benne
  9. Fulmen

    Általános műszaki problémák!

    Kicsit hasraütésszerű a válaszom, de ez lehetne akár főtengely jeladó hiba is nem? Az tudom, hogy hasonlót tud produkálni. Ha teljesen tönkremegy, akkor be se lehet indítani a kocsit.
  10. Fulmen

    Általános műszaki problémák!

    A benzinszűrőt nyáron cseréltem. Még azon gondolkodom, hogy ideiglenesen levakolom az egr-t és teszek egy próbakört vele, hogy azt ténylegesen kizárhassam a hibalistáról. Nyomáspróba az majd a szervizre marad, de ezt a videóban látható dolgot kipróbálom
  11. Fulmen

    Általános műszaki problémák!

    Sziasztok! Olyan gondom van, hogy a kocsi melegen erősebb gázadásra rángat. Legjobban tetten érhető a 3. fokozatban 2000-2500-as fordulatnál, de előjön a probléma 4. és 5. fokozatban is. Egr-t kitakarítottam, de a probléma nem szűnt meg. Szerelő javaslatára mentem lehúzott egr csatlakozóval, de ez sem segített. Én egr-t kizárnám, de fene tudja. Másik tipp a gyújtás. Gyertyákat kicserélem, mert amúgy is kopó alkatrészről van szó, a többit a szervizre bízom. Holnap kiolvasom a hibakódokat, hátha tárol valamit, amit lámpával nem jelzett. Szerintetek mi lehet a baj?
  12. Fulmen

    Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések

    Nálam pl NGK gyertyák vannak és semmi hibát nem produkált másfél év alatt a kocsi, de hát más motorról van szó,
  13. Én a saját "téli" univerzális gumiszőnyegemre varrtam 2 csík tépőzárat. Elég jól tartanak. Először csak felragasztottam őket, de az nem vált a be. A "nyári" szövet szőnyeg gyárilag tépőzáras, de már kezd lejönni, majd lassan azt is vissza kell varrni.
  14. Fulmen

    Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    Még jó a folyékonyszappan pumpája is. Hátha az könnyebben akad a háztartásban, mint a fecskendő
  15. Fulmen

    Astra G szervízelés

    Szívesen megnézném azt a leírást. Köszönöm! Számos útmutatóval találkoztam, de azért nem árt még egyet elolvasni, hátha van valami új vagy alternatív megoldás
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.